Egészségügyi marketing vállalkozásoknak: Így lehetsz sikeres

Főoldal > Egészségügyi marketing: A siker garantált

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi marketing: A siker garantált


2021/01/12
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Szeretnél minél több pácienst szerezni praxisod vagy egészségügyi vállalkozásod számára? Akkor jó helyen jársz! Egészségügyi marketinggel segíthetünk megvalósítani kitűzött céljaid!

Egészségügyi marketing vállalkozásoknak: Így lehetsz sikeres

Egészségügyi marketing: A jó weboldal alap

Az egészségügy területén igen szoros a verseny, hiszen rengeteg magánpraxis található a szakma legkülönbözőbb területein. Ahhoz, hogy Te is ott lehess az első között, elengedhetetlen, hogy egy jó weboldallal rendelkezz. A weboldal alapot nyújt leendő pácienseid számára, hiszen előre tájékozódhatnak szolgáltatásaidról, áraidról, orvosaidról, és minden olyan fontos információt megtudhat, amely befolyásolhatja döntését. Ha tehát egészségügyi marketinged szeretnéd jó alapokra helyezni, akkor egy jól keresőoptimalizált és technikai szempontokból is megfelelő weboldalra lesz szükséged. 

 



Egészségügyi marketing: A tartalom ereje

Weboldalad üresen aligha ér valamit, hiába rendelkezik szép design elemekkel és vizuális, felhasználóbarát tulajdonságokkal. Mindenképp szükséged van egészségügyi marketinged szempontjából tartalomra, hogy pácienseid megtalálják weboldalad. A feltöltött tartalmak rendkívül fontosak, hiszen nem csak információt nyújthatsz leendő pácienseid számára, de a Google keresőmotorja is feltérképezi tartalmaid, és ezalapján fogsz megjelenni weboldaladdal a találati listában. Az egészségügyi marketing a weboldal után a tartalomra épül, hiszen az emberek többsége betegség esetén a tünetekre és a problémára fog elsősorban keresni, nem magára a szolgáltatásra. Ha folyamatosan frissülő, hetente felkerülő tartalmakat töltesz fel weboldaladra, azzal keresőoptimalizálhatod weboldalad és növelheted pácienseid számát. 

 

Egészségügyi marketing: Stratégia nélkül nincs eredmény

Mindenkinek vannak kitűzött céljai az életben. Vállalkozásod szempontjából se legyen ez másképp, éppen ezért egészségügyi marketing stratégiád felállítása elengedhetetlen a hatékony páciensszerzéshez. Ma már összetett az egészségügyi marketing eszközeinek tárháza és egymás nélkül aligha érnek valamit. Foglald összes egészségügyi marketing eszközöd stratégiába, akár online, akár offline eszköz. Hangold össze őket és tűzz ki célokat magad elé, mit is vársz a következő időszakban praxisod eredményeitől. 

 

Egészségügyi marketing: A sikerhez vezető út

Ha egészségügyi vállalkozásodnak már van egy jó weboldalra, néha kerül rá fel pár tartalom is, és nagyjából össze van foglalva egészségügyi marketing stratégiád, az már egy jó alap. Azonban mit sem érnek ezek, ha nem méred eredményeid. Praxisod számára mindenképp a legfontosabb adat a páciensek száma, azonban azt sem árt tudnod, hogyan találtak meg ügyfeleid. Az egészségügyi marketing tevékenységed eredményességét ma már könnyedén mérheted akár a Google eszközeivel. Így tudod felmérni hogy jó felé haladsz-e a sikerhez vezető úton! 

 

Egészségügyi marketing: Ha szakemberre bíznád

Ahogyan autód karbantartásához, javításához is autószerelőt hívsz, miért ne tennéd másként egészségügyi marketingeddel? A Marketing Professzorok egészségügyi marketing ügynöksége szakértő szemekkel átvizsgálja marketing tevékenységed, felállítja stratégiád és segít a páciensszerzésben az összes egészségügyi marketing eszköz összehangolásával. Kérd az ők segítségét ide kattintva: Egészségügyi marketing ügynökség
 




Marketing stratégia Orvos, doktor SEO, keresőoptimalizálás Weboldalkészítés



Legfrissebb cikkek


Egészségügyi marketing: A siker garantált
Szeretnél minél több pácienst szerezni praxisod vagy egészségügyi vállalkozásod számára? Akkor jó helyen jársz! Egészségügyi marketinggel segíthetünk megvalósítani kitűzött céljaid!
12 SEO technika, amivel 2021-re optimalizálhatsz
Egy új webhely beindításakor a SEO alapjainak már rég a helyükön kell lenniük – a kulcsszókutatás, a címkék és címek optimalizálása, illetve a SEO barát tartalmak elkészítése mind a webhelyfejlesztés fontos részei. De hogyan tovább? Mik azok a SEO technikák, amikkel nem csak versenybe szállhatsz a konkurens márkákkal, hanem amikkel előnyt is szerezhetsz a keresőtalálatok között?  
Milyen elemek nem hiányozhatnak egy hatékony fogászati marketing stratégiából?
Ha ezt a cikket olvasod, akkor feltehetőleg még nem rendelkezel online marketing stratégiával, vagy nem vagy benne biztos, hogy az megfelelő. Összeszedtünk hát 5 nagyon fontos pontot, ami egyetlen fogászati online marketing stratégiából sem hiányozhat!
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.