A legnépszerűbb egészségügyi SEO trendek 2023-ban
Egészségügyi SEO trendek 2023: mit akar a Google az egészégügyi marketingszakemberektől?
A Google sok szempontból inkább úti cél, semmint térkép az információk eléréséhez. A „nulla kattintásos” keresések mutatják azt, hogy a felhasználók immár egyenesen a Google-tól kaphatnak választ.Az új keresőmotor-eredményoldal (SERP) funkciói minden szükséges információt megadnak az egészségügyi fogyasztóknak, így a felhasználóknak többé nem kell bonyolult webhelyeken kutatniuk ahhoz, hogy válaszokat találjanak. Az egészségügyi kérdések és keresések gyakran sürgősek és a fogyasztók a legkönnyebb utat választják az információhoz és az adott ellátás eléréséhez.
A Google emellett továbbra is finomítja algoritmusát a keresési eredmények minőségének javítása, valamint a spam és a félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. Az egészségügyi ágazatban a minőségi tartalom létfontosságú , és ha nem tartod be a Google szabványait, akkor egészségügyi vállalkozásod nem lesz látható a keresésben.
A sok keresési változás mellett akkor mégis hogyan maradhatnak a több helyen működő egészségügyi cégek a versenytársaik előtt? Nézzük meg az egészségügyi SEO trendek 2023-ban mi szerint alakulnak és értsük meg, mit akar a Google az egészségügyi marketingszakemberektől.
Miért van szükségük az egészségügyi marketingszakembereknek SEO-ra?
Amikor az embereknek orvosi információra van szükségük, a Google-hoz fordulnak. Valószínűleg hallottál már arról, hogy naponta több mint 1 milliárd egészséggel kapcsolatos keresés történik a Google-ban. Mivel egyre több beteg fordul először a Google segítségéhez a keresésekben, az egészségügyi cégek nem engedhetik meg maguknak, hogy elveszítsék SEO-játékukat.
Az egészségügyi cégeknek jelen kell lennie a keresőmotor eredményoldalának (SERP) tetején a beteg keresésének minden szakaszában.
Az első helyen lévő eredmény az organikus forgalom 34%-át éri el a Google-on – ez több, mint a második pozíciótól az ötödikig együttvéve! A magasan keresett kulcsszavakra összpontosító helyi keresőoptimalizálási stratégia segít elérni „a tölcsér alját” (BOFU= bottom-of-the-funnel) ahol a vásárlásra kész betegeket szólítjuk meg. Ehhez képest a tölcsér tetejét (TOFU= top of the funnel) és közepét (MOFU= middle of the funnel) megcélzó edukáló tartalom segít az egészségügyi fogyasztók tájékoztatásában, és elnyeri a bizalmukat.
A masszív, teljes csatornára kiterjedő SEO-stratégia növeli az organikus forgalmat, és minősített konverziókat eredményezhet egészségügyi vállalkozásodban. Ez az alapja bármely egészségügyi cég és márka digitális páciensszerzési stratégiájának.
1. Egészségügyi SEO trendek 2023-ban: kötelező hasznos tartalommal előállnod
Ahogy a fogyasztók egyre mélyebbre hatoltak a digitális világban, hogy kutatásokat és kereséseket végezzenek, a vállalkozások hatalmas mennyiségű tartalmat töltöttek fel az internetre, remélve, hogy magas kattintási számot és olvasottságot nyernek ezzel. Ennek eredményeként a digitális világot ellepték a kusza, gyenge minőségű tartalmak.A Google határozottan állítja, hogy mindig a fogyasztókat fogja előnyben részesíteni az algoritmust manipulálni próbáló vállalkozásokkal szemben. Ez a robbanásszerű tartalomgyártás folyamatosan minden eddiginél szigorúbb algoritmusmódosítást hozott a jó minőségű tartalom előtérbe helyezése érdekében, így a legújabb 2023-as egészségügyi SEO-trendek egyike a hasznos tartalomfrissítés.
