egészségügyi online marketing stratégia kezdőknek; hirdetések az egészségügyi online marketing stratégiádhoz; egészségügyi onlin

Egészségügyi online marketing stratégia -Hirdetési tippek

<p>Az új betegek elérése folyamatos kihívást jelent az egészségügy számára. Az éles verseny mellett pedig még nehezebbé válik új betegeket találni, akiknek segítségre van szükségük. Manapság a betegeknek több lehetőségük van, mint valaha. Szinte mindenkinek van hozzáférése az online is elérhető és hatalmas információforrásokhoz. Ezért van szükség egy szilárd egészségügyi online marketing stratégia működtetésére, azon belül is egy digitális hirdetési tervre az egészségügyi szervezet számára. De manapság az internet túlterhelt információi miatt nehéz lehet eldönteni, hogy mi a legmegfelelőbb.</p>

Ez elgondolkodtat, hogy milyen egészségügyi online marketing stratégia működik a legjobban az egészségügyi reklámozásban?

Mutatjuk!

Használd ki a fizetett keresést

A fizetett keresés az egészségügyi online marketing stratégiaegyik formája, ahol a vállalkozások megjeleníthetik hirdetéseiket olyan népszerű keresőoldalakon, mint a Google Ads. A fizetett hirdetések kiváló lehetőséget jelentenek olyan egészségügyi intézmények számára, amelyeknek van költségvetése a növekedéshez és több ügyfél vonzásához. És ha helyesen csinálod, mindig minőségi forgalmat és jól fizető ügyfeleket hoz. Ez az egészségügyi online marketing stratégia azért működik, mert egyszerű és könnyen nyomon követhető. Bárki elkezdhet fizetni a hirdetésekért, és új nagy közönséget vonzhat. Az eredmények a hirdetési kampány elindítását követő első napokban nyomon követhetők. Ez pedig lehetővé teszi a hirdetések módosítását és a tartalom javítását. Az ilyen típusú hirdetések árát gyakran egymás ellen licitáló marketingszakemberek határozzák meg. Ez megmagyarázza, hogy minél versenyképesebb egy szó, annál magasabb az ára. Ha a Google-on „Magyarország legjobb orvosa” kifejezésre keresel rá, az első néhány eredmény fizetett keresési hirdetések. A Google szerint az összes keresés 5%-a egészséggel kapcsolatos. Ez az, ami miatt a fizetett hirdetések olyan hatékonyak. Mivel a többi online hirdetéstípustól eltérően ez garantáltan több kattintást ér el bizonyos keresési kifejezésekre és lekérdezésekre.

Egészségügyi reklámok közösségi médiában

A közösségi média hirdetések olyan hirdetések, amelyeket a közösségi média felhasználóinak különböző platformokon jelenítenek meg. Az általuk kínált végtelen választási lehetőségeknek köszönhetően pedig kiváló választási lehetőséget kínálnak az egészségügyi online marketing stratégia gyakorlati alkalmazásához. Például a felhasználók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy a közösségi média befolyásolta döntésüket az orvos felvételekor vagy egy adott egészségügyi intézmény kiválasztásakor. Íme a legjobb közösségi média platform az egészségügyi online marketing stratégia alkalmazására, orvosok számára:

Facebook Reklám

A Facebook reklámkampány elindítása még soha nem volt ilyen egyszerű. Néhány kattintással bejelentkezhetsz Facebook-fiókodba, kampányt állíthatsz be, és megadhatod a fizetési módot. Számíthatsz arra, hogy a közönséged néhány órán belül növekedni fog. A Facebook emellett számos lehetőséget kínál arra, hogy milyenek legyenek a hirdetések. Dönthetsz például egy bejegyzés, egy üzleti oldal, egy termék vagy egy webhelyre mutató hivatkozás népszerűsítésére. Eltarthat egy ideig, amíg elsajátítod a Facebook-hirdetéseket, de az egészségügyi online marketing stratégiai eszközök alkalmazásával gyerekjáték lesz.

Egészségügyi online marketing stratégia -Geofencing hirdetések

A geokerítésreklám a hely alapú hirdetések megjelenítése egy mobileszközön, amikor az ember egy bizonyos kört sétál vagy elhagy. A hirdetések megjelennek telefonján push értesítések formájában. És értesítik a felhasználókat a különleges ajánlatokról és a fontos üzenetekről.

Egészségügyi online marketing stratégia – Geofencing Advertising

Ez több okból is nagyszerű egészségügyi online marketing stratégia, ha hirdetésről van szó. Például az egészségügyi szakemberek az idő nagy részében helyi érdeklődőkkel dolgoznak. Tehát hatékony módszereket kell találniuk a helyi ügyfélkör megcélzására. Ezenkívül a geokerítés könnyen és megfizethető áron felállítható. Ugyanakkor segít megcélozni a konkrét potenciális ügyfeleket a tartózkodási helyük alapján. A geokerítés-hirdetéseket többféleképpen használhatod, amelyek mindegyike eredményt hozhat a gyakorlatban. De minden az egészségügyi praxisod elhelyezkedésétől is függ. Például egy bejáratos klinika megcélozhatja a helyi élelmiszerboltokat, hogy emlékeztetőket küldhessen az ügyfeleknek az egészséges táplálkozás, a testmozgás és a rendszeres ellenőrzések fontosságáról.

Ha szükséged van segítségre stratégiád kialakításában. Keress minket bizalommal! Egészségügyi online marketing stratégia