egészségügyi marketing ügynökség előnyei; miért jó egy egészségügyi marketing ügynökség; az egészségügyi marketing ügynökség; egészségügyi marketing ügynökség hasznossága

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 ok, amiért érdemes egészségügyi marketing ügynökséget választani

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 ok, amiért érdemes egészségügyi marketing ügynökséget választani


2022/09/16
Juhász Nóra Szederke

Az orvosokat elárasztják a lehetőségek és a döntések a legjobb útvonalat illetően, amikor reklámozzák a praxisukat. Végtelen számú stratégia és platform és számtalan egészségügyi marketing ügynökség segítheti őket a stratégiák és taktikák végrehajtásában. Új egészségügyi marketing ügynökség kiválasztásakor miért érdemes olyan ügynökséget választani, amely kizárólag egészségügyi, orvosi és fogorvosi tevékenységet folytat? Valóban van előnye egy egészségügyi marketing ügynökség felvételének? Megvizsgáltunk 10 okot, amelyek miatt a marketing ügynökségek a legalkalmasabbak a praxis bővítésére és új betegek generálására.

a legjobb egészségügyi marketing ügynökség

Egyedülálló egészségügyi piaci betekintés egészségügyi marketing ügynökségen keresztül

Egy egészségügyi marketing ügynökség rendelkezik szakértelemmel a marketing minden csatornájában, de az egészségügyi ágazat közvetlen, magas szintű tudásával is. Egy professzionális egészségügyi marketing ügynökség ismeri az orvosi teret, az orvosok versenyét és a betegek útját. Az orvosi és fogászati marketing egyedi megközelítést és a jelenlegi egészségügyi ökoszisztéma ismeretét igényli. Egy egészségügyi marketing ügynökség elismeri a biztosítótársaságok és az egészségügyi törvények szerepét a praxisodnak átfogó orvosi marketingstratégiájának kialakításában. Így nem lesz akadály a hitelesség kérdése sem. Nem utolsó sorban az egészségügyi marketingügynökségek tisztában vannak a kis magántulajdonban lévő orvosi praxisok és a nagy kórházi rendszerek versenyképes marketingjével is. Ezáltal a jó marketingügynökség kiválasztása után nem kell azon aggódnod, hogy gondot okoznak majd a versenytársak vagy maga a verseny. Elég, ha hátra dőlsz és a betegeid orvosi ellátására fókuszálsz. A piaci betekintés kulcsfontosságú a sikeres orvosi marketingterv végrehajtásához és a helyi orvosverseny ismeretének megszerzéséhez. Az egészségügyi marketingügynökség piackutatást végez, hogy megértse a versengő orvosok marketingkampányait: költségvetést, rangsort, hirdetési csatornákat és népszerűsített szolgáltatásokat. Az orvos marketing ügynökség betekintése átfogó versenyelemzést ad az orvosnak, és segít eligazodni a marketinges erőfeszítésekben.

 



Egy egészségügyi marketing ügynökség megérti a betegfelvétel folyamatát és áramlását

A legjobb egészségügyi marketing ügynökség megérti a páciens útját attól kezdve, hogy milyen információkat fognak keresni a weboldaladon, a fontos különbségeket, hova mennek el véleményeket olvasni, hogy döntéseket hozhassanak, egészen az időpont-ütemezési folyamat egyszerűsítésének fontosságáig. Ezek azok a folyamatok, amelyek során végzetes lehet, ha akár egy nem azt az információt szolgáltatja a felhasználó felé, amit ő látni szeretne. Azért is kritikus egy rossz marketing stratégia, hiszen ez széleskörű ismereteket igényel, ahhoz, hogy olyan üzenetet közvetíts, amelyet megértenek a felhasználók és arra ösztönözi őket, hogy téged válasszanak a számukra szükséges orvosi ellátáshoz. Viszont, ha ezzel nem rendelkezel, akkor ez mind nem valósul meg olyan arányban, amely praxisod számára is megfelelő. Nem minden betegütemezés és kezelés egyforma, ezért óriási előnyt jelent egy olyan egészségügyi marketing ügynökséggel való együttműködés, amely megérti a betegenkénti értéket. Egyes betegek kezelési lehetőségei egyszeriek, mások pedig visszatérő betegek folyamatos ellátásra. Az orvosoknak szánt egészségügyi marketing ügynökség ezeket az információkat arra használja fel, hogy olyan marketingkezdeményezéseket dolgozzon ki, amelyek a leghatékonyabbak az új betegek behajtására, a magas bevételű eljárások növelésére és a jelenlegi betegek előtti tartózkodásra.

