Egészségügyi honlapkészítés

20 év

tapasztalat honlapkészítés terén

100+

Tanácsadási projekt

50+

Elkészült honlap

egészségügyi weboldal

Mi az az egészségügyi honlapkészítés?

A jó honlapkészítés eredménye egy látogatott, felhasználóbarát, jól konvertáló (sok pácienst generáló) honlap. Ha végig nézted referencialistánkat, láthatod, sok ilyet készítettünk már. Ha eldöntötted, neked is kell egy ilyen, kérd ajánlatunkat ITT! 

Az egészségügyi honlapkészítés az egészségügyi honlapok fejlesztésének designstratégiája. Lényegében a webdesign egyik alkategóriája, amelynek célja kifejezetten egészségügyi tartalmú és funkcionalitású honlapok kialakítása. 

Az egészségügyi honlapkészítés azért számít külön kategóriának, mert az egészségügyi cégek sokban különböznek más vállalatoktól és szervezetektől. Ez megmutatkozik többek között abban, hogy az egészségügyi ügyfeleket páciensekként szokás emelgetni, vagy hogy ezek a páciensek gyakran más módszerekkel fizetnek az egészségügyi szolgáltatásokért, mint egy vacsoráért vagy egy utazásért. 
Az egészségügyi honlapkészítés tehát egy eltérő hozzáállást is igényel, ha a webdesignról van szó.

Mire van szükség egy egészségügyi honlapon? 

A cikkben lejjebb néhány hasznos trendet is felsorolunk majd, de előbb nézzük meg, hogy milyen elemekre és jellemzőkre van szüksége minden egyes egészségügyi honlapnak: 

A jó egészségügyi honlapkészítés  letisztult, egységes designon alapszik 

Függetlenül attól, hogy milyen iparágról van szó, egy jó honlap kialakítása mindig letisztult és jól átlátható. Nem jó, ha tele van a céggel kapcsolatos információkkal, és az sem, ha az előző évtizedek designtrendjeit használja. 

Az egészségügyben sajnos mindkét problémával nagyon gyakran találkozhatsz. 
Rengeteg egészségügyi honlap zsúfolja tele főoldalát a szolgáltatásokat felsoroló listákkal, a nyitvatartási információkkal, az elérhetőségekkel, a korábbi páciensek beszámolóival és egyebekkel is, mielőtt az embernek esélye lenne lejjebb görgetni. 

Mindez gyakran elavult színsémák, nehezen olvasható betűkészletek és egyéb érthetetlen stilisztikai döntések közepette valósul meg, ezért sok egészségügyi honlap jobban hasonlít a 10-20 évvel ezelőtti spam webhelyekre, mint egy modern, professzionális cég „online kirakatára”. 
Egészségügyi szakemberként jogosan merülhet fel benned a gondolat, hogy nincs igazán szükséged feltűnően látványos designra honlapodon – és ez részben igaz is. 

Amire azonban határozottan szükséged van, az egy olyan egészségügyi honlap, amely segít elérni üzleti céljaidat. Itt lép a színre az egyszerű webdesign. 

Használj leegyszerűsített navigációs menüt, legfeljebb csak két webes betűkészletet, és egymáshoz passzoló, de jó kontrasztot keltő színeket. Az egymás mellett jól mutató, de eltérő színek segítenek felhívni pácienseid figyelmét oldalaid legfontosabb elemeire, például a felhívásokra. 

Ha pedig már a felhívásokról van szó, ez legyen az egyetlen elem (a navigációs sávon kívül), amely az oldal hajtás feletti részében megjelenik. 

Az egészségügyi honlapkészítés során arra is ügyelned kell, hogy minden oldal egységes designt használjon, ami az elemek színeire, méretére, illetve elrendezésére is vonatkozik. 
 

Keresőoptimalizált honlapkészítés az egészségügyi honlapkészítés legfőbb szempontja 

Ha van egy honlapod, ami szép, de nem látogatják azt, az olyan, mintha a sivatag közepén nyitnál egy boltot: lehetsz bármilyen jó orvos, lehet a legszuperebb a rendelőd, nem lesz páciensed. Hogyan is lehetne, ha nincs látogató. A legjobb látogató pedig a Google-ből érkezik. Miért? Hiszen ő keres Téged. Neked csak meg kell mutatnod neki az ajtót a rendelődbe. Ez a keresőoptimalizált honlap.  
 

Mit jelent a keresőbarát honlapkészítés? 


