Miért működik a közösségi média fogorvosoknak?
Egy fogászati rendelő kommunikációja sokszor egyoldalú, szakmai vagy épp túlságosan hivatalos. A közösségi média viszont lehetőséget ad arra, hogy emberi arcát mutassa meg praxisának. Ez különösen fontos, mert:
• A páciensek jelentős része halogatja a kezeléseket félelmei miatt.
• A COVID–19 után a bizalomépítés még fontosabbá vált.
• A vizualitás (fotók, videók) segít lebontani az ismeretlentől való félelmet.
Az amerikai adatok szerint például a YouTube-on naponta több mint 5 milliárd videót néznek meg, és az emberek többsége jobban bízik egy olyan fogorvosban, akit előtte már látott videón beszélni vagy dolgozni.
Mi abban segítünk, hogy mindezt következetesen, mégis természetesen tudja megmutatni. Nincs túlmagyarázott poszt, nincs mesterkélt tartalom – csak hiteles jelenlét.
• A páciensek jelentős része halogatja a kezeléseket félelmei miatt.
• A COVID–19 után a bizalomépítés még fontosabbá vált.
• A vizualitás (fotók, videók) segít lebontani az ismeretlentől való félelmet.
Az amerikai adatok szerint például a YouTube-on naponta több mint 5 milliárd videót néznek meg, és az emberek többsége jobban bízik egy olyan fogorvosban, akit előtte már látott videón beszélni vagy dolgozni.
Mi abban segítünk, hogy mindezt következetesen, mégis természetesen tudja megmutatni. Nincs túlmagyarázott poszt, nincs mesterkélt tartalom – csak hiteles jelenlét.
Az első benyomás ma gyakran a közösségi médiában születik – gondoskodjunk róla együtt, hogy ez bizalmat ébresszen.
SZERETNÉK EGY JOBB MARKETINGET!
SZERETNÉK EGY JOBB MARKETINGET!