A Google Developer saját szavaival élve, ez a legújabb frissítés „egy szélesebb körű törekvés része, amelynek célja, hogy az emberek eredetibb, hasznosabb tartalmat lássanak a keresési találatok között, mely valódi emberektől ered.”
Hogyan hat a hasznos tartalomfrissítés az egészségügyre?
Egyszerűen fogalmazva, a hasznos tartalomfrissítés megbünteti a kattintásvadász és nem kielégítő felhasználói élményekkel rendelkező webhelyeket. Ez az új frissítés különösen nagy hatással van az egészségügyi ágazatra, mivel fontos, hogy a szolgáltatók pontos tájékoztatást nyújtsanak a fogyasztóknak.A legújabb hasznos tartalomfrissítés elsősorban ezt a három tartalomtípust célozza meg:
• Clickbait tartalom (félrevezető, kattintásvadász tartalom)
• Nem kielégítő tartalom (rövid, nem pontos, sokszorosított és nehezen olvasható tartalom)
• Alacsony szakértelemmel rendelkező, nem odaillő tartalom
Az elavult honlapszerkezettel és tartalommal rendelkező egészségügyi cégek jelentősen csökkentik a helyezéseket, még akkor is, ha egy jól felépített online hírnevük van. Hasonlóképpen járnak azok az egészségügyi vállalkozások, akik soha nem tartották fontosnak a minőségi tartalom előállítását.
Itt a megoldás az egészségügyi SEO trendek 2023-as évére
Az egészségügyi csoportoknak olyan tartalmat kell biztosítaniuk, ahol a páciens az első, hogy a SEO-játék elején maradjanak. Más szóval, a webhely tartalmának alaposan meg kell válaszolnia a páciens kérdéseit, egészen addig, hogy ne kelljen további kutatást végeznie és ne maradjanak kérdései a webhely áttekintése után.Konkrétan amire szükséged van:
• Hozz létre alapos tartalmat, átfogó információkkal.
• Formázd a tartalmad a megfelelő szakszavakkal és címsorokkal, hogy a páciensek könnyen megtalálják a kívánt információkat.
• Használj könnyen olvasható betűtípusokat és színeket, és tegyél be elegendő fehér szóközt az olvashatóság és a felhasználói élmény javítása érdekében.
• Hozz létre egy megfelelő belső linkelési struktúrát a releváns tartalom összekapcsolásához.
2. Egészségügyi SEO trendek 2023: folyamatos váltás a kulcsszavakról a hozzájuk kapcsolódó témákra, kifejezésekre
A Cardinal Digital Marketing SEO igazgatója és a Search Engine Journal szerzője, John McAlpin ezt fejezi ki: „A témaoptimalizálásnak elsőbbséget kell élveznie a kulcsszóoptimalizálással szemben. Azoknak a webhelyek a teljesítménye, akiknek a szerkezete abból áll, hogy az adott kulcsszóhoz hozták létre az oldalt, csökkenni kezd, míg a jól szervezett tartalmi kerettel rendelkező webhelyek folyamatos fejlődést mutatnak."Tehát megvan a „tartalmi keretrendszer” fogalma, mit jelent ez? Ez azt jelenti, hogy a tartalmat egy stratégia és terv alapján kell megszervezni, úgy, hogy a tartalom a felhasználók és a Google automatizált oldalfeltérképező rendszere számára is ésszerűen navigálható legyen.
Jacquelyn Green, a keresőoptimalizálási műveletek igazgatója hozzáteszi: „Például egy ortopédiai szolgáltatásokat kínáló orvosi rendelőnek rendelkeznie kell olyan blogtartalommal, amely kiszolgálja és informálja a térdfájdalmak miatt aggódó felhasználókat illetve a BOFU-val is rendelkezni kell, amely elmagyarázza, hogyan lehet ortopéd orvost találni, és olyan oldalakat kell tartalmaznia, amelyek olyan szolgáltatásokat talál a páciens, amik helyileg az ő közelében vannak. Lennie kell egy szolgáltatási oldalnak, amely elmagyarázza, mit csinálnak pontosan, egy belső összekapcsolási stratégiával, amely összeköti a pontokat. A világos kulcsszó-leképezési stratégia egyre fontosabbá válik; nem tehetünk úgy, hogy minden oldalra elhelyezünk egy kulcsszót, és elvárjuk, hogy a Google majd kitalálja.”