A Google és más keresők algoritmusainak kiszolgálása, nekik való megfelelés a SEO, a keresőoptimalizálás. Ennek három szintje van, melyet az alábbi ábrában mutatunk be.  

A technikai SEO, a honlapkészítő cég képességein múlik. Az ábrán láthatod, hogy ezen nyugszik a SEO piramisa. Ha ez nincs meg, az egész összedől. A weboldal sebessége, mobil barátsága ma már alapvető követelmény. Ha szeretnéd letesztelni weboldalad sebességét és egyéb paramétereit, a Google által biztosított ingyenes eszközzel ITT megteheted.
 
Ha a fenti teszten weboldalad bármely paramétere nem a zöld tartományban van, javításra van szükséged!  
 

Ha szeretnél egy keresőoptimalizált weboldalt egészségügyi vállalkozásodnak, kérd ajánlatunkat ITT!  

 

Honlapkészítés WordPress vagy egyedi forráskódra - melyik a keresőbarát?  

Mind WordPress mind egyedi forráskódi honlapokat is készítünk. Nekünk igazán mindegy, melyiket adjuk el, de azokan az egészségügyi vállalkozásoknak, akik hosszú távon költséghatékony online marketingre építik egészségügyi szolgáltatásukat, és/vagy nagy a konkurencia harc szegmensükben az egyedi, SEO barát honlapmotorunkat ajánljuk.  
 

Egyszerű navigáció és könnyedén fellelhető szolgáltatások 


A fejléc is ugyan olyan elvek alapján kell készüljön, mint egészségügyi honlapod többi része: egy egyszerű designt kell használnod, amely segít elérni üzleti céljaidat. 

A navigációs menü kialakításakor jó tudni, hogy első sorban miért érkeznek a látogatók webhelyedre. Ez segít majd eldönteni, hogy melyek azok az elsődleges oldalak, amelyeket mindenképpen érdemes hozzáadnod menühöz, és melyek azok, amelyeknek máshová kell kerülniük. 

Nagyon fontos, hogy ne sorold fel az összes oldalt navigációs menüdben, hiszen attól csak túlságosan zsúfolt lesz. A kevésbé fontos oldalakat helyezd el inkább az oldalak láblécében. 
Szóval mik azok az elsődleges oldalak, azaz az oldalak, amelyek legtöbb látogatódat érdekelhetik egészségügyi webhelyeden?

Az emberek általában ezekre a dolgokra kíváncsiak: 
  • Online időpontfoglalás 
  • Online fizetés 
  • Elfogadott biztosítások 
  • Általad kínált szolgáltatások 
  • A szervezetedben dolgozó egészségügyi szakemberek és más csapattagok 
  • Elérhetőségek 
  • A páciensek számára legfontosabb tudnivalók és gyakran ismételt kérdések 
 
Ezekhez mind érdemes külön oldalt készíteni, majd elhelyezni azok hivatkozásait a menüben. 
Egyéb elsődleges oldalak lehetnek még azok, amelyek a szakterületeddel vagy üzleti céljaiddal kapcsolatosak. A plasztikai sebészek és fogorvosok esetében ilyenek például az előtte/utána fényképeket bemutató oldalak. 
 

Orvoskereső 


Ha egészségügyi szervezeted csupán néhány szakemberből áll, akkor általában elég csupán egy lenyíló menüben felsorolni a bemutatóoldalaikat, hiszen a látogatók könnyedén megtalálják majd, akit keresnek. 

Egy nagyobb szervezetben azonban, ahol már jóval többen dolgoznak, érdemes egy orvoskereső funkciót is biztosítani a páciensek számára. Egy jó orvoskereső segít szakterület, hely és egyéb releváns szempontok szerint szűrni a rendelkezésre álló szakembereket, hogy az érdeklődők könnyedén rátaláljanak a megfelelő orvosra. 

Amikor egy leendő páciens egészségügyi honlapodra érkezik, könnyedén kiderítheti majd, hogy kik és hol állnak a rendelkezésére, ha segítségre van szükségük valamilyen problémával kapcsolatban. Egy ilyen orvoskereső könyvtár tehát sokat segíthet a konverziók fellendítésében. 
 

