Plasztikai sebészet eredmények: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában

Plasztikai sebészet eredmények: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában

Marketing eredményeink a plasztikai sebészet területén 4 év távlatában és folyamatos növekedés az organikus látogatószerzésben. Kíváncsi vagy hogyan értük el? Lássuk statisztikákkal!

Plasztikai sebészeti marketing kezdetek

A Bónusz Plasztikai Sebészettel 2018. decemberében kezdtünk el együttműködni. Ekkor a plasztikai sebészet rendelkezett weboldallal ugyan, de online marketing tevékenység nem társult hozzá egyáltalán, csupán némi közösségi média oldalkezelés. 
A plasztikai sebészetet megalkotó Dr. Tóth András azért keresett meg minket, mert szerette volna bővíteni ügyfélkörét. András weboldalát és eddigi marketing tevékenységét átvizsgálva felállítottunk számára egy teljesen egyedi marketing stratégiát a következő 1 évre. 
András eleinte skeptikus volt, azonban hónapról-hónapra látva az eredményeket, egyre jobban kezdett bennünk megbízni. Együttműködésünk immáron 4 éve tart, és most is folyamatos növekedést érünk el évről évre a plasztikai sebészet marketingjében. 

Folyamatos növekedést szeretnél egészségügyi vállalkozásodban? Akkor bízd meg egészségügyi online marketing csapatunkat és segítünk fellendíteni pácienseid számát! Ajánlatkérésért, egyedi marketing stratégiáért keress minket: Ajánlatkérés

De ez mit is jelent számokban?


A képen az elmúlt 3 hónapot hasonlítottuk össze, az előző év azonos időszakához képest a Google Analyticsben, tehát szeptembertől novemberig. Jól látszik, hogy tavalyhoz képest összesen 11,48%-kal nőtt a felhasználók száma a weboldalon, még úgy is, hogy a közösségi média csatornájában visszaesés látható. (A közösségi média felületek algoritmus változásai miatt ezeken a felületeken sajnos nehezebbé vált a felhasználószerzés, ami jól látható.) A számunkra azonban legfontosabb csatorna az organikus forgalom folyamatosan növekszik, és ez hozza meg igazán az eredményeket. 

Miért az organikus forgalom a legfontosabb?

Egy plasztikai sebészet esetén, és általánosságban az egészségügyben az emberek többsége panaszaira, problémáira, vagy a keresendő szolgáltatásra a Google keresőjében fog elkezdeni böngészni. Olvasgat a témában pár cikket, informálódik, megalkot egy képet a fejében. Tehát kiindulási alapként mindenképp az organikus forgalom lesz számunkra a legrelevánsabb. De miből látható ez leginkább? A konverziók számában! 

Konverzió: a lényeges mutató

Hogy pontos képet láthassunk, és vissza tudjuk követni marketingünk eredményességét a konverziók jó mutatónak fognak bizonyulni. (Persze, lehet ezt tovább számítani konverziós értékkel szolgáltatásoktól változóan, de a ROI lesz a legpontosabb.)
András esetén konverzióként az online időpontkérést állítottuk be, valamint a telefonszámra és emailre történő kattintásokat. Mivel a legpontosabb mérést az online időpontkérések esetén tudunk szemléltetni, így ezeket az adatokat láthatod Te is:  
Az időszak változatlan (2022. szeptember-november és a tavalyi év azonos időszaka). A konverziók száma azonban 120%-kal nőtt meg! Tehát több, mint dupla annyian kértek időpontot az online formon keresztül, mint tavaly ugyanebben az időszakban. 

Mi okozta a sikert? 


Az ábrán is jól látható, hogy leginkább a plasztikai sebészeti SEO okozta ez a növekedést, hiszen 67%-os növekedés történt a forrás tekintetében. A többi csatorna esetén is láthatunk fejlődést, de a keresőoptimalizálás rendkívül nagy előnnyel viszi a sikert!

Miért lesz még a keresőoptimalizálás egy plasztikai sebészet számára a legjobb marketing eszköz?

Azon kívül, hogy folyamatosan új releváns kifejezésekre jelenhetünk meg plasztikai sebészetünkkel, az egyik legnagyobb előnye a SEO-nak, hogy a tartalmak örökérvényűek és organikusan, ingyen hoznak számunkra új pácienseket. Persze, András sem hiába működik velünk még mindig 4 év után, mivel látja a folyamatos fejlődést, bízik munkánkban és újabb célokat tűztünk ki közösen. 

András együttműködésünk óta már saját plasztikai sebészeti rendelőt nyitott, még kezdetben bérelt rendelőben végezte el az általa nyújtott beavatkozásokat. Ez sok minden elárul a plasztikai sebészeti marketing eredményeinkről, ugye? 

Szeretnél Te is sikeres lenni egészségügyi vállalkozásoddal vagy magánrendelőddel, praxisoddal? Akkor keresd fel tapasztalt egészségügyi online marketing ügynökségünket és segítünk Neked is hasonló sikereket elérni! Kérd ajánlatunkat most!