5 ok, amiért érdemes egészségügyi marketing ügynökséget választani
Egyedülálló egészségügyi piaci betekintés egészségügyi marketing ügynökségen keresztül
Egy egészségügyi marketing ügynökség rendelkezik szakértelemmel a marketing minden csatornájában, de az egészségügyi ágazat közvetlen, magas szintű tudásával is. Egy professzionális egészségügyi marketing ügynökség ismeri az orvosi teret, az orvosok versenyét és a betegek útját. Az orvosi és fogászati marketing egyedi megközelítést és a jelenlegi egészségügyi ökoszisztéma ismeretét igényli. Egy egészségügyi marketing ügynökség elismeri a biztosítótársaságok és az egészségügyi törvények szerepét a praxisodnak átfogó orvosi marketingstratégiájának kialakításában. Így nem lesz akadály a hitelesség kérdése sem. Nem utolsó sorban az egészségügyi marketingügynökségek tisztában vannak a kis magántulajdonban lévő orvosi praxisok és a nagy kórházi rendszerek versenyképes marketingjével is. Ezáltal a jó marketingügynökség kiválasztása után nem kell azon aggódnod, hogy gondot okoznak majd a versenytársak vagy maga a verseny. Elég, ha hátra dőlsz és a betegeid orvosi ellátására fókuszálsz. A piaci betekintés kulcsfontosságú a sikeres orvosi marketingterv végrehajtásához és a helyi orvosverseny ismeretének megszerzéséhez. Az egészségügyi marketingügynökség piackutatást végez, hogy megértse a versengő orvosok marketingkampányait: költségvetést, rangsort, hirdetési csatornákat és népszerűsített szolgáltatásokat. Az orvos marketing ügynökség betekintése átfogó versenyelemzést ad az orvosnak, és segít eligazodni a marketinges erőfeszítésekben.
Egy egészségügyi marketing ügynökség megérti a betegfelvétel folyamatát és áramlását
A legjobb egészségügyi marketing ügynökség megérti a páciens útját attól kezdve, hogy milyen információkat fognak keresni a weboldaladon, a fontos különbségeket, hova mennek el véleményeket olvasni, hogy döntéseket hozhassanak, egészen az időpont-ütemezési folyamat egyszerűsítésének fontosságáig. Ezek azok a folyamatok, amelyek során végzetes lehet, ha akár egy nem azt az információt szolgáltatja a felhasználó felé, amit ő látni szeretne. Azért is kritikus egy rossz marketing stratégia, hiszen ez széleskörű ismereteket igényel, ahhoz, hogy olyan üzenetet közvetíts, amelyet megértenek a felhasználók és arra ösztönözi őket, hogy téged válasszanak a számukra szükséges orvosi ellátáshoz. Viszont, ha ezzel nem rendelkezel, akkor ez mind nem valósul meg olyan arányban, amely praxisod számára is megfelelő. Nem minden betegütemezés és kezelés egyforma, ezért óriási előnyt jelent egy olyan egészségügyi marketing ügynökséggel való együttműködés, amely megérti a betegenkénti értéket. Egyes betegek kezelési lehetőségei egyszeriek, mások pedig visszatérő betegek folyamatos ellátásra. Az orvosoknak szánt egészségügyi marketing ügynökség ezeket az információkat arra használja fel, hogy olyan marketingkezdeményezéseket dolgozzon ki, amelyek a leghatékonyabbak az új betegek behajtására, a magas bevételű eljárások növelésére és a jelenlegi betegek előtti tartózkodásra.
Az egészségügyi marketing ügynökség fokozza a betegek bevonzását
A betegek közvetlen bevonása nagyszerű módja annak, hogy az orvosok és az orvosi praxisok kitűnjenek a versenytársak közül. A legsikeresebb egészségügyi marketing ügynökségek marketingstratégiákat dolgoznak ki, tartalmat generálnak és reklámkampányokat készítenek, amelyek új betegek bevonását eredményezik, és értéket biztosítanak a potenciális betegeknek. Az egészségügyi marketing ügynökség fókuszba helyezi a betegek beutalási mennyiségét A betegek beutalási mennyisége egyszerűen a betegek megszerzésének és megszerzésének folyamata az orvosi beutalókon keresztül, és a növekedés nyomon követése. Az orvosi beutaló a legtöbb speciális orvosi gyakorlat alapját képezi, és a szilárd betegbázis fenntartása a beutalások mennyiségétől is függhet.
Az Egészségügyi marketing ügynökségeknek van tapasztalatuk az orvosokkal való együttműködésben
Egy egészségügyi marketing ügynökség néhány kivételtől eltekintve kizárólag egészségügyi központú szervezetekkel, állatorvosokkal, fogorvosi és orvosi rendelőkkel működik együtt. Ezért az orvosok biztosak lehetnek abban, hogy az egészségügyi marketing ügynökség érti az orvosi és fogorvosi ipart, és azt, hogy melyik marketing lesz a leghatékonyabb a gyakorlatukban. Az egészségügyre összpontosító ügynökségek is ismerik a szolgáltató életét, és rugalmasan dolgozhatnak az orvosok menetrendje szerint. Ha úgy döntesz, hogy egy egészségügyi marketing ügynökséget választasz, akkor szolgáltatói életed könnyebbé válik, nem pedig nehezebbé.
Fontos a főbb orvosi marketing csatornák ismerete
Az orvosok számára kialakított marketingügynökség teljes mértékben az egészségügyi szervezetek fejlesztésére hivatott azáltal, hogy javítja a praxis hírnevét, új betegeket vonz be, és fokozza általános praxisuk sikerét. Biztosan minden orvos számára ez a cél és ezeknek felsorolása mindenki számára kecsegtetően hangzik viszont tényleges javulást eredményez. Ehhez nem kell más, mint a megfelelő egészségügyi marketing ügynökség kiválasztása. Hiszen egy ügynökség meghatározza a sikerhez szükséges viszonyítási pontokat és célokat, valamint meghatározza a fejlődés nyomon követésére szolgáló mutatókat. Fontosak a csatornák is, amelyeken keresztük közvetíteni szeretnéd marketinged. Az egészségügyi marketing ügynökségek tapasztalatból és adatokból tudják, hogy mely csatornák és szolgáltatások nyújtják a legjobb eredményeket a szakterületeden.
Az alábbiakban felsorolunk néhány csatornát, amelyeket az egészségügyi marketing ügynökségek gyakran használnak az orvosok és a kórházak új üzletének megteremtésére:
- Orvosi weboldal tervezés és fejlesztés
- Orvosi rendelők digitális reklámozása
- Közösségi média marketing
- Hírnévkezelés orvosok számára
- Tartalommarketing
- Orvosi SEO
- Grafikai tervezés és márkaépítés
- Influencer marketing
- E-mail marketing
- Analitika és jelentéskészítés