Ez a szemantikus keresés miatt fontos, amelyet a Google a felhasználói szándék megértésére és a szándéknak megfelelő eredmények megjelenítésére használ. A Google ezt úgy teszi, hogy nemcsak a post body részt (az adott kérelem „törzsét”) olvassa el, hanem annak kategóriáit, címkéit, címsorait, metaadatait és egyéb olyan nyomokat, amelyek rámutatnak a tartalom kontextusára.
A kulcsszavak továbbra is fontosak, de a hozzájuk kapcsolódó témák, dolgok, angol szóval entity-k mennyire szerepelnek az adott tartalomban és a legfontosabb tartalmi SEO elemekben.egyre jobban kritikus pontok, ami az egészségügyi SEO trendeket illeti 2023-ban. Ezért webhelyednek kifinomultabb SEO stratégiákat kell alkalmaznia ahelyett, hogy kizárólag a nyers kulcsszavakra összpontosítana, ahhoz, hogy megragadja a keresési algoritmus figyelmét.
A szemantikus keresés nagyszerű példái a helyi lekérdezések a szolgáltató megtalálására. Például amikor valaki a „fogorvosok a közelemben” kifejezésre keres, a fizikai tartózkodási helyéhez legközelebb eső szolgáltatót keresi. Ebben az esetben a Google automatikusan lecseréli a „közelben” szót az adott város vagy terület nevére. Ezért ugyanaz a lekérdezés Budapesten és Debrecenben eltérő eredményeket hoz természetesen.
Egészségügyi SEO trendek 2023-ban: így építhetnek fel az egészségügyi vállalkozások jobb információs szerkezetet
Egy ázsiai filozófiának van egy „feng shui”-nak nevezett koncepciója, amely a belsőépítészet művészete. Ez a hagyomány mögött rejlik néhány józan gondolat is, olyan harmonikus terek létrehozásáról, amelyek a használati funkciók szerint működnek. Például nem teszel egy kanapét az ajtó elé, mert a feng shui szerint megzavarod a „chi” (misztikus energia) áramlását. Ezenkívül nem szeretnél kanapét azért sem ajtó elé rakni, mert amikor belépnél a szobába, konkrétan átesnél a kanapén.El kell kezdenünk úgy gondolkodni a weboldalakról, mint „feng shui”-ról. Kezdd azzal, hogy megkérdezed:
• Hogyan került ide a felhasználó?
• Mit keres a felhasználó?
• Hogyan elégítjük ki a legjobban a felhasználó vágyát?
• Hogyan tehetjük ezt a legfeltűnőbb, legfelhasználóbarátabb módon?
Az információk hatékony rendszerezése a webhely szerkezetével kezdődik, vagyis a webhelyen belüli oldalak feltérképezésével a navigációhoz.
A jó honlapszerkezet biztosítja, hogy a felhasználó és a Google oldalfeltérképező robotja is eligazodjon. Amint azt a cikkben kifejtettük, a tartalomnak tetszőleges számú szervezési eszközt kell tartalmaznia, amelyek segítenek az általános témák hasznos feltérképezésében:
• Kategóriák
• Eligazítások
• Címkék
• Címsorok
• Levéltár
• Webhelykeresés
• Webhelytérkép
• Meta adatok
• Belső linkek
Ez nem az a fajta rendszer, amelyet ad-hoc módon valósíthatsz meg, hanem az a fajta tervezés, amelyet meg kell tenned az első tartalom beírása előtt, hogy megbizonyosodj arról, hogy az egy kiváló tervet követ. Ez is segít alkalmazkodik a változásokhoz. Lehet, hogy egy olyan iparágban kezdesz, amiben a kategóriáid mindent lefednek, de aztán valami megváltozik, és új témát kell beszúrnod – a kérdés, hogy ez hol fér bele a jelenlegi rendszeredbe? Minél több struktúrával rendelkezel, annál könnyebben alkalmazkodsz a változó üzleti tényezőkhöz.
