az legújabb egészségügyi Instagram marketing trend; egészségügyi Instagram marketing tanácsok; egészségügyi Instagram marketing

Egészségügyi Instagram marketing -Hogyan fejleszd vállalkozásod Instagram-tekercsekkel

A nagyszerű videók rabul ejtenek, inspirálnak, oktatnak és szórakoztatnak. De ha még soha nem készítettél videót üzleti használatra, akkor ez a lehetőség nehéznek tűnhet. Van egy olyan eszköz, amely rendkívül kezdőbarát, és segíthet a videók készítésének megkezdésében, csak az okostelefonoddal. Természetesen az Instagram tekercsekről beszélek! Ez már be van építve az Instagram alkalmazásba, és nagyon egyszerűen használható. Az alábbiakban minden tudnivalóját ennek a típusú egészségügyi Instagram marketingnek megemlítünk, amit tudnod kell.

egészségügyi Instagram marketing használata

Egészségügyi Instagram marketing -Mi az Instagram tekercs?

Az Instagramnak van néhány nagyon klassz funkciója, de a Reels az egyik leghasznosabb a vállalkozások számára. A videó minden marketingkampányhoz elengedhetetlen, és ez segíthet abban, hogy egy lépést tegyél efelé az irány felé. Rengeteg szerkesztési lehetőség, , zenei könyvtár és még sok más rendelkezésedre áll, hogy egészségügyi Instagram marketingedet színesebbé és kreatívabb tartalommá tedd! A Reels lényegében egy egyszerű koncepció. Ez a típusú egészségügyi Instagram marketing lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 15-60 másodperces videoklipeket rögzítsenek a közönség szórakoztatására és tájékoztatására, hasonlóan a Tik Tokhoz. Lehetőséged van közvetlenül az Instagram alkalmazásból rögzíteni, vagy feltölteni egy már elkészített videót. Így ez az egészségügyi Instagram marketing kényelmes lehetőség számodra. Amennyiben már egy elkészült, a kezelések tájékoztatásáról szóló videót szeretnél közzé tenni, semmi akadálya, a videót bármikor elkészítheted akár a galériádba le mentve tárolhatod és amikor épp aktuális akkor teszed közzé. Ha nálad lehet a kezeléseket segítő gyógyászati termékeket vásárolni készíthetsz termékbemutatókat. Az Instagram Reels egy hatékony eszköz, amelyet Internet elérhetőség korlátlan és rengeteg ember található meg nap, mint nap!

 

Az egészségügyi Instagram marketing és a Reels tervezése

Ha már a rögzítés megkezdése előtt megtervezed, hogy milyen legyen a videó, akkor sokkal jobb minőségű végterméket készíthetsz. Ezeket a dolgokat érdemes megfontolni egészségügyi Instagram marketing, azon belül is a Reels videók készítése előtt:

  • A kívánt háttérzene.
  • A kívánt sebesség a videóban
  • Akár szűrőt, akár bármilyen speciális effektust szeretnél-e.
  • Mit szeretnél csinálni, szükséges-e több klip összefűzése.

Nem számít, milyen típusú egészségügyi Instagram marketing vagy akár promóciós videót szeretnél készíteni, a Reels segítségével megteheted! Akár fel is bonthatod maga a videó felépítését:

  • Első 5 mp: köszönés
  • 10mp: rövid emutatkozás, ki vagy te, mivel foglalkozik praxisod (plasztika, háziorvos, fogorvos?)
  • 10mp: érdekes információk a termékedről, kezeléseidről (maga a téma ami miatt bejelentkeztél)
  • 5mp: elköszönés az oldalad ajánlása

És kész, egy 30 másodperces videó vázlata készült most el. Egyszerű, igaz? Természetesen olyan részletes és specifikus is lehet, amennyire csak akarod, de a fontos része az, hogy tudd, mit szeretnél elérni a videóddal, milyen témában szeretnél megszólalni, mielőtt elkezded ezt az egészségügyi Instagram marketing típust mindent gondolj át.

 

Egy tekercs felvétele az egészségügyi Instagram marketingedhez

A Reels kamerán rengeteg szerkesztési lehetőség van! Az első dolog, amit tenned kell, az, hogy szerezz egy állványt, vagy legalább valamilyen módon stabilizáld telefonod. A Reels kamerában használható nagyszerű dolgokon túlmenően továbbra is szem előtt kell tartani az általános videózási alapokat, például a stabil felvételt. A rögzítés megkezdése előtt kiválaszthatod a hangsávot, a videó hosszúságát (15, 30 vagy 60 másodperc), valamint a videó sebességét. Ha egyedül készíted a videót és a kezdés előtt szükséged van pár másodpercre, van egy praktikus időzítő funkció is, amely lehetővé teszi, hogy késleltetéssel kezdj neki a videó rögzítésének. A szűrőket is érdemes megnézni, hogy képet kapj arról, hogy milyennek szeretnéd a végeredményt. Ha mindezt beállítottad, ugorjon a kamera elé, és tedd a dolgod, hogy egészségügyi Instagram marketinged kiemelkedő minőségű és mindig friss információkkal legyen tele.

 

Átmenet az egészségügyi Instagram marketinggel

Lenyűgöző effektusokat hozhatsz létre ezzel az egészségügyi Instagram marketinggel, az Instagram-tekercsekkel. Biztos vagyok benne, hogy láttál már néhány olyan elképesztően klassz videót, amelyeken emberek pózolnak vagy táncolnak, miközben ruháik vagy kellékeik varázslatosan zökkenőmentesen változnak. Ezt nevezik átmeneti videónak! A Reels rendkívül egyszerűvé teszi az 'Igazító eszközzel'. Mielőtt elkezdenéd a rögzítést, döntsd el, hogy a videó melyik részén szeretnéd elkezdeni és leállítani a rögzítést. Az időzítő funkcióban még a felvétel megkezdése előtt bejelölheted, hogy hol szeretnéd az átmenetek hol legyenek. Például szüneteltetheted a felvételt 7 másodpercnél, majd ismét 15 másodpercnél, és újra 18 másodpercnél. Tőled függ! Amikor elkezded rögzíteni az első klipet, az automatikusan szünetel, így lehetőség nyílik kellékeket váltani, vagy bármilyen más átmenetet végrehajtani.

 

Keress minket bizalommal és segítünk felrobbantani az Instagram oldalad: Egészségügyi Instagram marketing
További bejegyzések