Egészségügyi marketing -Miért fontos a weboldal?
Az első benyomás
Hagyjuk a hosszú informatív szövegeket, senki nem fogja elolvasni mindenki a lényeget keresi majd, amit, ha nálad nem találnak meg mennek is tovább egy másik oldalra. Fontos, hogy egészségügyi marketinged legyen lényegre törő, felhasználóbarát! Legyen az oldal áttekinthető annak könnyebb kezelhetőségének érdekében. Ma már az emberek döntő többsége a mobiltelefonjukat használják kicsi, mindig kéznél van és a technológia fejlődésének köszönhetően az internet is könnyen elérhető ezen keresztül. Ezáltal ne felejtsük el, hogy weboldalunk ne csak a számítógépen vagy laptopon legyen könnyen megtekinthető. Legyen telefonkompatibilis!
Az egészségügyi marketing sokoldalú és trendi
Tervezzük a weboldalt úgy, hogy egyedi legyen, kreatív és könnyen átlátható. Legyen összekapcsolva a közösségi média felületeinkkel is (pl.: Facebook). Mivel ez a 21. század így rengeteg lehőségünk van a kreatív megjelenésre. Különböző grafikai elemekkel nem csak néző csalogató lesz weboldalunk, de ott is tudjuk tartani a pácienseket az oldalon. Szolgáljunk naprakész információkkal, így az oldalt látogatók értesülni fognak az aktuális lehetőségeikről. Ne feledkezzünk meg a háttér munkálatokról. Építsük fel a weboldalt úgy, hogy gyors legyen és annak motorja ne hagyja cserben sem az épp oldalra látogatót sem pedig minket.
Szolgáltatások az egészségügyi marketingen keresztül
A fő szempontunk ne csak az legyen, hogy minél szebb weboldalt készítsünk és minél több helyen hirdessük magunkat Legyünk sokoldalúak. A weboldal készítésénél állítsunk be egy olyan fórumot, amelyen a nálunk kezelt páciensek el tudják mondani véleményüket a nálunk ért tapasztalatról. Mindenki megnézi az adott klinikáról írt véleményeket, amely döntő szerepet játszik abban, hogy kit választanak. Fejleszd az egészségügyi marketinged a 21. század adta lehetőségekkel, konzultálj a betegekkel online. Persze fontos a fizikai jelenlét egy diagnózis felállításában, de miért ne csinálhatnál egy elsődleges online konzultációt, amiben megbeszélitek az időpontig szükséges teendőket. Egy fajta elő kezelést, ami megkönnyíti a beteg és az orvos dolgát is. Így amikor megjeleni a páciens a rendelőben, neked is könnyebb dolgod lesz. Az orvosi vizsgálatok mumusa az időpont egyeztetés. A legtöbb helyen ez csak telefonos úton lehetséges, ami egy igazi rémálom tud lenni. Adjunk lehetőséget az online időpont foglalásoknak így sok időt megspórolva magunknak és az asszisztensünk számár is.
Weboldalad legyen keresőoptimalizált Az egészségügyi marketingben fontos szempont a keresőoptimalizálás. Ahhoz, hogy weboldalad mindenkihez eljusson csupán egy kulcsszó beírásával a Googlebe.
Úgy érzed weboldalad még nem elég fejlett, csiszolnál az egészségügyi marketingeden?