 

Az egészségügyi marketing ügynökség fokozza a betegek bevonzását

A betegek közvetlen bevonása nagyszerű módja annak, hogy az orvosok és az orvosi praxisok kitűnjenek a versenytársak közül. A legsikeresebb egészségügyi marketing ügynökségek marketingstratégiákat dolgoznak ki, tartalmat generálnak és reklámkampányokat készítenek, amelyek új betegek bevonását eredményezik, és értéket biztosítanak a potenciális betegeknek. Az egészségügyi marketing ügynökség fókuszba helyezi a betegek beutalási mennyiségét A betegek beutalási mennyisége egyszerűen a betegek megszerzésének és megszerzésének folyamata az orvosi beutalókon keresztül, és a növekedés nyomon követése. Az orvosi beutaló a legtöbb speciális orvosi gyakorlat alapját képezi, és a szilárd betegbázis fenntartása a beutalások mennyiségétől is függhet.

 

Az Egészségügyi marketing ügynökségeknek van tapasztalatuk az orvosokkal való együttműködésben

Egy egészségügyi marketing ügynökség néhány kivételtől eltekintve kizárólag egészségügyi központú szervezetekkel, állatorvosokkal, fogorvosi és orvosi rendelőkkel működik együtt. Ezért az orvosok biztosak lehetnek abban, hogy az egészségügyi marketing ügynökség érti az orvosi és fogorvosi ipart, és azt, hogy melyik marketing lesz a leghatékonyabb a gyakorlatukban. Az egészségügyre összpontosító ügynökségek is ismerik a szolgáltató életét, és rugalmasan dolgozhatnak az orvosok menetrendje szerint. Ha úgy döntesz, hogy egy egészségügyi marketing ügynökséget választasz, akkor szolgáltatói életed könnyebbé válik, nem pedig nehezebbé.

 

Fontos a főbb orvosi marketing csatornák ismerete

Az orvosok számára kialakított marketingügynökség teljes mértékben az egészségügyi szervezetek fejlesztésére hivatott azáltal, hogy javítja a praxis hírnevét, új betegeket vonz be, és fokozza általános praxisuk sikerét. Biztosan minden orvos számára ez a cél és ezeknek felsorolása mindenki számára kecsegtetően hangzik viszont tényleges javulást eredményez. Ehhez nem kell más, mint a megfelelő egészségügyi marketing ügynökség kiválasztása. Hiszen egy ügynökség meghatározza a sikerhez szükséges viszonyítási pontokat és célokat, valamint meghatározza a fejlődés nyomon követésére szolgáló mutatókat. Fontosak a csatornák is, amelyeken keresztük közvetíteni szeretnéd marketinged. Az egészségügyi marketing ügynökségek tapasztalatból és adatokból tudják, hogy mely csatornák és szolgáltatások nyújtják a legjobb eredményeket a szakterületeden.

Az alábbiakban felsorolunk néhány csatornát, amelyeket az egészségügyi marketing ügynökségek gyakran használnak az orvosok és a kórházak új üzletének megteremtésére:

 

Kedved lenne együtt dolgozni egy ügynökséggel a hatékonyabb marketing kampányok érdekében? Keress minket bizalommal, mi segítünk: egészségügyi marketing ügynökség



Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.