plasztikai sebészet marketing; egészségügyi marketing; plasztikai sebészet marketing tippek; egészségügyi marketing tippek

Plasztikai sebészet marketing egyszerűen: így vonzz be új betegeket

Érdekel a plasztikai sebészeti praxisod marketingje, de nem tudod, hol kezdd? Ha új betegeket szeretnél vonzani, ne keress tovább, mert ebben a cikkben elmondjuk a plasztikai sebészet marketing alapjait. Ahogy az emberek körében növekszik az internethasználat, a digitális marketing minden független egészségügyi szolgáltató praxisának növekedési stratégiájának szerves részét képezi. Segíts a szolgáltatásaid iránt érdeklődő betegeknek megtalálni téged az interneten az ebben a cikkben tárgyalt bevált lépések követésével.

Fejleszd praxisodat ezekkel a plasztikai sebészet marketing ötletekkel

1. Optimalizáld webhelyedet a keresési eredményekhez

Az emberek többsége az online keresőmotorokat használja egészségügyi szolgáltatók keresésére. Mivel a plasztikai sebészet a személyes megjelenés megváltoztatásával jár, a szolgáltatásaid iránt érdeklődő betegek nagyobb mértékben támaszkodhatnak a keresőmotorokra, például a Google-ra vagy a Yahoo-ra, hogy gyorsan hozzáférjenek az eljárásokról szóló információkhoz, elemezzék az előtte és utána készült fényképeket, és összehasonlítsák a volt betegek általi aktuális online értékeléseket.

Végezz tartalom-ellenőrzést, hogy megbizonyosodj arról, hogy webhelyed információkat tartalmaz rólad, a praxisodról és szolgáltatásaidról, valamint elérhetőségi adataidról, fényképekről és a betegek beszámolóiról. Úgy alakítsd ki webhelyedet, hogy a keresőmotorok és a leendő betegek könnyebben megtaláljanak téged, mint a versenytársaidat – ez az egyik legfontosabb eleme a plasztikai sebészet marketingnek.

2. Hozd létre a fontos online profilokat

Az olyan fontos online profilok, mint a Google Cégem segíthetnek abban, hogy növeljék jelenlétedet az interneten és annak valószínűségét, hogy szervesen jelenj meg a keresőmotorok eredményei között. Fontos, hogy létrehozd ezeket a profilokat a plasztikai sebészet marketing részeként, hogy biztosítsd az összes gyakorlati információt a potenciális beteged számára. Ha az információ elavult, az ronthatja a keresőmotorok rangsorolását, és zavart okozhat a leendő betegekben, és eltereli őket a praxisodtól.

A Software Advice szerint a betegek 72 százaléka használja az online véleményeket első lépésként az új orvos megtalálásához. Az online profilok igénylésével megelőzheted online hírnevedet, és értesítést kaphatsz az új páciensek pozitív vagy negatív véleményeiről.

3. Vásárolj plasztikai sebészeti hirdetéseket a keresőkben és a közösségi média csatornáin

Miután optimalizáltad internetes jelenlététed, fontold meg a plasztikai sebészet marketing többi részének is a növelését fizetett hirdetésekkel. A fizetett hirdetések a kiválasztott kulcsszavakhoz tartozó organikus listák felett jelennek meg a keresőmotorokban és a közösségi média hírfolyamaiban, még akkor is, ha még nem követik a fiókodat.

Ha plasztikai sebészeti hirdetéseket vásárol a keresőmotorokban vagy a közösségi média csatornákon, akkor a praxisod a reflektorfénybe kerül – különösen, ha a versenypiacon van. Nemcsak növeli webhelyed forgalmát, hanem célozhatod a hirdetéseidet, hogy elérd azokat az embereket, akik a szolgáltatásaidat keresik, és a te környékeden élnek, növelve ezzel a potenciális betegek lehetőségét, hogy webhelyedre kerüljenek.

