Marketing magánorvosoknak: nem sablont, hanem stratégiát kapsz
Sok orvos akkor keres meg minket, amikor már van egy honlapja, Facebook-oldala, talán pár Google-véleménye – de valami nem stimmel. Vannak szabad időpontok, vagy jönnek a páciensek, de rossz az arány, túl sok a kérdező, kevés a foglaló. Itt kezdődik az elemzés.
Nem hagyunk rád százoldalas PDF-eket, de ha szereted a számokat, akkor heti rendszerességgel jelentünk, konkrét számokkal, kattintásokkal, páciensekkel. Ha viszont csak a lényeget akarod tudni – “tele a naptár vagy nincs?” – akkor háromhetente megkapod a tömör verziót. A kulcs: nem tolunk túl semmit. Neked dolgozunk, nem az Excelnek.
Marketing magánorvosoknak: fogászattól a nőgyógyászatig – tapasztalatból dolgozunk
A legelső ügyfeleink között fogászati rendelők voltak. Akkor tanultuk meg, milyen az, amikor valaki nemcsak egy szolgáltatást árul, hanem egy érzékeny, bizalmi helyzetet kezel nap mint nap. Ezután jöttek nőgyógyászok, bőrgyógyászok, ortopéd specialisták, magánklinikák – és ugyanazt láttuk minden esetben: a jó marketing nemcsak pácienst hoz, hanem nyugalmat is. Ha jól működik a rendszer, akkor nem kell minden reggelt azzal kezdened, hogy újra átnézed az időpontfoglalásokat vagy pánikolsz a nyári szezon miatt.
Ma már ott tartunk, hogy ha egy új praxis indul, egyre gyakrabban úgy jönnek hozzánk, hogy „ajánlottak titeket, ti vagytok azok, akik tényleg értenek ehhez”. Ezt nem azért írjuk, mert dicsekedni szeretnénk, hanem mert hiszünk benne, hogy a tapasztalat számít. És ha valaki húsz éve ugyanazzal a higgadtsággal, de mindig friss eszközökkel dolgozik – az megérzi, mikor mire van szükség.