Marketing tippek orvosoknak, doktoroknak - 5 tipp, hogy egészségügyi online marketing kampányod sikeres legyen

Főoldal > 5 tipp, hogy marketing kampányod sikeres legyen

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 tipp, hogy marketing kampányod sikeres legyen


2020/05/07
EOM

A legtöbben ma már az interneten keresnek maguknak egészségügyi szolgáltatókat és orvosokat, így azok, akik nem rendelkeznek egy jó erős online marketing kommunikációval, egyszerűen odaajándékozzák a pácienseket azoknak, akik igen. Ugye inkább lennél az, aki kap, mint az, aki ad? Nos, az alábbi tippek ebben segítenek!
 

Tippek a sikeres egészségügyi online marketinghez

A célközönség ismerete az első

Mielőtt bármibe is belekezdenél, pontosan tisztában kell lenned vele, hogy kik tartoznak a célközönségedbe, milyen a számodra ideális páciens, és melyik kezelést veszi igénybe. Vedd figyelembe korábbi pácienseid adatait, és írd össze azokat a panaszokot, amikkel ezek a páciensek rendelkeznek/rendelkezhetnek.

 



Tedd érthetővé az egészségügyet

A páciensek számára a legtöbb esetben teljes rejtély, hogy mit is csinál az orvosa egy kezelés során, hogy mi mire való, és mi hogyan fog neki segíteni. Ha ezekről szóló leírásokat készítesz a weboldaladra, azzal nem csak azt éred el, hogy javul weboldalad keresőoptimalizáltsága, de nagyszerűen építheted személyes brandedet is!

 

Közösségi média marketing személyes hangnemben

Az egészségügy tényleg nem a legkézzelfoghatóbb téma a páciensek számára, hiszen az orvosaiknak maximum panaszaikat tudják elmondani, a lehetséges kezelési módszerekről nem tudnak beszélgetni. Nem olyan, mint amikor egy festő dolgozik a házadon, és esetleg együtt gondolkoztok azon, hogy a nappaliba beáramló fény alapján melyik lenne oda a legideálisabb szín. Ezesetben ugyanis neked is van némi ismereted a falfestékekről, még akkor is, ha a festőnek valószínűleg jóval több. Éppen ezt a személyességet pótolhatod a közösségi média felületek segítségével, hiszen itt személyes hangnemben szólhatsz követőid felé a megszokott távolságtartás helyett.

 

Kínálj hasznos információkat

Mit csinál egy páciens, mielőtt orvost keres magának? Tünetei alapján megpróbál rájönni a probléma gyökerére, méghozzá a Google segítségével. Mi van akkor, ha mindenféle megbízhatatlan, álhíreket kínáló újság helyett a te weboldalad, és az azon megtalálható szakmai cikk kerül a felhasználó szemei elé? Nagyobb eséllyel választ aztán téged orvosául is. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy rendszeresen készíts olyan, szakmaiságra utaló, de közérthető tartalmakat a weboldaladra, amelyek egy-egy kérdésre adnak választ, egy-egy tünetegyüttest mutatnak be.

 

Használd ki a hírlevelek erejét

Egy jó tartalmakat kínáló e-mail marketing nagyon is elősegíti praxisod folyamatos növekedését. Előnye, hogy a feliratkozóidhoz megintcsak egy személyesebb hangnemben szólhatsz, számukra izgalmas újdonságokat és érdekességeket küldhetsz, figyelmeztetheted őket, hogy közeledik az újabb időpontjuk.




Marketing stratégia Online marketing Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Egészségügyi marketing tippek 2021-re
Egy egészségügyi praxis marketingje komoly kihívások elé állíthatja a tapasztaltabb szakembereket is. Még ha sikerül is találnod néhány működőképes taktikát, az emberek változó hozzáállása és a marketingtrendek rendszeres cserélődése miatt idővel még egy stabil stratégia is elavulttá válhat. Talán a te praxisod marketingjére is ráfér egy kis frissítés, és némi A/B tesztelés a legjobb eredmények érdekében. Az alábbiakban néhány olyan taktikát olvashatsz, amelyek vagy újonnan váltak felkapottá az egészségügyi marketing világában, vagy örökzöldeknek számítanak. Lássuk is őket!
Plasztikai SEO: Útmutató egy praxis fellendítéséhez
A modern technológiának köszönhetően ma már szinte bármire rálelhetünk a világhálón. Ha például valaki plasztikai sebészt szeretne találni magának, akkor az jó eséllyel a Google-hoz fordul majd, ahol egy gyors keresésre több tucat praxis és szakorvos neve jelenik majd meg számára – de vajon a tiéd is köztük van? Ez a plasztikai SEO, azaz a plasztikai sebészeknek szánt keresőoptimalizálás nagy kérdése.
Egészségügyi marketing: A siker garantált
Szeretnél minél több pácienst szerezni praxisod vagy egészségügyi vállalkozásod számára? Akkor jó helyen jársz! Egészségügyi marketinggel segíthetünk megvalósítani kitűzött céljaid!
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.