Jelentős organikus forgalom erősödés 1 év alatt a fogászatban

Fogászati marketing: Jelentős organikus forgalom erősödés 1 év alatt

A fogászati marketing igen komplex terület, hiszen a verseny jelentős és sok apró részleten múlhat a siker. A PureDental Fogászat esetén azonban rendületlen a fejlődés, amit most statisztikákkal támasztunk alá. Nézd meg Te is! 

Fogászati marketing: Csak stratégiában működhet

A PureDental Fogászat csapata 2020. tavaszával keresett minket, a covid kellős közepén, hogy segítsünk fogászatuk pácienskörét kibővíteni. A covid jó helyzet volt az építkezésre és az online marketing rendszer megalapozására. Esetükben már volt egy kezdetleges weboldal, némi fizetett hirdetés (Google Ads), amely sajnos csak nyelte a pénzt, de sok eredményt nem hozott. Fogászati marketing csapatunk kidolgozott számukra egy összetett, komplex online marketing stratégiát, amellyel megkezdtük munkánkat 2020. nyarán. Új weboldal, új stratégia és jött is a siker!

Fogászati marketing siker számokban

A weboldal 2020. augusztusában indult el, amely látogatók számában igen kevés közönséghez ért el. Lássuk, hogy munkánk kezdetével és most hol is tartunk:

Tehát a statisztikákon jól látható, hogy munkánk kezdetekor és most, hogyan is állnak az eredmények. Összességében 202%-os növekedés figyelhető meg a felhasználók számában! A legnagyobb eredményt a fogászati SEO hozta, hiszen 1605%-os növekedést értünk el 2 év alatt. A Google Ads-ban futó fizetett hirdetéseket pedig teljesen átstrukturáltuk, valamint PR-t is alkalmaztunk és brand kampányokat szintén kidolgoztunk, amely a direkt csatornát szépen fellendítette. 

Az eredmény folytonos a fogászati marketingben


Ugyan a kezdetekhez képest "könnyű" nagyot villantani, éppen ezért mutatjuk az eredményeket a tavalyi évhez mérten. Tavaly szeptember-novemberi időszakhoz képest az idei évben is szépen emelkedtek a számok. A felhasználók száma összesen 50%-kal nőtt, még a SEO eredményességét az 558%-os növekedés mutatja tavalyhoz képest, pedig ekkor már 1 éve együtt dolgozunk a PureDental fogászatával. A keresőoptimalizálás lassan érik be, ezaz, amit nagyon sok fogászat nehezen fogad el. A fogászati SEO éppen ezért fontos, hogy...
 

Folyamatosság és következetességgel működjön

Ezaz, ami leginkább jellemzi a fogászati keresőoptimalizálást, hiszen az egészségügyben még nehezebb dolgunk van. A Google algortimusfrissítései, és új irányelvei miatt az egyik legnehezebb ágazat, ahol a SEO területén eredményeket lehet elérni. Na meg persze, a hatalmas ágazati versenyről ne is beszéljünk...

Fogászati marketing csapatunk folyamatos optimalizációt hajt végre mind a keresőoptimalizált tartalmak, mind a fizetett hirdetések területén, valamint az egész komplex stratégia során. Az adatokat figyelve hónapról-hónapra elemzünk és javaslatokat készítünk ügyfeleink részére. A PureDental csapata 2 év alatt új rendelőbe költözött és új fogorvosokat vett fel magánrendelőjébe, valamint technológiájuk is fejlődött. Nekünk ez a siker és ez elmond mindent! 

Ugye, Te is szeretnél új pácienseket és rendelőd bővítését? Akkor keresd fel csapatunk mielőbb és kérd ajánlatunkat most: Ajánlatkérés