Első lépés az egészségügyi marketingben; Egészségügyi marekting tanács kezdőknek; Egészségügyi marketing weboldal mindig naprakész legyen; Egészségügyi marketing lényege

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Egészségügyi marketing -Miért fontos a weboldal?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi marketing -Miért fontos a weboldal?


2022/06/28
Juhász Nóra Szederke

A marketing folyamatos fejlődésével egyre több új és modern lehetőség adódik, hogyan fejlesszük magunkat, ám nem szabad megfeledkezni a jól bevált módszerek fejlesztéséről sem. Az egészségügyi marketingben a weboldal kulcs fontosságú szerepet játszik. Fontos, hogy ne hagyjuk elavulni. Segítünk mire figyelj oda!

Egészségügyi marketing főbb eleme

Az első benyomás

Hagyjuk a hosszú informatív szövegeket, senki nem fogja elolvasni mindenki a lényeget keresi majd, amit, ha nálad nem találnak meg mennek is tovább egy másik oldalra. Fontos, hogy egészségügyi marketinged legyen lényegre törő, felhasználóbarát! Legyen az oldal áttekinthető annak könnyebb kezelhetőségének érdekében. Ma már az emberek döntő többsége a mobiltelefonjukat használják kicsi, mindig kéznél van és a technológia fejlődésének köszönhetően az internet is könnyen elérhető ezen keresztül. Ezáltal ne felejtsük el, hogy weboldalunk ne csak a számítógépen vagy laptopon legyen könnyen megtekinthető. Legyen telefonkompatibilis!

Az egészségügyi marketing sokoldalú és trendi

Tervezzük a weboldalt úgy, hogy egyedi legyen, kreatív és könnyen átlátható. Legyen összekapcsolva a közösségi média felületeinkkel is (pl.: Facebook). Mivel ez a 21. század így rengeteg lehőségünk van a kreatív megjelenésre. Különböző grafikai elemekkel nem csak néző csalogató lesz weboldalunk, de ott is tudjuk tartani a pácienseket az oldalon. Szolgáljunk naprakész információkkal, így az oldalt látogatók értesülni fognak az aktuális lehetőségeikről. Ne feledkezzünk meg a háttér munkálatokról. Építsük fel a weboldalt úgy, hogy gyors legyen és annak motorja ne hagyja cserben sem az épp oldalra látogatót sem pedig minket.



Szolgáltatások az egészségügyi marketingen keresztül

A fő szempontunk ne csak az legyen, hogy minél szebb weboldalt készítsünk és minél több helyen hirdessük magunkat Legyünk sokoldalúak. A weboldal készítésénél állítsunk be egy olyan fórumot, amelyen a nálunk kezelt páciensek el tudják mondani véleményüket a nálunk ért tapasztalatról. Mindenki megnézi az adott klinikáról írt véleményeket, amely döntő szerepet játszik abban, hogy kit választanak. Fejleszd az egészségügyi marketinged a 21. század adta lehetőségekkel, konzultálj a betegekkel online. Persze fontos a fizikai jelenlét egy diagnózis felállításában, de miért ne csinálhatnál egy elsődleges online konzultációt, amiben megbeszélitek az időpontig szükséges teendőket. Egy fajta elő kezelést, ami megkönnyíti a beteg és az orvos dolgát is. Így amikor megjeleni a páciens a rendelőben, neked is könnyebb dolgod lesz. Az orvosi vizsgálatok mumusa az időpont egyeztetés. A legtöbb helyen ez csak telefonos úton lehetséges, ami egy igazi rémálom tud lenni. Adjunk lehetőséget az online időpont foglalásoknak így sok időt megspórolva magunknak és az asszisztensünk számár is.

Weboldalad legyen keresőoptimalizált Az egészségügyi marketingben fontos szempont a keresőoptimalizálás. Ahhoz, hogy weboldalad mindenkihez eljusson csupán egy kulcsszó beírásával a Googlebe.

Úgy érzed weboldalad még nem elég fejlett, csiszolnál az egészségügyi marketingeden?

Keress minket bizalommal: egészségügyi marketing



Weboldalkészítés



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.