4. Írj blogbejegyzéseket az általad nyújtott szolgáltatásokról

A tartalommarketing – vagy egy termék vagy szolgáltatás iránti potenciális érdeklődés felkeltése értékes tartalom létrehozásával – a plasztikai sebészet marketing szerves része. Minél több minőségi tartalom található weboldaladon, annál nagyobb az esélye, hogy megjelenjen a Google keresései listáján. Tekintsd úgy, mint egy szélesebb hálót.

Próbálj meg olyan blogot írni, amely konkrét kulcsszavakat tartalmaz az általad kínált szolgáltatásokhoz, vagy esetleg néhány innovatív eszközhöz. Ha hitelesen írsz a plasztikai sebészeti szolgáltatásairól, akkor ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiemelkedj a versenytársak közül, mivel segít a téma szakértőjévé válni, és növeli a fogyasztói bizalmat.

5. Helyezz el űrlapokat a weboldalaidon

Azok az emberek, akik több információt keresnek a plasztikai sebészeti eljárásokkal kapcsolatban, és hajlandóak megadni az elérhetőségeiket, nagyobb valószínűséggel válnak betegekké, mint azok, akik véletlenül belebotlanak a tartalomba.

Fontold meg egy online űrlap elhelyezését a webhelyeden, amellyel elérhetőségi adatokat gyűjthetsz azon leendő betegek számára, akik időpontot vagy konzultációt szeretnének kérni. Ez a plasztikai sebészet marketing tipp olyan elkötelezett felhasználók közönségét kínálja, akiket megcélozhatsz e-mail kampányokkal, ajánlatokkal vagy egyéb plasztikai sebészet marketing taktikákkal.

6. Hozz létre egy Instagram-fiókot

Az Instagram megváltoztathatja a plasztikai sebészet marketingjét. Ennek a közösségimédia platformnak a vizuális jellege jól illeszkedik egy olyan esztétikai különlegességhez, mint a plasztikai sebészet. Remek hely a különféle eljárások ismertetésére és pozitív eredmények felmutatására.

Az Instagram ideális platform a millenniumi csoporttal (1981 és 1996 között született személyek) való kapcsolattartásra is, amely csoport egyre inkább érdeklődik a kozmetikai sebészeti szolgáltatások iránt.
Az AEDIT szerint a millenniumiak és a Z generáció (1996 és 2012 között született emberek) alkotják a legnagyobb korosztályt az esztétikai eljárásokban, valószínűleg a videókonferencia térnyerése miatt, amit ki kell használnod a plasztikai sebészet marketing részeként ugyanis a videóhívásokra és a közösségi médiára való támaszkodás kulcsfontosságú motiváció a kezeléshez.

7. Oszd meg a pozitív eredményeket a weboldaladon és a közösségi média fiókjaidban található kiváló minőségű képek használatával

Mielőtt kozmetikai vagy helyreállító eljárást választanának, a betegek valószínűleg online megvizsgálják orvosukat, és fotókat keresnek a munkájukra. Az RxPhoto felmérése kimutatta, hogy az online látogatók közel 74 százaléka nem venne fontolóra olyan orvosi rendelőt, amelynek weboldalán nem található előtte és utána galéria, ami azt bizonyítja, hogy ez fontos plasztikai sebészet marketing pont. 

Helyezz el pozitív véleményeket a honlapodon és a közösségi média fiókjaidban, mert leendő pácienseid elvárják, hogy lássák ezeket. Használj jó minőségű képeket, amikor csak lehetséges, mert professzionálisabbnak tűnnek. Csak győződj meg arról, hogy írásos beleegyezését kaptál pácienseidtől a védett egészségügyi információik megosztásához, így nem sérted az egészségbiztosítás hordozhatóságáról és elszámoltathatóságáról szóló törvényt (HIPAA).

+1. Vedd fel a kapcsolatot egy egészségügyi marketing ügyökséggel

Ha szeretnéd még magasabb szintekre emelni online jelenléted a plasztikai sebészet marketing világában, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és növeljük betegeid számát együtt!

FELVESZEM A KAPCSOLATOT