Marketing tippek orvosoknak, doktoroknak - 5 tipp, hogy egészségügyi online marketing kampányod sikeres legyen

5 tipp, hogy marketing kampányod sikeres legyen

<p>A legtöbben ma már az interneten keresnek maguknak egészségügyi szolgáltatókat és orvosokat, így azok, akik nem rendelkeznek egy jó erős online marketing kommunikációval, egyszerűen odaajándékozzák a pácienseket azoknak, akik igen. Ugye inkább lennél az, aki kap, mint az, aki ad? Nos, az alábbi tippek ebben segítenek!<br> &nbsp;</p>

A célközönség ismerete az első

Mielőtt bármibe is belekezdenél, pontosan tisztában kell lenned vele, hogy kik tartoznak a célközönségedbe, milyen a számodra ideális páciens, és melyik kezelést veszi igénybe. Vedd figyelembe korábbi pácienseid adatait, és írd össze azokat a panaszokot, amikkel ezek a páciensek rendelkeznek/rendelkezhetnek.

 

Tedd érthetővé az egészségügyet

A páciensek számára a legtöbb esetben teljes rejtély, hogy mit is csinál az orvosa egy kezelés során, hogy mi mire való, és mi hogyan fog neki segíteni. Ha ezekről szóló leírásokat készítesz a weboldaladra, azzal nem csak azt éred el, hogy javul weboldalad keresőoptimalizáltsága, de nagyszerűen építheted személyes brandedet is!

 

Közösségi média marketing személyes hangnemben

Az egészségügy tényleg nem a legkézzelfoghatóbb téma a páciensek számára, hiszen az orvosaiknak maximum panaszaikat tudják elmondani, a lehetséges kezelési módszerekről nem tudnak beszélgetni. Nem olyan, mint amikor egy festő dolgozik a házadon, és esetleg együtt gondolkoztok azon, hogy a nappaliba beáramló fény alapján melyik lenne oda a legideálisabb szín. Ezesetben ugyanis neked is van némi ismereted a falfestékekről, még akkor is, ha a festőnek valószínűleg jóval több. Éppen ezt a személyességet pótolhatod a közösségi média felületek segítségével, hiszen itt személyes hangnemben szólhatsz követőid felé a megszokott távolságtartás helyett.

 

Kínálj hasznos információkat

Mit csinál egy páciens, mielőtt orvost keres magának? Tünetei alapján megpróbál rájönni a probléma gyökerére, méghozzá a Google segítségével. Mi van akkor, ha mindenféle megbízhatatlan, álhíreket kínáló újság helyett a te weboldalad, és az azon megtalálható szakmai cikk kerül a felhasználó szemei elé? Nagyobb eséllyel választ aztán téged orvosául is. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy rendszeresen készíts olyan, szakmaiságra utaló, de közérthető tartalmakat a weboldaladra, amelyek egy-egy kérdésre adnak választ, egy-egy tünetegyüttest mutatnak be.

 

Használd ki a hírlevelek erejét

Egy jó tartalmakat kínáló e-mail marketing nagyon is elősegíti praxisod folyamatos növekedését. Előnye, hogy a feliratkozóidhoz megintcsak egy személyesebb hangnemben szólhatsz, számukra izgalmas újdonságokat és érdekességeket küldhetsz, figyelmeztetheted őket, hogy közeledik az újabb időpontjuk.