Akadálymentes honlap 


Ha az egészségügyi honlapkészítésről van szó, az akadálymentesség azt jelenti, hogy mennyire használhatják egyszerűen honlapodat a fogyatékkal élő (pl. látássérült) személyek. 
Egy egészségügyi szervezet honlapját jóval sűrűbben látogathatják olyan felhasználók, akiknek problémát jelenthet az internet böngészése. Az akadálymentes honlapdesign tehát nem „jó, ha van”, hanem az egyik legalapvetőbb elvárás. 
 

Íme néhány hasznos tipp egészségügyi honlapod akadálymentesítéséhez: 

  • Biztosítsd, hogy elsődleges oldalaid (pl. időpontfoglalás, regisztráció/bejelentkezés, online fizetések stb.) mind szerepeljenek a navigációs menüben, és hivatkozásaik rögtön kijelölhetők legyenek a TAB billentyű segítségével. 
  • Helyezz el jól látható gombokat, amelyeknek nem csak a szöveges része, hanem teljes felülete könnyedén kattintható (telefonon koppintható). 
  • Egyértelműen jelöld az űrlapok mezőiben, hogy hol milyen információk kell megadni. 
  • Kerüld a felugró ablakok használatát, de ha mégis szükséged van rájuk, akkor intézd el, hogy ezek az ablakok a szövegfelolvasó szoftvereket is figyelmeztessék a megjelenésükről. 
  • Adj hozzá rövid, de beszédes alt szövegeket a képekhez. 
  • Ha harmadik felektől származó beépülő modulokat és egyéb szoftvereket használsz honlapodon, akkor ügyelj rá, hogy ezek mind akadálymentesek legyenek. 
 

Online időpontfoglalás 


A digitális korban az emberek egyre több mindent szeretnének az interneten intézni, beleértve az időpontok lefoglalását. Ez is egy olyan funkció, amelynek minden modern egészségügyi honlapon ott a helye. 

Az online időpontfoglalás egy sokkal kényelmesebb páciensélményt teremt, ami több konverzióhoz is vezet. 

A legmagasabb sikerarány elérése érdekében ne kérj több adatot pácienseidtől az időpont lefoglalásakor, mint amennyire mindenképpen szükséged van, és főleg ne erőltesd rájuk a regisztrációt. 

Kínálj egy jól átlátható és könnyedén használható internetes felületet, amelynek segítségével az érdeklődők kényelmesen választhatnak a rendelkezésre álló időpontok közül. 
Hasznos lehet továbbá hozzáadni egy „időpont lefoglalása” gombot az orvoskeresőben megjelenő találatokhoz is. Az ilyen funkcionalitás kialakításához persze már érdemes webfejlesztő segítségét kérni. 

Ne felejtsd el elhelyezni az időpontfoglalás hivatkozását webhelyed fejlécében, hogy minden oldalról azonnal elérhető legyen a látogatók számára. 
 

Számlák online befizetése 


A páciensek nem csak az időpontok lefoglalását végzik szívesebben az interneten, hanem az egészségügyi számláik befizetését is előszeretettel intézik egy kényelmes, online felületen. 
Lehetőséget kell tehát biztosítanod számukra, hogy egészségügyi honlapodon is rendezhessék tartozásaikat. 

Az egészségügyben persze másképpen zajlik a számlák kifizetése, mint egyéb iparágakban, hiszen a kórházak, klinikák és egyéb egészségügyi intézmények kritikus fontosságú, gyakran életmentő szolgáltatásokat kínálnak pácienseik számára. 
Éppen ezért meglehet, hogy részletfizetésre és egyéb fizetési módokra is fel kell készítened honlapodat, hogy pácienseid a nekik megfelelő módon fizethessék be számláikat. Készíts tehát ehhez egy külön felületet, és ne felejtsd el elhelyezni annak hivatkozását a navigációs sávban. 
Hozz létre továbbá egy „Számlák és biztosítások” vagy hasonlóan elnevezett oldalt. Magyarázd meg rajta, hogy milyen egészségügyi biztosításokat fogadsz el, és hogy hogyan fizethetik ki számláikat pácienseid. Ez az oldal is kerüljön bele a navigációba. 
 

Üzleti információk 


Pácienseid időnként egészségügyi szervezeteddel kapcsolatos információkért érkeznek majd honlapodra. Ilyen információk például a nyitvatartás és az elérhetőségek, illetve a rendelők címei, ha több is van. Ezek az alapvető adatok kerüljenek bele az összes oldal láblécébe. 
Mindenképpen legyen egy „Kapcsolat” vagy „Elérhetőségek” oldal is, ahol az összes telefonszám, cím szerepel és egyéb elérhetőség is szerepel. Elhelyezhetsz itt továbbá egy üzenetküldő űrlapot is pácienseid számára. 
Az élő chat funkció szintén hasznos, különösen, ha egy chatbotot is szerzel, amely 24/7 rendelkezésre áll látogatóid részére. 
 

