Online marketing tipp orvosoknak -Távegészségügy
Online marketing tipp orvosoknak -Lépj a pácienseid helyébe
Az emberi természetből fakad, hogy ragaszkodunk az általunk jól ismert elképzelésekhez és gyakorlatokhoz, így a bizalom hiánya akadályozza meg a betegeket a virtuális vizitekhez való közeledésben. Egy globális felmérés szerint a betegek mintegy 75%-a kétségbe vonja a virtuális vizitek során felállított diagnózist. És ha nem bíznak a folyamatban, miért bíznának a kezelésben?
Az egyik legfontosabb online marketing tipp orvosoknak, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy ne felejtsék, hogy szolgáltatást kínálnak! Ez nem egy kézzel fogható termék, amelyet a betegek megérinthetnek vagy megszagolhatnak, ezért rendkívül kreatív stratégiát kell kidolgozni annak érdekében, hogy világos és meggyőző üzenetet tudjon megfogalmazni arról, hogy a betegek miért kérjenek segítséget. Miért pont tőled? Minden az általad kínált végtermékről szól, amikor távegészségügyi szolgáltatásokról van szó. A céloknak és azok üzenetének olyan erőteljesnek kell lennie, hogy rávegye a betegeket arra, hogy szakítsanak a hagyományos személyes látogatásokkal, és otthonukban keressenek segítséget.
Ismerd meg közönséged, majd építsd fel céljaid. Ez segít eldönteni, hogy pontosan mit keresnek pácienseid. Üzeneted úgy strukturáld, hogy az tükrözze, hogy a szolgáltatás inkább a pácienseidről szól, és kevésbé rólad. Ez az online marketing tipp orvosoknak talán cinikusan hangzik, de fogadjuk el a valóságot, mert a páciensek éppen ezt keresik. Ismerd meg a betegek pszichológiáját, és próbáld meg elmosni az összes gyakori kételyt és kétértelműséget. Térképezd fel előttük az e-látogatások előnyeit, és javasolj személyes látogatást azoknak, akiknek erre szükségük van. Ezzel elnyered a bizalmukat.
Online marketing tipp orvosoknak -Hozz létre lenyűgöző webhelytartalmat
Ha egyszer egy páciens eljutott weboldaladig, akkor a célod az, hogy elnyerd a bizalmát. Egy weboldal kritikus összetevői a következők:
- SEO-barát blogok és cikkek:Egy felmérés kimutatta, hogy a cégek 81%-a a blogokat a weboldal szerves részének tekinti. Az optimalizált blogok olcsó módja a forgalom növelésének. A gyakori egészségügyi problémákkal és azok megoldásával kapcsolatos tartalom a távorvosláson keresztül növelheti az ügyfelek bizalmát. Próbálj meg olyan útmutatókat és cikkeket készíteni, amelyek segíthetnek pácienseinek. Egy online marketing tipp orvosoknak, ami mindig beválik a SEO-barát blogok és cikkek létrehozásához sokkal költséghatékonyabb lehet, mint a személyzet alkalmazása.
- A nyitóoldal: A nyitóoldalaknak óriási hatása lehet. Tömörnek, lényegre törőnek és megnyerőnek kell lenniük. Az egyik hasznos online marketing tipp orvosoknak a céloldalhoz, hogy rövid és fülbemászó címsorokat készítsen. Amint egy beteg megérkezik a weboldalra, eljött a pillanat a bizalom kiépítésére. Tisztíts meg a kétségeit azzal, hogy válaszolsz a kérdéseikre a nyitóoldalon. Osztd meg a prémium ajánlatokat és kedvezményeket a meglévő betegek számára a céloldalon.
- Online marketing tipp orvosoknak -Sikertörténetek megosztása: Ha megemlíted, hogy „jobban szolgálunk” vagy „a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtjuk”, nem leszel jobb versenytársaidnál. Nem elég csak kimondani az igényt. Ezt meg is kell tudni mutatni, és ennek legjobb módja, ha állításaid a betegek sikertörténeteivel és értékeléseivel támasztod alá. Meg kell mutatni, hogy szolgáltatásod hogyan segítette a betegeket abban, hogy eredményeket érjenek el a bizalom elnyeréséhez.
- Legyél innovatív: A weboldalon található videók, podcastok és infografikák a betegek bevonásával vezető szerepet generálhatnak. Próbálj meg minél több vizuális tartalmat elhelyezni.
- Élő webkonferencia és videokonferenciák: Rendkívül gyümölcsöző online marketing tipp orvosoknak a betegek hitelességének kivívásában, mivel kétoldalú interakciót jelentenek a betegek és az orvosok között. Válaszolj kérdéseikre azonnal. Időt takarítasz meg, és növeled a hitelességed is.
- Közösségi média tartalom: A kutatások kimutatták, hogy általában sokan a közösségi médián ismerkednek meg egy vállalkozással. Egy statisztikai elemzés kimutatta, hogy körülbelül 2,4 milliárd ember használja a közösségi médiát. A közösségi médiában való erős jelenlét fenntartása és a páciensekkel való kapcsolatfelvétel a megjegyzésekben, segíthet a bizalom és a hitelesség építésében. Próbálj, csak releváns és érdekes tartalmat létrehozni a weboldalon, hogy bevond pácienseid, és potenciális ügyfelekké alakíts át őket.
Könnyítsd meg páciensed utazását
A felhasználó útja három szakaszból áll:
- Tudatosság: Ez az a szakasz, amikor a páciens egy hirdetésen vagy valamilyen hivatkozáson keresztül megismeri a távegészségügyi weboldalad.
- Mérlegelés: Amikor a páciens felkeresi weboldalad, releváns tartalmat talál, és rájön, hogy az szolgáltatásod a lehetséges megoldást tartalmazza.
- Döntés: Amikor elhatározza, hogy időpontot foglal. A páciensnek a hirdetésre kattintástól az időpontfoglalásig tartó utazása még a technológiailag kevésbé hajlamosak számára is kényelmesnek kell lennie. Próbáld felismerni az egyes fázisokat, ebben segítenek az online marketing tippjeink orvosoknak és rendezd be, hogy a pácienseinek milyen kifogásai vagy nehézségei lehetnek, majd folytassa a megoldásokkal. Az egyik legjobb online marketing tipp orvosoknak, amely megkönnyíti ezt az utat az ügyfelek számára, ha a céloldalon oktatóvideókat használsz, amelyekben lépésről lépésre megosztod az útmutatókat. Legyen könnyű, egyszerű és tömör.
Szájról szájra
A logjobb online marketing tipp orvosoknak, a szájról szájra történő reklám, ajánlások. Habár már annyira nem is online, viszont az online térben is történhet ajánlás páciens és jövendőbeli páciens közt. A szóbeszéd még mindig a marketing egyik legjobb formája. Valójában az ügyfelek 92%-a megbízik a rokonai ajánlásában. Ez a legegyszerűbb stratégia, amelyet elfogadhat, és rendkívül hatékony. Az emberek mindig meghallgatják társaik ajánlásait. Tudatosíthatja meglévő páciensei révén. Hozz létre számukra prémium ajánlatokat, és szükség esetén ütemezd be virtuális látogatásaikat. Ha a szolgáltatásod egy beteget kielégít, nagy valószínűséggel terjeszti a figyelmet a család és a barátok körében.