Egészségügyi marketing vállalkozásoknak: Így lehetsz sikeres

Főoldal > Egészségügyi marketing: A siker garantált

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi marketing: A siker garantált


2021/01/12
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Szeretnél minél több pácienst szerezni praxisod vagy egészségügyi vállalkozásod számára? Akkor jó helyen jársz! Egészségügyi marketinggel segíthetünk megvalósítani kitűzött céljaid!

Egészségügyi marketing vállalkozásoknak: Így lehetsz sikeres

Egészségügyi marketing: A jó weboldal alap

Az egészségügy területén igen szoros a verseny, hiszen rengeteg magánpraxis található a szakma legkülönbözőbb területein. Ahhoz, hogy Te is ott lehess az első között, elengedhetetlen, hogy egy jó weboldallal rendelkezz. A weboldal alapot nyújt leendő pácienseid számára, hiszen előre tájékozódhatnak szolgáltatásaidról, áraidról, orvosaidról, és minden olyan fontos információt megtudhat, amely befolyásolhatja döntését. Ha tehát egészségügyi marketinged szeretnéd jó alapokra helyezni, akkor egy jól keresőoptimalizált és technikai szempontokból is megfelelő weboldalra lesz szükséged. 

 



Egészségügyi marketing: A tartalom ereje

Weboldalad üresen aligha ér valamit, hiába rendelkezik szép design elemekkel és vizuális, felhasználóbarát tulajdonságokkal. Mindenképp szükséged van egészségügyi marketinged szempontjából tartalomra, hogy pácienseid megtalálják weboldalad. A feltöltött tartalmak rendkívül fontosak, hiszen nem csak információt nyújthatsz leendő pácienseid számára, de a Google keresőmotorja is feltérképezi tartalmaid, és ezalapján fogsz megjelenni weboldaladdal a találati listában. Az egészségügyi marketing a weboldal után a tartalomra épül, hiszen az emberek többsége betegség esetén a tünetekre és a problémára fog elsősorban keresni, nem magára a szolgáltatásra. Ha folyamatosan frissülő, hetente felkerülő tartalmakat töltesz fel weboldaladra, azzal keresőoptimalizálhatod weboldalad és növelheted pácienseid számát. 

 

Egészségügyi marketing: Stratégia nélkül nincs eredmény

Mindenkinek vannak kitűzött céljai az életben. Vállalkozásod szempontjából se legyen ez másképp, éppen ezért egészségügyi marketing stratégiád felállítása elengedhetetlen a hatékony páciensszerzéshez. Ma már összetett az egészségügyi marketing eszközeinek tárháza és egymás nélkül aligha érnek valamit. Foglald összes egészségügyi marketing eszközöd stratégiába, akár online, akár offline eszköz. Hangold össze őket és tűzz ki célokat magad elé, mit is vársz a következő időszakban praxisod eredményeitől. 

 

Egészségügyi marketing: A sikerhez vezető út

Ha egészségügyi vállalkozásodnak már van egy jó weboldalra, néha kerül rá fel pár tartalom is, és nagyjából össze van foglalva egészségügyi marketing stratégiád, az már egy jó alap. Azonban mit sem érnek ezek, ha nem méred eredményeid. Praxisod számára mindenképp a legfontosabb adat a páciensek száma, azonban azt sem árt tudnod, hogyan találtak meg ügyfeleid. Az egészségügyi marketing tevékenységed eredményességét ma már könnyedén mérheted akár a Google eszközeivel. Így tudod felmérni hogy jó felé haladsz-e a sikerhez vezető úton! 

 

Egészségügyi marketing: Ha szakemberre bíznád

Ahogyan autód karbantartásához, javításához is autószerelőt hívsz, miért ne tennéd másként egészségügyi marketingeddel? A Marketing Professzorok egészségügyi marketing ügynöksége szakértő szemekkel átvizsgálja marketing tevékenységed, felállítja stratégiád és segít a páciensszerzésben az összes egészségügyi marketing eszköz összehangolásával. Kérd az ők segítségét ide kattintva: Egészségügyi marketing ügynökség
 




Marketing stratégia Orvos, doktor SEO, keresőoptimalizálás Weboldalkészítés



Legfrissebb cikkek


Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra
A technológia fejlődésével az egészségügyi marketing mára már szinte teljes mértékben átköltözött az internetre. Az emberek többsége rögtön a Google-hoz fordul, ha például fogorvost szeretne találni magának, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges pácienseket is megcélozd kulcsszóstratégiáddal. De milyen kulcsszavakkal lehet bevonzani ezeket a pácienseket? Első sorban „közelemben” jellegű kulcsszavakkal, amelyek a helyi SEO fontos elemei. Az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvoshoz jussanak, és a túlnyomó többség a legközelebbi opciók közül válogat inkább, ha fogproblémáik lépnének fel. Az ilyen lehetséges pácienseket lehet megcélozni a „közelemben” jellegű kulcsszavakkal. Ehhez kínálunk néhány jó tanácsot az alábbiakban.
Ezért van szüksége minden orvosnak Facebook marketingre
Annak ellenére, hogy durván kétszáz közösségi platform létezik, az emberek túlnyomó többsége 10-et sem tudna megnevezni ezek közül. Szerencsére a közösségi média marketinghez elég csupán néhány ilyen platformot ismerni a hatékony közösségi média marketinghez, a lista élén pedig kétségtelenül a Facebook áll. A közösségi média királyaként is emlegetett platform több, mint 2,8 milliárd felhasználóval rendelkezik, és a regisztrált profilok száma egyre csak nő. Azonban a Facebook nem csak ezért olyan hatékony marketingeszköz orvosok számára, hanem azért is, mert egyre többen használják egészségügyi keresésekre is. Az emberek egészséges életmóddal kapcsolatos tippekre, eseményekre, videókra és egyéb tartalmakra kíváncsiak a Facebookon, és rengetegen néznek utána orvosi praxisoknak és klinikáknak is a platformon, mielőtt felvennék velük a kapcsolatot. Azonban a közösségi média, főleg a Facebook, kétirányú kommunikációt biztosít a páciensek, illetve az orvosok vagy egészségügyi márkák között. A felhasználók felvehetik a kapcsolatot másokkal, akik hasonló témakörök iránt érdeklődnek, illetve visszajelzéseket küldhetnek az orvosi praxisoknak, klinikáknak, illetve egyéb egészségügyi entitásoknak.
Egészségügyi marketing tippek 2021-re
Egy egészségügyi praxis marketingje komoly kihívások elé állíthatja a tapasztaltabb szakembereket is. Még ha sikerül is találnod néhány működőképes taktikát, az emberek változó hozzáállása és a marketingtrendek rendszeres cserélődése miatt idővel még egy stabil stratégia is elavulttá válhat. Talán a te praxisod marketingjére is ráfér egy kis frissítés, és némi A/B tesztelés a legjobb eredmények érdekében. Az alábbiakban néhány olyan taktikát olvashatsz, amelyek vagy újonnan váltak felkapottá az egészségügyi marketing világában, vagy örökzöldeknek számítanak. Lássuk is őket!
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.