Szolgáltatásaink
		
		
						
				
					
					
					
					Hirdetéskezelés magánklinikáknak
					
					Ha a hirdetések csak viszik a pénzt, de nem hoznak új pácienst, az nem marketing – az költség. Egy magánklinika esetében viszont nincs helye a találgatásnak. Ebben a világban a hirdetéskezelés nem lehet kísérletezés: pontosan kell célozni, időzíteni és kommunikálni. Mi ebben segítünk.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Marketing magánorvosoknak
					
					Közel 20 éve léptünk be először egy rendelőbe nem páciensként, hanem tanácsadóként. Azóta dolgoztunk fogorvosokkal, szakrendelőkkel, komplett magánklinikákkal is. Nem csodákat ígérünk – hanem azt, hogy pontosan értjük, mire van szükséged.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Influencer marketing fogászatoknak
					
					Egy jól felépített influencer kampány emberközelivé teszi a rendelőd. A páciensek nem reklámokat, hanem történeteket keresnek – és ha ezt egy hiteles arc meséli el, az sokkal többet ér, mint bármilyen szlogen. Ebben segítünk neked – közérthetően, természetesen és eredményesen.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Hirdetéskezelés fogászatoknak
					
					Egy fogászati rendelő hirdetése nem lehet ugyanolyan, mint egy kávézóé. Az egészségügyben szigorú szabályok vonatkoznak a reklámokra, és bizalmat kereső pácienseket kell megszólítani. Mi olyan kampányokat készítünk, amelyek ezt figyelembe veszik, és növelik a rendelőd ismertségét.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Fogászati honlapkészítés
					
					Az egészségügyi marketing élvonalában dolgozunk közel két évtizede, és tudjuk: a fogászati weboldal nem csak egy digitális névjegy. Ez az online rendelője, a digitális recepciója, az első benyomás, ami eldönti, hogy Önnél fog-e időpontot foglalni a páciens.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Közösségi média fogorvosoknak 
					
					A közösségi média ma már nem csupán szórakoztató felület – hanem az elsődleges forrás, ahol az emberek információt keresnek, bizalmat építenek és döntéseket hoznak. A fogorvosi praxisok esetében különösen fontos a közösségi jelenlét, hiszen a páciensek többsége szorongással tekint a kezelésekre, és előbb ismerkedik meg az orvossal az interneten, mint személyesen.
				
				
			
						
				
					
					
					
					Plasztikai sebészet marketing
					
					<b>Szeretne több pácienst elérni, növelni rendelője forgalmát, és stabil alapokra helyezni vállalkozása marketingtevékenységét?</b> A Marketing Professzorok marketing ügynökség segít Önnek, hogy kitűnjön a plasztikai sebészetek növekvő piacán!
				
				
			
						
				
					
					
					
					Egészségügyi SEO audit és stratégia: Mit tartalmaz?
					
					Nem minden SEO stratégiát hajtanak végre helyesen. Ahhoz, hogy átfogó stratégiát alakíthass ki, fontos felmérni versenytársaid, és feltérképezni a számodra valóban potenciális ügyfeleket, valamint marketing eszközöket. De milyen eszközöket használj egészségügyi SEO stratégiádban? Máris segítünk! 
				
				
			
						
				
					
					
					
					Influencer marketing tanácsadás egészségügyi cégeknek 
					
					Az online marketing mára az összes üzleti szektorban jelen van, így nem meglepő, hogy egyre több egészségügyi cég igényel influencer marketing tanácsadást.<b> Az influencer marketing bármilyen hatékony is, hatalmas buktatókat is rejt magában.</b> Ahhoz, hogy ezt elkerüld egy professzionális, egészségügyi <b>influencer marketing ügynökségre van szükséged!  </b><br />
 
				
				
			
						
				
					
					
					
					Egészségügyi honlapkészítés
					
					A honlapkészítés az egészségügyi marketing alapja: itt csapódik le a marketing munka 75%-a. A digitális kor egy olyan pontjára érkeztünk, ahol az egészségügy jelentős változások küszöbén áll. Éppen ezért olyan fontos egy olyan modern egészségügyi honlapot kialakítani, amely megfelel az online páciensélményekkel kapcsolatos összes elvárásnak. Az egészségügyi szolgáltatóknak muszáj felismerniük ezeket az újdonságokat és hozzájuk igazítani honlapjaikat, hogy betegeik minden igényét maradék nélkül kielégíthessék. 
				
				
			
						
				
					
					
					
					Magánorvosi marketing  – Út a sikerhez 
					
					Ha korábban már aggasztottak ilyen gondolatok, akkor a Te praxisodnak egy hatékony marketing stratégiára van szüksége. A következőkben egy szakkifejezésektől mentes, érthető, átlátható magyarázatot kapsz arról, hogy mi is az a magánorvosi marketing, hogyan épül fel, és miként kérhetsz hozzá segítséget egy profi ügynökségtől. 
				
				
			
						
				
					
					
					
					Egészségügyi PPC hirdetések – Google Ads orvosoknak és klinikáknak 
					
					Az egészségügyi PPC hirdetések segítségével számtalan lehetséges páciensnek mutathatod be termékeidet és szolgáltatásaidat. Célzott jellegük miatt ezek az online reklámok rendkívül költséghatékonyak lehetnek, így nem csoda, hogy marketingesek milliói használják őket világszerte, többek között az egészségügyben is.