Orvosi profiloldalak 


Az orvosi profiloldalak egy részletesebb bemutatkozást kínálnak a pácienseknek orvosaidtól, hogy kideríthessék, kihez lenne érdemes időpontot kérniük. Egy jó profiloldalhoz persze egy előnyös fénykép is tartozik, tehát ezek se maradjanak le. 
A páciensek így még többet tudhatnak meg arról, hogy mire számíthatnak majd látogatásaik során. Egy barátságos mosoly pedig segít megszerezni a betegek megelőlegezett bizalmát, ami rendkívül fontos az egészségügyben. 
Ne felejtsd el elhelyezni ezeken az oldalakon is az időpontfoglaló felhívást! 
Itt érdemes felsorolni továbbá az adott szakemberek képesítéseit, elnyert díjaikat, és minden egyéb releváns információt is, amire egy páciensnek szüksége lehet. További, akár a rendelőn kívül készült fotók és videók is szerepelhetnek róluk. 
Ha van értékelési rendszer webhelyeden, akkor az adott orvosról írt vélemények is jelenjenek meg automatikusan a profiljukon. Ha nincs ilyen rendszered, akkor elég, ha elhelyezel néhány visszajelzést a korábbi elégedett pácienseiktől. 
Készíthetsz még egy külön oldalt az egész csapat bemutatására, ahol további munkatársakat is felsorolhatsz (pl. a recepciós kollégákat és az asszisztenseket). Mindenkiről legyen legalább egy kép, illetve tüntesd fel a nevük mellett a munkakörüket is. 
 

Páciensek visszajelzései és beszámolói 


Ha már a véleményeknél tartunk. Egy véleményezési és értékelési rendszer kialakítása, és ezzel együtt a páciensek visszajelzésének feltüntetése az egészségügyi honlapkészítés egyik leghatékonyabb módszere. 

Ez a taktika a társadalmi bizonyíték nevű jelenségnek köszönheti népszerűségét, ami lényegében azt jelenti, hogy az emberek hajlamosabbak olyan dolgokat kipróbálni, amik másoknak is tetszettek (és kerülni azokat, amikről negatív átlagvélemény alakult ki). 

Ez fokozottan igaz az egészségügyre, hiszen az emberek sokkal szívsebben helyezik egészségüket egy olyan szakember kezébe, akiről mások is pozitívan vélekedtek. Éppen ezért fontos, hogy elfoglald magadnak a legfontosabb online felületeket (pl. Google Cégprofil adatlapodat, illetve a Facebookot), optimalizáld őket, és elkezdj foglalkozni a véleménykezeléssel. 

Szintén előny, ha pácienseid az orvosokat is külön-külön véleményezhetik honlapodon. 
Sosem árt továbbá arra kérni pácienseidet, hogy írják meg véleményüket az ellátásukról az erre alkalmas felületeken (pl. Google, Facebook, saját honlapod stb.) 
Összességében tehát be kell bizonyítanod az embereknek, hogy a te egészségügyi szervezeted a legjobb választás számukra. 
 

Az egészségügyi honlapkészítés legfontosabb trendjei 2023-ban 


Pácienseid tehát egy könnyedén navigálható és mutatós honlapot várnak el tőled, amin többféle egészségügyi feladatot is elintézhetnek. Mindig ellőtted kell lebegjen az is, hogy egészségügyi honlapod lesz az egyik legelső felület, amin pozitív benyomást tehetsz leendő pácienseidre, ezért professzionális, magabiztos hatást kell keltsen. 

Az alábbiakban az egészségügyi honlapkészítés legfontosabb 2023-as trendjeiről olvashatsz, amelyeket megéri majd követni egy ilyen egészségügyi honlap kialakításához. 
 

Minimalista design 


Egészségügyi szervezetként nagyon fontos, hogy egy tiszta és rendezett képet fess márkádról leendő pácienseid számára. A minimalista designt pont erre találták ki. 

A minimalizmus segít a webhelyek felgyorsításában is, hiszen a böngészőknek kevesebb elemet kell megjeleníteniük egy-egy oldalon. Ez rendkívül jót tesz a felhasználói/páciensélménynek, főleg, hogy az emberek már 3 másodperc várakozás után is hajlamosak kilépni egy honlapról, hogy máshol nézelődjenek tovább. 

