Szolgáltatásaink

Szolgáltatásaink

Egészségügyi SEO audit és stratégia: Mit tartalmaz?

Nem minden SEO stratégiát hajtanak végre helyesen. Ahhoz, hogy átfogó stratégiát alakíthass ki, fontos felmérni versenytársaid, és feltérképezni a számodra valóban potenciális ügyfeleket, valamint marketing eszközöket. De milyen eszközöket használj egészségügyi SEO stratégiádban? Máris segítünk! 

Influencer marketing tanácsadás egészségügyi cégeknek

Az online marketing mára az összes üzleti szektorban jelen van, így nem meglepő, hogy egyre több egészségügyi cég igényel influencer marketing tanácsadást. Az influencer marketing bármilyen hatékony is, hatalmas buktatókat is rejt magában. Ahhoz, hogy ezt elkerüld egy professzionális, egészségügyi influencer marketing ügynökségre van szükséged!  
 

Közösségi média felületek kezelése orvosoknak

Az egészségügyi közösségi média marketing olyan, mint a helyesírás: meglennél nélküle, de ha nem figyelsz rá, megszólnak érte. Nem, nem mondjuk azt, hogy a Facebook, az Instagram, a YouTube a LinkedIn a leghatékonyabb online marketing eszköz. Sőt, még a TikTok sem. De sok potenciális ügyfeled megfogja nézni ezeket a felületeidet, és ezek alapján dönt, szimpatikus vagy neki, vagy sem. Persze, ha jól és kreatívan vezeted ezeket, könnyen reflektor fénybe kerülhetsz. Vannak szintjei a közösségi média marketingnek....  
 

Egészségügyi marketing audit

A marketing legfontosabb paramétere a költséghatékonyság: mennyibe kerül egy páciens, vagy egy ügyfél megszerzése. Ezt mérni kell tudni, ha tudjuk, folyamatosan javítani kell ezen az értéken. Ha tudod min kell javítani, tedd meg! Ha nem tudod, akkor egy marketing auditra van szükséged.

Egészségügyi honlapkészítés

A honlapkészítés az egészségügyi marketing alapja: itt csapódik le a marketing munka 75%-a. A digitális kor egy olyan pontjára érkeztünk, ahol az egészségügy jelentős változások küszöbén áll. Éppen ezért olyan fontos egy olyan modern egészségügyi honlapot kialakítani, amely megfelel az online páciensélményekkel kapcsolatos összes elvárásnak. Az egészségügyi szolgáltatóknak muszáj felismerniük ezeket az újdonságokat és hozzájuk igazítani honlapjaikat, hogy betegeik minden igényét maradék nélkül kielégíthessék. 

Egészségügyi PPC hirdetések – Google Ads orvosoknak és klinikáknak

Az egészségügyi PPC hirdetések segítségével számtalan lehetséges páciensnek mutathatod be termékeidet és szolgáltatásaidat. Célzott jellegük miatt ezek az online reklámok rendkívül költséghatékonyak lehetnek, így nem csoda, hogy marketingesek milliói használják őket világszerte, többek között az egészségügyben is. 

Magánorvosi marketing – Út a sikerhez

Ha korábban már aggasztottak ilyen gondolatok, akkor a Te praxisodnak egy hatékony marketing stratégiára van szüksége. A következőkben egy szakkifejezésektől mentes, érthető, átlátható magyarázatot kapsz arról, hogy mi is az a magánorvosi marketing, hogyan épül fel, és miként kérhetsz hozzá segítséget egy profi ügynökségtől. 

Fogászati marketing tanácsadás

Nem könnyű manapság fogorvosnak lenni. A fogászati klinikák és rendelők működési költségei sokat emelkedtek az elmúlt év során, a verseny pedig ádázabb, mint valaha. Egy tucat fogászatnak dolgozunk marketing ügynökségként, pontosan ismerjük, milyen nehéz helyzetben is vannak a fogászatok vezetői.
 
További bejegyzések