orvos marketing tanácsok; orvos marketing kezdőknek; orvos marketing háziorvosoknak; orvos marketing plasztikai sebészeknek; orv

A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez

Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.

Miről is szól az orvos marketing?

Mielőtt megvizsgálnánk az orvos marketinget a gyakorlatban és annak marketingstratégiáit, nézzük meg, miről is szól valójában az orvos marketing:

  • Az orvos marketing egy folyamatos folyamat. Folyamatosan hozzá kell igazítani stratégiádat a változó piaci trendekhez és a globális forgatókönyvekhez.
  • Az orvos marketing más, mint a reklám. Ez utóbbi egy nagyobb marketingstratégia része.
  • Az orvos marketing hosszú távú befektetés. Következetesnek és elhivatottnak kell lenned ahhoz, hogy pozitív eredményeket láss egy bizonyos időszakon keresztül.
  • Az orvos marketing lényege, hogy egészséges párbeszédet alakíts ki minden fontos és érdekelt fél között.
  • Az erős adatokkal nem alátámasztható orvos marketing állítások ronthatják a márka imázsát.

Ezeknek fényében kell megalkotnod orvos marketing stratégiád, hogy a célokat nem csak elérni, de túl is tudd szárnyalni. Mindenekelőtt fontos meghatároznod mit képviselsz és csak aztán belevágni, hogy Önazonos tudj maradni!

 

Az orvos marketing egy csodálatos webhellyel kezdődik

Orvosi rendelődnek online otthonra van szüksége. Ez az egyik olyan hely, ahol a legjobban irányíthatod a páciens élményét. Az webhelyed az egyetlen hely, ahol ráveheted a potenciális betegeket, hogy többet tudjanak meg rólad és okot adhatsz orvosi marketingeden keresztül, hogy miért téged válasszanak. Egy jól felépített, jól megtervezett és mobilbarát weboldal kezdetben költséges befektetésnek tűnhet, de hosszú távú előnyöket kínál, amelynek hatékonyságát idővel te is érezni fogod.

 

Az orvos marketing online kialakítása egy nagyszerű forrás a márka további építéséhez és megerősítéséhez. Ennek megerősítésében tudunk segíteni! Keress minket bizalomal! Katt ide!

 

Fontos, hogy mit mutatsz meg orvos marketingeden keresztül

Amennyiben a vállalkozásod kezdetleges, a helyi adatok feltüntetése az orvosi marketing jelentős részét képezi. Győződj meg róla, hogy minden fontos keresőmotort lefed weboldalad, mint például a Google, a Bing vagy a Yahoo. Ezáltal, amikor egy helyi páciens az általad kínált szolgáltatást keresi, javul az esélye annak, hogy a praxisod megjelenjen a keresési eredmények között. Annak az esélyét pedig, hogy ezek a keresési előzmények közt a te weboldalad az orvos marketingnek köszönhetően az első helyezettek egyike legyen, a SEO fogja javítani. Adjon hozzá weboldaladhoz fényképeket, add meg a nyitvatartási időt, a specialitásokat, esetleg egy rövid leírást magadról és a te történetedről.

 

Használd a közösségi médiát orvos marketingedhez

A közösségi média platformok nagyszerűek a márka megszilárdítására, valamint a betegekkel és más releváns influencerekkel való kapcsolatfelvételre. Használhatod a Facebookot az Instagramot a TikTok-ot és a Twittert is, egészségügyi tippek megosztására, legújabb ajánlataid népszerűsítésére, promóciós bejelentések közzétételére, az iparág híreinek megosztására stb. A közösségi média sokkal több lehetőséget ad az orvos marketing gyakorlati alkalmazásához, mint egy tartalom közzététele. Mindegyik közösségi média platformnak más és más lehetőségei vannak az orvos marketing közlésére. Ne felejtsd el a trendeket követni és alkalmazni.

 

Hozd ki a legtöbbet a betegértékelésekből orvos marketinggel

A pácienseidtől kapott pozitív visszajelzések, szavak a legjobb üzemanyagok az orvos marketing működéséhez. Használd ki elégedett ügyfeleid pozitív szavait, hogy új betegeket vonzz. A negatív kommentekre érdemes azonban több figyelmet fordítani! Ez egy olyan orvos marketing fogás, amellyel könnyen jó benyomást tehetsz azok számára is, akiket a negatív kommentek irányítanak. Az értékeléseket nem csak úgy kaphatod, de kérheted is. Ezeknek a kérése nemcsak nagyszerű marketingtartalommal szolgál, hanem segít megérteni, hogyan vélekednek praxisodról és mit szeretnek a legjobban benned. A betegek véleménye olyan, mint az orvosi gyakorlat tükörképe. Fogadd el a visszajelzéseket a sikeres gyakorlat felépítéséhez.

Ajánlatkérés a(z) e-mail címre!