A többi csak élelmiszerbolti logisztika. Bármilyen módon, de segíts a Google robotjának kitalálni a tartalom kontextusát, és képes leszel válaszolni a felhasználói szándékokra a speciális funkciókat használó SERP-ekben.
3. A legnépszerűbb egészségügyi SEO trendek 2023-ban: folyamatosan fejlődő SERP szolgáltatások
Sokan emlékezhetünk rá: a Google egyszerű keresési eredményekkel kezdte. Beírtál egy kérdést, és kaptál egy teljes oldalt 10 kék hivatkozással. De a SERP (Search Engine Result Page= Kereső Motor Találati Oldala) hosszú utat tett meg a 2000-es évek eleje óta.Az elmúlt két évtizedben a Google egyik SERP funkciót a másik után indította el, hogy megmutassa az embereknek, milyen egyéb kérdéseket tesznek fel mások. Más szóval, a Google így tesz ajánlásokat a felhasználóknak: "Hé, ezt is érdemes megnézni."
Prioritásként kell kezelnie annak szabályozását, hogyan jelenjen meg a keresési eredmények között, és meg kell keresnie a lehetőségeket a márka jobb megjelenítésére. Tavaly szeptemberben a Google új mobil SERP-funkciókat adott ki.
A SERP „Az emberek is kérdeznek” szakasza azonban csak egy a sok SERP-funkció közül, amely már elérhető a Google-on. Egyéb gyakori SERP-szolgáltatások:
• Kiemelt részletek
• Google Adwords (SERP teteje és alja)
• Helyi térképcsomag
• Termékcsomagok
• Képcsomagok
• Knowledge graph (gyakran az asztali SERP oldalán)
SERP funkció igénylése
Ha meg akarsz nyerni egy SERP funkciót, elengedhetetlen egy erős SEO alap.
Amikor SERP-funkciót próbálsz igényelni, be kell tartania az alábbi alapvető SEO-pillérek bevált gyakorlatait:
• Teremtsd meg a technikai SEO erős alapjait
• Hozz létre kiváló minőségű, releváns, informatív tartalmat
• Fektess be a linkszerzésbe, hogy növeld a megtekintést
A Google vállalkozásprofil optimalizálása
Azok a fogyasztók, akik az elmúlt három évben orvost választottak, egyetértettek abban, hogy jobban aggódnak a szolgáltató fizikai elhelyezkedése miatt (62% ). Bár ez a szám a távegészségügy térnyerése miatt változhatott, még mindig azt jelzi, hogy az egészségügy alapvetően egy helyi szolgáltatás.
A SERP egyik legszembetűnőbb funkciója a Google Business Profiles (korábbi nevén Google Cégem).
Ezért az egészségügyi marketingszakembereknek elsődleges prioritásként kell kezelniük a GBP-hirdetések optimalizálását. Nem elég egy pontos cím, nyitvatartás, telefonszám és egy optimalizált céloldal. Több értéket kell nyújtania a GYIK-ekkel, az egészségügyi jellemzőkkel és az őszinte, pozitív értékelésekkel, hogy felkeltsék a fogyasztók figyelmét.
4. Legnépszerűbb egészségügyi trendek 2023: a felhasználói élmény továbbra is a legfontosabb
Ne feledd: a Google kivételes digitális élményeket szeretne kínálni felhasználóinak, és az UX-re való összpontosítás ugyanolyan fontos marad. Ezért a webhely funkcionalitása és a felhasználói élmény a legfontosabb. Ha az emberek nem találják meg gyorsan a keresett információt, és vissza kell lépkedniük, az azt jelzi a Google-nak, hogy az adott webhelyet nem szabad az elsők között rangsorolni.2021-ben a Google Page Experience Update megrázta az internetet és a webhelytulajdonosokat. Középpontjában „olyan jelek állnak, amelyek azt mérik, hogy a felhasználók hogyan érzékelik a weboldallal való interakció élményét a puszta információs értékén túl”. A Page Experience Update (valójában egy UX-frissítés) figyelembe veszi a Core Web Vitals mérőszámait, a mobil-első kialakítást, a webhely biztonságát (HTTPS használatával) és a közbeiktatott viselkedést (az előugró ablakok és a könnyű használat tekintetében).
