Fogászati marketing: Jelentős organikus forgalom erősödés 1 év alatt
Fogászati marketing: Csak stratégiában működhet
A PureDental Fogászat csapata 2020. tavaszával keresett minket, a covid kellős közepén, hogy segítsünk fogászatuk pácienskörét kibővíteni. A covid jó helyzet volt az építkezésre és az online marketing rendszer megalapozására. Esetükben már volt egy kezdetleges weboldal, némi fizetett hirdetés (Google Ads), amely sajnos csak nyelte a pénzt, de sok eredményt nem hozott. Fogászati marketing csapatunk kidolgozott számukra egy összetett, komplex online marketing stratégiát, amellyel megkezdtük munkánkat 2020. nyarán. Új weboldal, új stratégia és jött is a siker!Fogászati marketing siker számokban
A weboldal 2020. augusztusában indult el, amely látogatók számában igen kevés közönséghez ért el. Lássuk, hogy munkánk kezdetével és most hol is tartunk:Tehát a statisztikákon jól látható, hogy munkánk kezdetekor és most, hogyan is állnak az eredmények. Összességében 202%-os növekedés figyelhető meg a felhasználók számában! A legnagyobb eredményt a fogászati SEO hozta, hiszen 1605%-os növekedést értünk el 2 év alatt. A Google Ads-ban futó fizetett hirdetéseket pedig teljesen átstrukturáltuk, valamint PR-t is alkalmaztunk és brand kampányokat szintén kidolgoztunk, amely a direkt csatornát szépen fellendítette.
Az eredmény folytonos a fogászati marketingben
Ugyan a kezdetekhez képest "könnyű" nagyot villantani, éppen ezért mutatjuk az eredményeket a tavalyi évhez mérten. Tavaly szeptember-novemberi időszakhoz képest az idei évben is szépen emelkedtek a számok. A felhasználók száma összesen 50%-kal nőtt, még a SEO eredményességét az 558%-os növekedés mutatja tavalyhoz képest, pedig ekkor már 1 éve együtt dolgozunk a PureDental fogászatával. A keresőoptimalizálás lassan érik be, ezaz, amit nagyon sok fogászat nehezen fogad el. A fogászati SEO éppen ezért fontos, hogy...
Folyamatosság és következetességgel működjön
Ezaz, ami leginkább jellemzi a fogászati keresőoptimalizálást, hiszen az egészségügyben még nehezebb dolgunk van. A Google algortimusfrissítései, és új irányelvei miatt az egyik legnehezebb ágazat, ahol a SEO területén eredményeket lehet elérni. Na meg persze, a hatalmas ágazati versenyről ne is beszéljünk...Fogászati marketing csapatunk folyamatos optimalizációt hajt végre mind a keresőoptimalizált tartalmak, mind a fizetett hirdetések területén, valamint az egész komplex stratégia során. Az adatokat figyelve hónapról-hónapra elemzünk és javaslatokat készítünk ügyfeleink részére. A PureDental csapata 2 év alatt új rendelőbe költözött és új fogorvosokat vett fel magánrendelőjébe, valamint technológiájuk is fejlődött. Nekünk ez a siker és ez elmond mindent!