A minimalista design mellőzi azokat az elemeket is, amelyek elvonhatják a látogatók figyelmét az oldal céljáról. Így sokkal könnyebb lesz rávezetni az embereket, hogy rákattintsanak felhívásodra. 
 

Kényelmes színek 


A 2023-as egészségügyi honlapkészítés egyik legfontosabb trendje a kényelmes színek használata. A honlapodon alkalmazott színek közvetlenül befolyásolják leendő pácienseid szervezetedről alkotott véleményét, ezért gondosan meg kell válogatnod őket. 

A fehér például a tisztaság, a biztonság és a professzionalizmus érzetét kelti. Mivel az egészségügyi honlapok egyik fő célja az, hogy elnyerjék látogatóik bizalmát, nem meglepő, hogy sok ilyen webhely tele van fehér térközökkel. 

Az egészségügyben szintén „kényelmes” és pozitív színeknek számítanak még a kék és a zöld halványabb árnyalatai. A kék a nyugalom színe, míg a zöld a növekedésre, az egészségre és a biztonságra utal, hiszen a természetben is gyakran találkozhatunk vele. 

Használj tehát egy tetszőleges nyugtató színt honlapod legtöbb elemén, és csak a legfontosabbakat (pl. felhívás gombokat) emeld ki egy eltérő, feltűnőbb színnel. A fakó, világos árnyalatok fokozzák a nyugtató hatást, ezért kerüld a rikító, erős árnyalatokat (még a nyugtatóbb színek használatakor is). 
 

Merész, de letisztult tipográfia 


A merész tipográfia szintén az egészségügyi honlapkészítés vezető trendjei közé tartozik 2023-ban. Egészségügyi honlapod azért jött létre, hogy leendő pácienseid megismerkedhessenek szervezeteddel. Éppen ezért, ha szövegeid nehezen olvashatók, akkor sokan hamar feladják majd a próbálkozást, és bosszankodva távoznak majd webhelyedről. 

Ha nem tudod elolvasni egy weboldal elsődleges címsorát a szoba másik végéből, akkor valószínűleg nem elég nagy. 

Bekezdéseidnek akkoráknak kell lenniük, hogy még 60 cm-ről is kényelmesen olvashatók legyenek. Nem szabad továbbá néhány sornál hosszabbra írni őket – ne feledkezz meg a fehér térközök fontosságáról. 

A Sans Serif például egyáltalán nem új, mégis egy nagyon jól olvasható betűkészlet, ami professzionális megjelenést kölcsönöz a webhelyeknek. 
Legfeljebb összesen három betűkészletet használj honlapodon az egységes megjelenés érdekében, illetve, hogy ne zavard össze látogatóidat a különböző szöveges elemekkel. 
 

Lusta betöltés 


2023-ban már remélhetőleg rég óta reszponzív designt használsz egészségügyi honlapodon, a lusta betöltés azonban egy jóval fiatalabb webdesign trend, amelyet érdemes alkalmazni. 
Alapértelmezett viselkedésük szerint az összes kép azonnal elkezd betöltődni, amikor egy felhasználó egy oldalra érkezik webhelyeden. Ez jelentősen lelassíthatja az oldal működését, míg az összes kép meg nem érkezik a látogató eszközére a szerverről. 

A lusta betöltést használó oldalak képei ezzel szemben csak akkor kezdenek el betöltődni, amikor láthatóvá válnak a felhasználó képernyőjén. Ez gyorsabb működést eredményez, ami nem csak a felhasználói élményt javítja, hanem a keresőoptimalizálásban is sokat segít. 
 

Emberi elemek 


Habár a technológia fejlődésének köszönhetően manapság rengeteg ügyet elintézhetünk az interneten, egyes páciensek hiányoznak a személyes interakciók intimebb körülményei, és inkább számoknak érzik magukat a cégek szemében, mint embereknek. Ezt a problémát tovább fokozta, hogy az elmúlt évek eseményei miatt sokáig külön kihívást jelentett a páciensek személyes kezelése. Egészségügyi szolgáltatóként minden eddiginél fontosabbá vált, hogy honlapodat „emberibbé” tedd látogatóid számára. 

Ezt megteheted többek között azzal, hogy egy orvosaidat és/vagy pácienseidet ábrázoló fényképet helyezel el a főoldalon (természetesen csak a képen szereplők írásos beleegyezése után). Egyes kutatások szerint az emberi arcokat ábrázoló képek jelentősen növelik az aktivitási arányokat. 