Ha még nem frissítetted webhelyed, hogy megfeleljen ezeknek az új rangsorolási tényezőknek, ezt prioritásként kell kezelned 2023-ban. A Google könyörtelen törekvése az optimális keresési élmény megteremtésére csak folytatódik. Ha egészségügyi vállalkozásod nem kínál jó digitális felhasználói élményt, akkor nehezen fog megjelenni a keresésben. Természetesen, ha úgy érzed ebben bizonytalan vagy, kérd szakértők segítségét ITT!
Futtassad webhelyed a Google oldalsebesség-eszközén vagy bármilyen technikai auditáló eszközön keresztül, és meg fogsz lepődni, hogy még egy vadonatúj WordPress-webhely is rossz eredménnyel rendelkezhet.
A webhely felhasználói élményének alapos javításához a következőket kell tenned:
• Végezz rendszeres helyszíni auditokat
• Tartsd naprakészen webhelyed szoftverét
• Javítsd a kommunikációt a fejlesztési és marketing csapatok között
• Minimalizáld a beépülő modulokat, és győződj meg arról, hogy a WordPress témája megfelel-e az UX-mutatóknak
• Cseréld ki az előugró ablakokat áttekinthető, oldalon lévő CTA-kra
Legjobb gyakorlatok az UX optimalizálására
Az UX optimalizálásának legjobb időpontja a webhely projektjének kezdete. Ha az UX-t utolsó utáni feladatként kezeled, akkor borsos árat kell fizetned érte. Ezért hét egyszerű alapelvet állítottunk össze az optimalizálási erőfeszítések irányítására.
• Elrendezés: Lásd el rendszerezett webhelyed szerkezetét tiszta és ésszerű navigációval.
• Felfedezhetőség: Győződjön meg arról, hogy a látogatók könnyen megtalálják webhelyeden a legfontosabb oldalakat (helyszín, időpontfoglalás, konkrét kezelés, illetve amire szükségük van).
• Egyediség: Hozz létre egyedi tartalmat és képelemeket, hogy megkülönböztesd magad a versenytársaktól, és elkerüld, hogy a Google ismétlődőként jelölje meg a tartalmaid.
• Linkelhetőség: Hozz létre egy értelmes belső linkelési struktúrát, miközben minőségi, professzionális tartalommal szerzel linkeket. Indíts backlinking kampányt a jobb eredmények érdekében.
• Konzisztencia: Tartsd fenn a vizuális konzisztenciát webhelyeden.
• Érték: Átfogó, mélyreható információkat nyújt a fogyasztók kérdéseinek alapos megválaszolásához.
• Sebesség: A modern fogyasztók ismét gyors webhelyeket akarnak. Ügyelj arra, hogy oldalaid gyorsan betöltődjenek.
Az EAT modell és az YMYL tartalomra vonatkozó irányelvek
Weboldal tartalom létrehozásakor kövesd a Google EAT (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthinessszakértelem, hitelesség és megbízhatóság) modelljét. Az EAT-modell minden iparágra másként hat. Az egészségügyi marketingszakemberek számára az EAT befolyásolja a rangsorolhatóságot, és meghatározza, hogy milyen hatékonyan építhetsz ki bizalmat a közönségeddel – ami létfontosságú a hatékony online páciensszerzéshez.Használd a meglévő SERP-ket iránymutatásként az EAT-t építő tartalom fejlesztéséhez. Például mi a hasonlóság az ugyanazon témakörben található több lekérdezés 3 legjobb eredménye között?
