Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra
Győződj meg róla, hogy céges alapadataid mindenütt megegyezzenek
Ahhoz, hogy a helyi SEO hatékony legyen, ügyelned kell rá, hogy fogászatod alapadatai (név, cím, telefonszám) minden helyen ugyan úgy jelenjenek meg. A Google csak akkor veszi számításba a különböző webhelyektől kapott tekintélyt egészségügyi céged, rendelőd, vagy orvosi praxisod rangsorolásakor, ha mindenütt karakterről karakterre egyeznek ezek az adatok!
Először is ellenőrizd ezeket az adatokat saját webhelyeden – minden pontos? Ha igen, akkor következő lépésként vizsgáld meg Google Cégem, Facebook, és egyéb profiljaidat, hogy minden alapadat ugyan úgy szerepeljen rajtuk, ahogy webhelyeden. Ezek után jöhetnek az orvosi és egyéb egészségügyi adatbázisok és linkgyűjtő webhelyek is, amelyeken egészségügyi praxisod jelen van.
Használj „közelemben” kulcsszavakat a helyi rangsoroláshoz
Manapság az összes telefonban van GPS, aminek köszönhetően egyre többen élnek a „közelemben” jellegű keresések lehetőségével. Az emberek nem szeretnének sokat utazni egy étterembe, egy szórakozóhelyre, vagy egy fogorvoshoz, ezért többségük csak a közvetlen közelében elhelyezkedő találatokra kíváncsi.
Ez a trend az elmúlt évben tovább erősödött, hiszen az emberek a vírushelyzet miatt kerülték a tömegközlekedést, és inkább az olyan helyeket látogatták, amiket gyalogszerrel is könnyedén elérhettek.
Az alábbi táblázatban az Egyesült Államok „közelemben” jellegű fogorvosi keresései szerepelnek. Mint láthatod, a vírushelyzet lényegesen fellendítette ezeket az egyébként is népszerű kereséseket:
Kulcsszó |
Havi keresettség Covid-19 előtt |
Havi keresettség Covid-19 után |
Különbség |
Különbség százalékban |
Fogorvos a közelben |
1 000 000 |
1 500 000 |
500 000 |
50.00% |
Fogorvosi rendelő a közelben |
74 000 |
135 000 |
61 000 |
82.43% |
Fogászati klinika a közelben |
18 100 |
27 100 |
9 000 |
49.72% |
Legjobb fogorvos a közelben |
27 100 |
33 100 |
6 000 |
22.14% |
Családi fogorvos a közelben |
9 900 |
14 800 |
4 900 |
49.49% |
Fogászati implantátumok a közelben |
18 100 |
33 100 |
15 000 |
82.87% |
Kozmetikai fogorvos a közelben |
9 900 |
18 100 |
8 200 |
82.83% |
Legjobb kozmetikai fogorvos a közelben |
1 300 |
1 900 |
600 |
46.15% |
Általános fogorvos a közelben |
3 600 |
4 400 |
800 |
22.22% |
Gyermekfogorvos a közelben |
49 500 |
90 500 |
41 000 |
82.83% |
Fogorvos gyerekeknek a közelben |
33 100 |
60 500 |
27 400 |
82.78% |
Legjobb gyermekfogorvos a közelben |
1 900 |
2 900 |
1 000 |
52.63% |
Endodontológus a közelben |
22 200 |
40 500 |
18 300 |
82.43% |
Legjobb endodontológus a közelben |
590 |
1 000 |
410 |
69.49% |
Ortodontológus a közelben |
90 500 |
110 000 |
19 500 |
21.55% |
Legjobb ortodontológus a közelben |
2 900 |
4 400 |
1 500 |
51.72% |
Fogtechnikus a közelben |
5 400 |
6 600 |
1 200 |
22.22% |
Parodontológus a közelben |
14 800 |
22 200 |
7 400 |
50.00% |
Szájsebész a közelben |
49 500 |
90 500 |
41 000 |
82.83% |
A helyi keresések sokkal konkrétabb szándékot rejtenek maguk mögött. Amikor valaki a közelében keres fogorvost magának, akkor biztosan szeretne is igénybe venni valamilyen kezelést vagy egyéb szolgáltatást. Összpontosítsd tehát helyi célzású tartalmaidat arra a településre (és talán a legközelebbiekre), ahol praktizálsz, hogy határozott szándékú lehetséges pácienseket érhess el tartalmaiddal!