Egészségügyi online marketing trendek és megvalósításuk
Egészségügyi online marketing trend -influencer marketing
Mi az influencer marketing? Az befolyásoló marketing az a tevékenység, amikor valaki más befolyási övezetét felhasználva márkanagykövetként tevékenykedik, hogy a termékeket vagy szolgáltatásokat közönségük számára népszerűsítse. A sikeres influencer marketing kulcsa, hogy az általad használt influencer közönsége nagyon jól illeszkedjen a megcélzott demográfiai csoportodhoz. Az influencer követő tábora, akivel együtt működsz lehet, hogy nem egyezik a célcsoportoddal vagy nem nyújt aktivitást tevékenységed iránt. Így az egészségügyi online marketing trendek, amelyeket követni próbálsz süket fülekre talál majd. Ha azonban találsz egy helyi influencert, akinek követői igazodnak az ajánlatod, több ezer új követőt, érdeklődést és új látogatókat szerezhetsz webhelyeidnek.
Influencer stratégia az egészségügyi marketingedben
A közösségi média az, ahol a pácienseid aktívak a közösségi média ma már adott, ha egy egészségügyi szervezeten belül az egészségügyi online marketing trendekről van szó, elengedhetetlen, a közösségi oldalakon való részvétel. Úgy gondolom, hogy ez nem csak adottság lett, hanem olyan is, amit jobban ki kell használni, és az egészségügyi marketingstratégiák fontosabb fókuszpontjává kell tenni. Bár manapság ritkán találni olyan praxist, aminek nincs Facebook oldala. Még mindig ritkán találunk olyan egészségügyi online marketing trendeket, amelyek a legtöbbet hozzák ki a platformból, és gyakran úgy érezzük, hogy ez idő és erőforráspazarlás. Ez azonban csak azért van, mert nem készítetted még el a megfelelő tartalmat, nem szántál még rá elég időt és vezetted végig a folyamatot, hogy a potenciális betegeket bevonhasd az általuk keresett dolgokba.
Egészségügyi online marketing trend
A betegek minden eddiginél nagyobb mértékben fordulnak a közösségi médiához, hogy ajánlásokat találjanak a szolgáltatókról, vagy tájékozódjanak az időpontfoglalás előtt. Ezzel azt mondják, hogy a közösségi média egy egészségügyi online marketing trendekkel teli aranybánya ahhoz, hogy új betegeket találhassA betegek minden eddiginél nagyobb mértékben fordulnak a közösségi médiához, hogy ajánlásokat találjanak a szolgáltatókról, vagy tájékozódjanak az időpontfoglalás előtt. Ezzel azt mondják, hogy a közösségi média egy egészségügyi online marketing trendekkel teli aranybánya ahhoz, hogy új betegeket találhass.
Először is, azokra a platformokra való befektetéssel kezdődik, amelyek a legjobban illeszkednek a praxisodhoz. Nem kell mindenre koncentrálni. Ha a platformon leszel, győződj meg arról, hogy az illeszkedik a megcélzott demográfiai csoportodhoz, és olyan tartalmat hozhatsz létre, amely jól teljesít a közösségi média platformon.
Másodszor, a fenti tartalommarketingre vonatkozó egészségügyi online marketing trendek segítségével a legjobbak közül a legjobbat hozd létre, jobbat, mint a többi tartalom, amelyet olvasóid nem tudnak megemészteni.
Harmadszor, terjeszd következetesen ezt a tartalmat a közösségi médiában, és használj fel a kutatást vagy a másnak bevált egészségügy online marketing trendek egyikét, annak megállapítására, hogy mikor van a legalkalmasabb a közzététel a közönség eléréséhez. A közösségimédia-programok összeállítása során érdemes szem előtt tartani néhány főbb tippet:
- Legyél hiteles.
- Vezesd be az embereket a praxisodba (azaz mutasd meg nekik, mit csinálsz a színfalak mögött vagy a OR-ban)
- Használd ki a videó készítése és közzététele adta előnyöket, amennyire csak lehetséges
- Változtasd meg az üzenetküldést, és kövesd a 80/20 szabályt. 80%-a az egészséggel kapcsolatos valódi témákra összpontosíts, 20%-a pedig a „kemény eladásra” vagy a vezetési találkozókra vagy egyéb tevékenységekre
Egészségügyi online marketing trendek megvalósítása
Nagyon fontos, hogy naprakész maradj a 2022-es egészségügyi online marketing trendekkel kapcsolatban, amelyek az orvosi területen az egészségügyi szervezetek növekedésén dolgoznak. Nehéz lehet tudni, hogy az egészségügyben mely digitális marketingtrendek jelentik a legnagyobb növekedést, és ez frusztráló is lehet, mert úgy érezheted, hogy mire bevezeted valamelyiket, az már elavult. Ezért összeállítottunk egy átfogó listát azokról a legfontosabb egészségügyi online marketing trendekről, amelyekre összpontosítanod kell, és amelyekről úgy gondoljuk, hogy a következő néhány évben is megmaradnak.
A tartalommarketing táplálja az organikus webhelyforgalmat
Egy jól felépített orvosi weboldal után a legfontosabb dolog a folyamatos SEO és a webhelyforgalom generálása során valószínűleg egy tartalommarketing program. Sokan úgy gondolják, hogy a tartalommarketing egyenlő a blogbejegyzésekkel. Míg a hosszú formátumú blogbejegyzések a tartalommarketing rendkívül hatékony formája, amely messze nem az egyetlen hatékony tartalom. Valójában több mint 40 tartalom létezik, és a jó keverék a leghatékonyabb. Az egészségügyi online marketing trendeknek megvannak a maga előnyei és szintjei a felhasználó elköteleződésének elérését illetően, így bár érdemes lehet videó- vagy blogbejegyzéseket választani a tartalomgyártás fő fókuszpontjaként, ügyelj arra, hogy ezeket gyakran keverd össze, hogy az emberek elköteleződjenek.
Fektess be egy következetes és jól dokumentált tartalommarketing-stratégiába.
A kulcs itt az, hogy dokumentáld a stratégiáját, hogy valósággá váljon. Egy megfelelően felépített egészségügyi online marketing trendeket alkalmazó és aktív blog a webhelyén akár 50%-át is generálhatja az organikus webhely forgalmának a weboldaladon.