Az EAT-központú tartalom fejlesztéséhez kövesd ezeket a bevált módszereket:
• Hozz létre eredeti, releváns és frissített tartalmat. Ha szükséges, frissíts egy korábbi cikket, hogy frissebb információkkal szolgálj.
• Legyél őszinte és átlátható a tartalommal.
• Ismerd meg a választott témák témaköri lefedettségi pontszámát (TCS), hogy elkerüld a válaszokkal túltelített kérdés megírását.
Eközben az egészségügyi marketingszakembereknek tisztában kell lenniük az YMYL (your money or your life= a pénzed vagy az életed)) irányelveivel, különösen a sürgősségi ellátást nyújtók, a sürgősségi osztályok és más kezelők számára, ahol az idő és gyorsaság kifejezetten fontos.
Egyszerűen fogalmazva, az YMYL tartalom rendkívül sürgős és fontos tartalom, amelyet arra szabtak, hogy a probléma-tudatos MOF vezetőket a döntéshozás irányába vigye. Ezért az egészségügyi marketingszakemberek az EAT és az YMYL modellek kombinálásával lead generálló géppé alakíthatják webhelyük tartalmát. A lead generálás alatt a fogyasztók érdeklődésének felkeltését vagy egy vállalkozás termékeit, illetve a szolgáltatásai iránti érdeklődés felkeltését értjük.
5. A legnépszerűbb egészségügyi SEO trendek 2023: a webhelybiztonsági veszélyeket továbbra sem lehet figyelmen kívül hagyni
Egyre nőnek az egészségügyi weboldalak elleni fenyegetések. A Fortified Health Security szerint 2022 első felében az egészségügyi szektor több mint 337 jogsértést szenvedett el. A webalapú felhasználói háttérrel rendelkező egészségügyi csoportok és cégek esetében ez a szám aggodalomra adhat okot. Még az egyszerű webhelyekkel rendelkező egészségügyi csoportok sem engedhetik meg maguknak, hogy alábecsüljék a biztonsági kockázatokat a mai digitális világban.A WordPress beépülő modulok megsértésének száma is nő, ezért tartsd naprakészen webhelyed szoftverét, hogy minimalizáld ezt a kockázatot. Eközben csak megbízható beépülő modulokat használj, mint például a Yoast, hisz az emberek manapság feltörik a teljes bővítményt, hogy hozzáférhessenek az összes felhasználóhoz.
Negatív SEO hatás
A fenyegetők gyakran hamis oldalakat és hamis hivatkozásokat hoznak létre. Ezek a spam-visszamutató hivatkozások tönkreteszik a meglévő backlink rendszer erőfeszítéseit, és drasztikusan lejjebb húzhatják oldalad a rangsorolási listán, miközben a Google erősen támadja a spam-eredményeket. Fontos tudni, hogy a webhelyek biztonsága is része a Google pontozási rendszerének. Ezért egy nem biztonságos webhely, például egy elavult szoftvert vagy lejárt SSL-tanúsítványt használó webhely, SEO veszélyt jelent.A HIPAA megsértésének kockázatai
Az egészségügyi csoportok, cégek számára a webhelyek biztonsága egy másik komoly aggodalomra ad okot: a HIPAA megsértését. Ismételten, ha van páciensportálod, ügyelj arra, hogy ne tárold a betegek adatait digitális platformjaidon. Ehelyett rendelkezz egy külön biztonságos szerverrel az érzékeny személyes adatok számára.Azonban a webhelyed önmagában is megjelenítheti a betegek adatait. Tekintsd át esettanulmányaidat, sikertörténeteidet és ajánlásaidat és győződj meg arról, hogy nincs információszivárgás. Ha a betegek beszámolóit is feltünteted, győződj meg róla, hogy dokumentálod az írásos beleegyezésüket.
A webhely HIPAA megsértése rossz márkalépés, és csak ártana a hírnevednek és a hitelességednek.
