egészségügyi tartalommarketing praxisokak; egészségügyi tartalommarketing kezdőknek; egészségügyi tartalommarketing profiknak; e

Egészségügyi tartalommarketing -A tartalom amire vágynak és amire szükségük van

Nem számít, milyen szakképzett orvos vagy, be kell fektetned a stratégiai tartalommarketingbe, ha maradandó benyomást szeretnél hagyni. Az egészségügyi tartalommarketing képes vonzani, megtartani és átalakítani. Hatékony SEO (keresőmotor-optimalizálás) stratégiával kombinálva a tartalommarketing képes növelni a keresési eredményeket, rangsorolni a nagyon kívánatos kulcsszavakat, és ösztönözni más marketing erőfeszítéseket, például a forgalmat.

egészségügyi tartalommarketing az alapoktól

Egészségügyi tartalommarketing -Blog

A blogolást előnyben részesítő egészségügyi tartalommarketinges oldalak 13-szor nagyobb valószínűséggel tapasztalnak pozitív megtérülést befektetésükben. A blog, a webhely és a közösségi média egészségügyi marketingtartalmának létrehozásához azonban nem csupán mennyiségre van szükség. Az egészségügyi tartalommarketing esetében elengedhetetlen tényező a minőség is. Fontos, hogy megtervezzük és rendszerezzük a tartalmat. Amennyiben egy informatív videót szeretnénk közzé tenni figyelj oda a felbontására, hogy jó minőségű viedót tegyél, a beszéded folyamatos és lényegre törő legyen. Ahhoz, hogy egészségügyi tatalommarketinged kiemelkedő működésű legyen, következetes jó minőségű, kulcsszavakban gazdag tartalmat kell közzé tenned. Miért? Mert gy a Google keresések legtetejére kerülhetsz, amely során:

  • Növeled a hitelességed
  • Az elköteleződési arányt javítod
  • Kapcsolatokat hozol létre, ápolsz és bővítesz

 

Hogyan készíts olyan tartalmat, amely kielégíti páciensek igényeit?

Az páciensek számára készült tartalom létrehozásakor fontos, hogy belülről és kívülről is megértsd őket, függetlenül attól, hogy mi a célod az egészségügyi tartalommarketinggel, hiszen ez csak akkor lesz működőképes, ha mindent érteni fogsz. Ugyanilyen fontos emlékezni arra, hogy a páciensek érzelmekkel és érzésekkel rendelkező emberek, akárcsak te. Ugyan hozzászoktak a klinikai kutatások olvasásához és a hivatalos informatív cikkekhez, de gyakran mélyebb elköteleződést nyerhetsz el lenyűgöző történetmeséléssel és az orvoslás magával ragadó érdekességeivel.

A jól bevált e-mail, mint egészségügyi tartalommarketing?

Az orvosok 65%-a az e-mailt tartja elsődleges preferált kommunikációs módszerének az iparági szakemberekkel (például gyógyszerekkel, orvostechnikai eszközökkel, egészségbiztosítással stb.) iparági hírek, termékfrissítések és kutatási/oktatási lehetőségek tekintetében. Ezek az eredmények magáért beszélnek. Elsősorban az e-mail marketing a már meglévő, vagy a praxisodnál legalább egyszer megfordult pácienseket célozza meg. Azonban ez segítség lehet a hosszútávú együttműködés ápolásában, hogy a páciensek úgy érezzék fontosak praxisod számára.Ennek a tartalmát bárhogy alakíthatod igényed szerint, lehet szó orvosi tanácsokról, a közelgő időpont emlékeztetéséről, vagy az épp esedékes időpontkérésről a szűrővizsgálatokhoz.

 

A legújabb egészségügyi tartalommarketing -Podcastok

Ma már egyre elterjedtebb tartalom típus a podcast. A technológia egyre szélesebb körben teszi lehetővé, hogy bármilyen tartalommarketing, így az egészségügyi tartalommarketing is sokoldalú lehetőségeket kapjon. Ezek a podcastok azért jók, mert videó formályában is megoszthatod, így egyszerre tudnak téged hallgatni és nézni is. Ezzel több lehetőséget és nagyobb felületet fedsz le annak érdekében, hogy minél könnyebben legyél megtalálható. Használd ezt a formátumot a márka humanizálására és a gondolatvezetés fejlesztésére.

 

Egészségügyi tartalommarketing -Videó

A megkérdezett orvosok 88%-a azt mondta, hogy a videó alapú tanulást értékeli a szöveges digitális tartalmakkal szemben. Használja ezt a formátumot a célközönség oktatására és bizalomépítésre. A videó kényelmessé teszi a tanulást, és kiváló módja annak, hogy bevonja a közönséget, és rávegye őket cselekvésre.

 

Egészségügyi tartalommarketing a közösségi oldalakon is

Nem szabad kihagyni a marketing nagyágyúit a közösségi oldalakat sem, ha tartalommarketingről van szó. A Facebook, az Instagram, sőt akár már a TikTok is tökéletes felület praxisod népszerűsítése érdekében. Minden oldalon lehetőséged van képet társítani a szöveg mellé, azonban ezeken a közösségi média oldalakon inkább a látványé a főszerep. Olyan képeket és videókat érdemes megosztani a felhasználókkal, amelyeken megragadnak a tekintetek és késztetést éreznek, hogy kattintsanak.

Javítanál egészségügyi tartalommarketingeden, keress minket bizalommal, segítünk az útra lépni és járni rajta. Egészségügyi tartalommarketing