Egészségügyi marketing audit orvosoknak, fogászatoknak, rendelőknek

Marketing audit orvosoknak

Az évek és a rutin

A marketingnek vannak leírt, oktatott tézisei. Ezeket megtanultuk az egyetemen, a PHD-n. Ennél sokkal fontosabb azonban az a 20+ év tapasztalat, amit a marketing tanácsadás területén eltöltöttünk. Sok mindent tapasztalatunk ezek alapján sok, jól bejáratott megoldásunk van, ami sok helyen bizonyított. 
 

Marketing audit orvosoknak, fogászatoknak, egészségügyi szolgáltatóknak –  a válasz a miértekre

Tavaly még sokkal olcsóbban szereztünk a Google Ads segítségével pácienst, mi történhetett idén, hogy ilyen drága lett minden? Régen elsőre jöttem a Googleben mindenre, mi történt a SEO-val, mi lehet a baj? A közösségi médiumokban nem érek el szinte senkit, érdemes ezt még csinálni?

Sok ilyen kérdés merül fel ügyfeleinkben, melyre a marketing audit adja meg a választ. A választ és a komplex marketing stratégiát, mely minden eszközt használ, megfelelő mértékben. Mert akkor jó egy marketing stratégia, ha kihasználja a lehetséges eszközöket. Közösségi média marketing, keresőoptimalizálás, Google Ads, Facebook, Instagram hirdetések, TikTok és YouTube videók. Az, hogy ebből kinek mennyi kell, és melyik, csak egy marketing audit és stratégia során dőlhet el! 

A marketing audit és stratégia tervezés szolgáltatásunk megváltoztatja szemléletedet a marketinggel kapcsolatban! Ha szeretnéd, kérlek töltsd ki a bal oldali formot, visszahívunk! 



 

Az egészszégügyi marketing audit tartalma

Orvosok, fogorvosok, egészségügyi szolgáltatók részére marketing auditot tartunk, melynek eredménye egy éves, konkrét, dokumentált marketing stratégia. A dokumentum tartalmazza a használandó eszközöket és az ahhoz szükséges erőforrásokat is.

 A dokumentáció mérete nagyban függ az adott cég tevékenységétől, marketing folyamatainak összetettségétől és a marketing büdzsé kereteitől is, de általánosságban elmondható, hogy 30-90 oldalas, nagyon részletes elemzés és stratégiai előirányzat kerül az orvosok, fogorvosok marketingeseinek kezébe. 

 
Az audit és stratégiai tervezés az alábbi eszközöket vizsgálja át / tervezi meg: 
 
  • Online marketing stratégia alapjai
  • Weboldal 
  • A Social média kommunikáció
  • A fizettet hirdetések eredményessége
  • Email marketing
  • A SEO eredményessége
  • A reputáció menedzsment hatékonysága

Az audit a marketing eszközök teljesítményét nem csupán önmagukban, hanem összefüggéseikben is vizsgálja, ezáltal értékelve ki a marketing rendszer hatékonyságát.

Amennyiben szeretnél egy ilyen, komplex marketing auditot, kérjük, töltsd ki a jobb oldali formot, visszahívunk! 
 
További bejegyzések