6. Legnépszerűbb egészségügyi SEO trendek 2023: AI-alapú eszközök, amelyek megváltoztatják a keresőoptimalizálók működését
Az egészségügyi marketingszakemberek egy váratlan (de tényleg ennyire váratlan?) szereplőt vettek észre a SEO világában: az AI-alapú SEO eszközöket. Jelenleg az AI SEO szoftvernek két fő típusa van játékban:• Az AI-írók amik vagy vázlatokat és összefoglalókat készítenek a felhasználók által választott kulcsszavak alapján, vagy teljes cikkeket generálnak.
• Automatizált technikai SEO eszközök, amelyek elősegítik a belső linkelést (pl. InLinks) vagy automatizált séma létrehozását (pl. WordLift).
Az AI-eszközök a SEO-stratégiádnak a javát szolgálják, mivel nagyobb hatékonyságot, áttekinthetőbb adatokat és méretezhetőséget biztosítanak. Segítenek abban is, hogy igazodj a Google sematikus keresésre helyezett új hangsúlyához. Például a legtöbb mesterséges intelligencia író már összehasonlítja a választott kulcsszót szinonimákkal és más relatív lekérdezésekkel, hogy elkészítse a vázlatot vagy cikket, és a felhasználói szándékot helyezi a középpontba.
A mesterséges intelligencia nem helyettesítheti az egészségügyi marketingszakembereket
Jacquelyn Green, a SEO műveletek igazgatója azt mondja: „Az egészségügyi marketingszakembereknek tudniuk kell, hogyan használhatják az AI-t a munka megkönnyítése érdekében, viszont alaposan ismerniük kell az eszközök használatát.”
A marketingszakembereknek nem kell aggódniuk amiatt, hogy a mesterséges intelligencia lecseréli őket, mivel az emberi kíváncsiságot és innovációt lehetetlen pótolni. Az AI SEO programok olyan eszközök, amelyek segítségével a szakemberek hatékonyabban dolgozhatnak a redundáns feladatok automatizálásával. Ez több időt hagy a keresőoptimalizálóknak a kutatásra, a kreatív stratégiára és a problémamegoldásra. Ha lecserélnéd marketingcsapatod mesterséges intelligencia eszközökre, az káoszt okozna, és tönkretenné a keresőoptimalizálást.
Következtetés a legnépszerűbb egészségügyi trendekről 2023-ban: a cél egy jobb webhely a fogyasztók számára
Ahogy a Google 2022-es frissítéseiről is mondtuk, ezek az algoritmusmódosítások megvédik a fogyasztókat, és hasznosabbá és biztonságosabbá teszik az internetet minden felhasználó számára. Ez különösen igaz az egészségügyre, ahol az emberek jóléte a tét. Képzeld el, hogy valaki rákkezelési lehetőségeket keres, de a pontatlan tartalom félrevezeti. Egy film megjelenési dátumával kapcsolatos félretájékoztatás némi frusztrációt okozhat, de az egészségügyi ellátással kapcsolatos félretájékoztatás a legrosszabb esetben akár végzetes lehet.Természetesen a Google-nak önző és indokolt okai vannak az algoritmus szigorítására. Uralkodó keresőmotorként meg kell őriznie pozícióját, miközben kiterjeszti elérését a tengerentúli piacokon, például Japánban és Kínában. A keresőmotorok az egyetlen módja annak, hogy kitűnjön, ha releváns és értékes tartalmat kínál.
Bár ezek az algoritmusfrissítések, az új SERP-szolgáltatások és a biztonsági kockázatok kezdetben ijesztőnek tűnhetnek, a Google jobb felhasználói élményre törekszik, amelyre az egészségügyi marketingszakembereknek is összpontosítaniuk kell.
Mindaddig, amíg szem előtt tartod pácienseidet, és fontosnak számodra, hogy valódi értéket biztosíts számukra, nem marad más hátra, mint tájékozódni a Google frissítéseiről és a bevált gyakorlatok megvalósításáról, miközben SEO stratégiáidat az új szabályokhoz igazítod.