Egészségügyi Online Marketing: Online marketing orvosoknak, doktoroknak, magánpraxisoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Egészségügyi online marketing

Egészségügyi online marketing

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel praxisod hatékony online marketing kommunikációját, szerezz még több pácienst!

Fogászati marketing tippek, hogy bevonzd pácienseid

2022/11/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez

A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis...
Hogyan tartsd meg pácienseid? Íme néhány hatékony trükk

2022/10/31 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A páciens megtartás hatékony módszerei

Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi...
orvos marketing tanácsok profiktól

2022/10/12 - Juhász Nóra Szederke

A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez

Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy...
tippek az egészségügyi SEO optimalizáláshoz

2022/10/06 - Juhász Nóra Szederke

Bevezetés az egészségügyi SEO optimalizálás legfontosabb típusaiba

Háromféle egészségügyi SEO optimalizálás létezik. Ez az egész egy bonyolult folyamat lehet, és sok gyakorlást igényel, amíg tökéletesíteni tudod a SEO-val kapcsolatos készségeidet. Néhány dolgot azonban fontos szem előtt tartanod, amikor...
orvosi weblapkészítési tippek

2022/10/03 - Juhász Nóra Szederke

Az orvosi weblapkészítés legfőbb szempontjai, hogy a legtöbbet hozd ki praxisodból

Úgy tűnik, az internet a legjobb hely, amikor valakinek szüksége van egy bizonyos egészségügyi szolgáltatóra. Ez azt jelenti, hogy az orvosi weblapkészítés során figyelembe kell venni rengeteg olyan szempontot, amellyel weboldalad intelligens,...
a legjobb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

2022/09/28 - Juhász Nóra Szederke

A 4 legfontosabb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

Az internet arra készteti a pácienseket, hogy azonnali kielégülést kapjanak az online világ által, és ez csak folytatódni fog. 2023-ban az ügyfelek mindössze órákat várnak a válaszadási időre. Amennyiben az egészségügyi online marketing...
A fogászati marketing lényege

2022/09/23 - Juhász Nóra Szederke

Zseniális fogászati marketing ötletek a praxis bővítéséhez

Hogyan készíts forgalmat generáló fogászati webhelyet? Az első benyomás számít, és az emberek a webhelyed alapján ítélik meg gyakorlatod. Weboldalad figyelmen kívül hagyásával akadályozod a fogászati marketing gyakorlati működését, és...
Tippek, hogy több páciensem legyen

2022/09/22 - Juhász Nóra Szederke

5 módja annak, hogy több pácienst vonzz a rendelőbe

Ezzel együtt annak érdekében, hogy több pácienst vonzz a praxisodba, hajlandónak kell lenned kísérletezni. Az alábbiakban felvázolunk öt alacsony költségű bevált gyakorlatot, amelyeket kipróbálhatsz. Nézd meg őket, és nézd meg, melyik az...

Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.