Egészségügyi Instagram marketing -Hogyan fejleszd vállalkozásod Instagram-tekercsekkel
Egészségügyi Instagram marketing -Mi az Instagram tekercs?
Az Instagramnak van néhány nagyon klassz funkciója, de a Reels az egyik leghasznosabb a vállalkozások számára. A videó minden marketingkampányhoz elengedhetetlen, és ez segíthet abban, hogy egy lépést tegyél efelé az irány felé. Rengeteg szerkesztési lehetőség, , zenei könyvtár és még sok más rendelkezésedre áll, hogy egészségügyi Instagram marketingedet színesebbé és kreatívabb tartalommá tedd! A Reels lényegében egy egyszerű koncepció. Ez a típusú egészségügyi Instagram marketing lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 15-60 másodperces videoklipeket rögzítsenek a közönség szórakoztatására és tájékoztatására, hasonlóan a Tik Tokhoz. Lehetőséged van közvetlenül az Instagram alkalmazásból rögzíteni, vagy feltölteni egy már elkészített videót. Így ez az egészségügyi Instagram marketing kényelmes lehetőség számodra. Amennyiben már egy elkészült, a kezelések tájékoztatásáról szóló videót szeretnél közzé tenni, semmi akadálya, a videót bármikor elkészítheted akár a galériádba le mentve tárolhatod és amikor épp aktuális akkor teszed közzé. Ha nálad lehet a kezeléseket segítő gyógyászati termékeket vásárolni készíthetsz termékbemutatókat. Az Instagram Reels egy hatékony eszköz, amelyet Internet elérhetőség korlátlan és rengeteg ember található meg nap, mint nap!
Az egészségügyi Instagram marketing és a Reels tervezése
Ha már a rögzítés megkezdése előtt megtervezed, hogy milyen legyen a videó, akkor sokkal jobb minőségű végterméket készíthetsz. Ezeket a dolgokat érdemes megfontolni egészségügyi Instagram marketing, azon belül is a Reels videók készítése előtt:
- A kívánt háttérzene.
- A kívánt sebesség a videóban
- Akár szűrőt, akár bármilyen speciális effektust szeretnél-e.
- Mit szeretnél csinálni, szükséges-e több klip összefűzése.
Nem számít, milyen típusú egészségügyi Instagram marketing vagy akár promóciós videót szeretnél készíteni, a Reels segítségével megteheted! Akár fel is bonthatod maga a videó felépítését:
- Első 5 mp: köszönés
- 10mp: rövid emutatkozás, ki vagy te, mivel foglalkozik praxisod (plasztika, háziorvos, fogorvos?)
- 10mp: érdekes információk a termékedről, kezeléseidről (maga a téma ami miatt bejelentkeztél)
- 5mp: elköszönés az oldalad ajánlása
És kész, egy 30 másodperces videó vázlata készült most el. Egyszerű, igaz? Természetesen olyan részletes és specifikus is lehet, amennyire csak akarod, de a fontos része az, hogy tudd, mit szeretnél elérni a videóddal, milyen témában szeretnél megszólalni, mielőtt elkezded ezt az egészségügyi Instagram marketing típust mindent gondolj át.
Egy tekercs felvétele az egészségügyi Instagram marketingedhez
A Reels kamerán rengeteg szerkesztési lehetőség van! Az első dolog, amit tenned kell, az, hogy szerezz egy állványt, vagy legalább valamilyen módon stabilizáld telefonod. A Reels kamerában használható nagyszerű dolgokon túlmenően továbbra is szem előtt kell tartani az általános videózási alapokat, például a stabil felvételt. A rögzítés megkezdése előtt kiválaszthatod a hangsávot, a videó hosszúságát (15, 30 vagy 60 másodperc), valamint a videó sebességét. Ha egyedül készíted a videót és a kezdés előtt szükséged van pár másodpercre, van egy praktikus időzítő funkció is, amely lehetővé teszi, hogy késleltetéssel kezdj neki a videó rögzítésének. A szűrőket is érdemes megnézni, hogy képet kapj arról, hogy milyennek szeretnéd a végeredményt. Ha mindezt beállítottad, ugorjon a kamera elé, és tedd a dolgod, hogy egészségügyi Instagram marketinged kiemelkedő minőségű és mindig friss információkkal legyen tele.
Átmenet az egészségügyi Instagram marketinggel
Lenyűgöző effektusokat hozhatsz létre ezzel az egészségügyi Instagram marketinggel, az Instagram-tekercsekkel. Biztos vagyok benne, hogy láttál már néhány olyan elképesztően klassz videót, amelyeken emberek pózolnak vagy táncolnak, miközben ruháik vagy kellékeik varázslatosan zökkenőmentesen változnak. Ezt nevezik átmeneti videónak! A Reels rendkívül egyszerűvé teszi az 'Igazító eszközzel'. Mielőtt elkezdenéd a rögzítést, döntsd el, hogy a videó melyik részén szeretnéd elkezdeni és leállítani a rögzítést. Az időzítő funkcióban még a felvétel megkezdése előtt bejelölheted, hogy hol szeretnéd az átmenetek hol legyenek. Például szüneteltetheted a felvételt 7 másodpercnél, majd ismét 15 másodpercnél, és újra 18 másodpercnél. Tőled függ! Amikor elkezded rögzíteni az első klipet, az automatikusan szünetel, így lehetőség nyílik kellékeket váltani, vagy bármilyen más átmenetet végrehajtani.