Kerüld a stock fényképek használatát – minden fényképen saját orvosaid, asszisztenseid és pácienseid szerepeljenek. 
 

Mikrointerakciók 


A mikrointerakciók az egészségügyi honlapkészítés ritkábban emlegetett, mégis fontos trendje. Segítségükkel nem csak aktivitásra ösztönözheted pácienseidet, hanem professzionálisabb megjelentést is kölcsönözhetsz honlapodnak. 

Ha például van egy oldalad, ami általában lassabban tölt be, akkor megjeleníthetsz egy szórakoztató, vagy épp informatív töltőképernyőt, hogy legyen, ami lefoglalja a látogatókat arra a néhány extra másodpercre. 

A mikrointerakciók egy sokak által ismert példája az az apró animáció, ami az üzenetküldő alkalmazásokban (pl. Messenger) jelenik meg, valahányszor a másik fél az üzenetét írja. Ugyan ez bevethető az élő chat ablakaiban is egészségügyi honlapodon, hogy a páciensek lássák, hogy tényleg van valaki a beszélgetés túloldalán. 
A mikorinterakciók nem arra valók, hogy elvonják a látogatók figyelmét arról, amivel épp foglalkoznak. Céljuk mindinkább az, hogy megtartsák a felhasználók figyelmét, míg egy másik folyamat befejeződik. 

 

Egymásra helyezett diák 


Habár régebben divat volt diavetítést helyezni az egészségügyi honlapok főoldalára, manapság jóval kevesebb „léptetett” galériával találkozhatsz a modern webhelyeken. A látogatók többsége hozzászokott ahhoz, hogy a további tartalmakat nem kattintásokkal vagy koppintásokkal, hanem görgetéssel tekinthetik meg az oldalakon. 
Ez nem meglepő, elvégre a görgetéssel sokkal gyorsabban találhatnak rá arra, amit keresnek egy oldalon. 
Az egymásra helyezett diák trendje pontosan ehhez a preferenciához igazodik, és kattintgató, léptetett diavetítések helyett egymás után (egymás alatt) sorolja fel a különböző tartalmú „diákat” az oldalakon. Mindegyik dián szerepelhet például egy kép, egy rövid szöveges összefoglaló, és persze egy CTA is. 

 

Magas oldalak 


Szintén egy újabb trendnek számítanak az egészségügyi honlapkészítésben a magas weboldalak. A rövidebb vagy lapozható oldalak magas, egységesített tartalmakra való lecserélése különösen a konverziócélú oldalakon fontos, például a beavatkozásokat bemutató oldalakon. 

A helyett, hogy több kisebb oldalt hoznál létre, amelyek egy-egy kisebb információdarabot adagolnak a felhasználóknak, a magas oldalakon egyszerre sokkal több kérdésre is választ adhatsz tartalmaiddal. 

Az embereknek így nem kell percekig keresgélniük, hogy melyik linkre kattintsanak a navigációban vagy a láblécben. Az igazán magas/hosszú oldalak tetején persze érdemes elhelyezni egy kattintható linkekből álló tartalomjegyzéket is, illetve egy „oldal tetejére” gombot, amivel a felhasználók rögtön visszatérhetnek ehhez a tartalomlistához, bárhol is járnak épp az oldalon. 
 

Személyre szabott élmények 


A fogyasztók több, mint egyharmada hajlamosabb a spontán vásárlásokra, ha személyre szabott tartalmakat kínálnak nekik. Nem csoda tehát, hogy a személyre szabás már évek óta fontos trendnek számít az egészségügyi honlapkészítésben. 
A személyre szabás egyik legegyszerűbben kivitelezhető formája a releváns linkek (pl. kapcsolódó cikkek) elhelyezése az oldalak alján. Ha például egy felhasználó elolvasott egy cikket valamilyen esztétikai beavatkozásról egy plasztikai sebészeti klinika blogján, akkor a cikk végén érdemes felkínálni neki egy oldalt, amelyen előtte/utána képeket tekinthet meg az adott eljárásról. 

Az összetettebb személyre szabás érdekében dinamikus tartalmakat is megjeleníthetsz honlapod látogatóinak, hogy mindig számukra releváns cikkek és hírek fogadják őket, valahányszor visszatérnek hozzád. 

 
További bejegyzések