Közelemben kulcsszavak fogorvosoknak: ezért alkalmazd stratégiádban

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra


2021/08/02
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A technológia fejlődésével az egészségügyi marketing mára már szinte teljes mértékben átköltözött az internetre. Az emberek többsége rögtön a Google-hoz fordul, ha például fogorvost szeretne találni magának, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges pácienseket is megcélozd kulcsszóstratégiáddal.
De milyen kulcsszavakkal lehet bevonzani ezeket a pácienseket? Első sorban „közelemben” jellegű kulcsszavakkal, amelyek a helyi SEO fontos elemei.
Az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvoshoz jussanak, és a túlnyomó többség a legközelebbi opciók közül válogat inkább, ha fogproblémáik lépnének fel. Az ilyen lehetséges pácienseket lehet megcélozni a „közelemben” jellegű kulcsszavakkal. Ehhez kínálunk néhány jó tanácsot az alábbiakban.

Közelemben kulcsszavak fogorvosoknak: ezért alkalmazd stratégiádban

Győződj meg róla, hogy céges alapadataid mindenütt megegyezzenek
Ahhoz, hogy a helyi SEO hatékony legyen, ügyelned kell rá, hogy fogászatod alapadatai (név, cím, telefonszám) minden helyen ugyan úgy jelenjenek meg. A Google csak akkor veszi számításba a különböző webhelyektől kapott tekintélyt egészségügyi céged, rendelőd, vagy orvosi praxisod rangsorolásakor, ha mindenütt karakterről karakterre egyeznek ezek az adatok!
Először is ellenőrizd ezeket az adatokat saját webhelyeden – minden pontos? Ha igen, akkor következő lépésként vizsgáld meg Google Cégem, Facebook, és egyéb profiljaidat, hogy minden alapadat ugyan úgy szerepeljen rajtuk, ahogy webhelyeden. Ezek után jöhetnek az orvosi és egyéb egészségügyi adatbázisok és linkgyűjtő webhelyek is, amelyeken egészségügyi praxisod jelen van.

Használj „közelemben” kulcsszavakat a helyi rangsoroláshoz
Manapság az összes telefonban van GPS, aminek köszönhetően egyre többen élnek a „közelemben” jellegű keresések lehetőségével. Az emberek nem szeretnének sokat utazni egy étterembe, egy szórakozóhelyre, vagy egy fogorvoshoz, ezért többségük csak a közvetlen közelében elhelyezkedő találatokra kíváncsi.
Ez a trend az elmúlt évben tovább erősödött, hiszen az emberek a vírushelyzet miatt kerülték a tömegközlekedést, és inkább az olyan helyeket látogatták, amiket gyalogszerrel is könnyedén elérhettek.
 



Az alábbi táblázatban az Egyesült Államok „közelemben” jellegű fogorvosi keresései szerepelnek. Mint láthatod, a vírushelyzet lényegesen fellendítette ezeket az egyébként is népszerű kereséseket:

Kulcsszó

Havi keresettség Covid-19 előtt

Havi keresettség Covid-19 után

Különbség

Különbség százalékban

Fogorvos a közelben

1 000 000

1 500 000

500 000

50.00%

Fogorvosi rendelő a közelben

74 000

135 000

61 000

82.43%

Fogászati klinika a közelben

18 100

27 100

9 000

49.72%

Legjobb fogorvos a közelben

27 100

33 100

6 000

22.14%

Családi fogorvos a közelben

9 900

14 800

4 900

49.49%

Fogászati implantátumok a közelben

18 100

33 100

15 000

82.87%

Kozmetikai fogorvos a közelben

9 900

18 100

8 200

82.83%

Legjobb kozmetikai fogorvos a közelben

1 300

1 900

600

46.15%

Általános fogorvos a közelben

3 600

4 400

800

22.22%

Gyermekfogorvos a közelben

49 500

90 500

41 000

82.83%

Fogorvos gyerekeknek a közelben

33 100

60 500

27 400

82.78%

Legjobb gyermekfogorvos a közelben

1 900

2 900

1 000

52.63%

Endodontológus a közelben

22 200

40 500

18 300

82.43%

Legjobb endodontológus a közelben

590

1 000

410

69.49%

Ortodontológus a közelben

90 500

110 000

19 500

21.55%

Legjobb ortodontológus a közelben

2 900

4 400

1 500

51.72%

Fogtechnikus a közelben

5 400

6 600

1 200

22.22%

Parodontológus a közelben

14 800

22 200

7 400

50.00%

Szájsebész a közelben

49 500

90 500

41 000

82.83%

 

A helyi keresések sokkal konkrétabb szándékot rejtenek maguk mögött. Amikor valaki a közelében keres fogorvost magának, akkor biztosan szeretne is igénybe venni valamilyen kezelést vagy egyéb szolgáltatást. Összpontosítsd tehát helyi célzású tartalmaidat arra a településre (és talán a legközelebbiekre), ahol praktizálsz, hogy határozott szándékú lehetséges pácienseket érhess el tartalmaiddal!




Marketing stratégia Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Útmutató az egészségügyi SEO-hoz
Nincs fontosabb egy magánorvpsi praxis, egy magánklinika, vagy bármilyen egészségügyi intézmény marketing startégiájában mint a seo azaz a keresőoptimalizálás, ezt minden marketinges tudja. De hogyan csináld jól? Mutatjuk! 
Miért olyan hasznos az egészségügyi marketing?
Mi kell ahhoz, hogy egy magánorvosi praxis, egy magánklinika, vagy egy gyógyszeripari válllat több ügfyelet szerezzen? Ez az egészségügyi marketing feladata! Mutatjuk, mit tesz ezért! 
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.