Egészségügyi SEO audit: Hogyan történik?

Technikai (Webhely) SEO audit

Azok az egészségügyi vállalkozások, amelyek már rendelkeznek webhelyekkel, technikai problémákkal szembesülhetnek, amelyek ártanak online jelenlétüknek és jelenlegi optimalizálási erőfeszítéseiknek.
Auditáljuk weboldalad, hogy ellenőrizzük a lehetséges problémákat, beleértve a hibás linkeket, a metaleírások hiányát, a rossz címsorstruktúrát, a webhely sebességét, a webhely mobil barát felhasználhatóságát és egyéb tényezőket, amelyek problémát jelenthetnek a keresőmotorok számára. 
 

Tartalommarketing hatékonysága

A tartalom nagyszerű stratégia a potenciális betegekkel való kapcsolatfelvételhez és a szakértelem bemutatásához az egészségügy területén. A jelenlegi tartalmi stratégia gyenge pontjainak vagy potenciális fejlesztési területeinek ellenőrzése segít a kampány előrehaladásában. A kulcsszókutatás a tartalomkészítés nagy aspektusa, ezért megvitatjuk a praxis egészségügyi SEO stratégia szolgáltatásainak fontos kulcsszavait, amelyekre összpontosítani kell.

Google Cégprofil

A Google Cégem hihetetlenül fontos eszköz minden márka számára. Megjelenítheti a vállalkozás helyét a Google Térképen, és kulcsfontosságú tényező a helyi keresési eredmények szempontjából. Egészségügyi szolgáltatóként rendkívül fontos, hogy a közelben lévő felhasználók megtaláljanak, ezért fontos lépés a Google Cégprofil ellenőrzése és annak optimalizálása.

SEO backlink elemzés

A visszamutató linkek hatalmas szerepet játszanak abban, hogy webhelyed milyen szintű jogosultsággal rendelkezik. Számos kiváló minőségű link, amely más webhelyekről a tiédre vezeti a látogatókat, segít meghatározni oldalaid pozícióját a keresési eredmények között, ezért bepillantunk a backlink profilodba, hogy elemezzük annak erősségeit és gyengeségeit. Ez segíteni fog a hiányosságok pótlásában és egy proaktív terv kidolgozásában a minőségi visszahivatkozások számának javítására.