Egészségügyi Online Marketing: Online marketing orvosoknak, doktoroknak, magánpraxisoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Egészségügyi online marketing

Egészségügyi online marketing

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel praxisod hatékony online marketing kommunikációját, szerezz még több pácienst!

Egészségügyi konzumizmus hatása a marketingre

2022/06/20 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi konzumizmus változásai és hatásai a marketingre

Az egészségügyi konzumizmus ma már nem egy jövőkép, hanem a valóság. Ez óriási változásokat jelent az egészségügyi szervezetek számára, és a páciensélmény új fejezetét is jelzi. Ugye foglalkozol céged modernizálásával, hogy...
Online marketing az egészségügyben

2022/06/16 - Juhász Nóra Szederke

Egészségügyi online marketing

Az online marketing világa mára már kivirágzott és tele van lehetőségekkel, érdemes mindent lehetőséget kihasználni. Az egészségügyi online marketing, mint minden más marketing célja a széleskörű kapcsolatteremtés, mind ezt a földrajzi...
Nincs fontosabb egy magánorvosi praxis, egy magánklinika, vagy bármilyen egészségügyi intézmény marketing startégiájában mint a seo azaz a keresőoptimalizálás

2022/05/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató az egészségügyi SEO-hoz

Nincs fontosabb egy magánorvpsi praxis, egy magánklinika, vagy bármilyen egészségügyi intézmény marketing startégiájában mint a seo azaz a keresőoptimalizálás, ezt minden marketinges tudja. De hogyan csináld jól? Mutatjuk! 
Mi az az egészségügyi marketing?

2022/05/05 -

Miért olyan hasznos az egészségügyi marketing?

Mi kell ahhoz, hogy egy magánorvosi praxis, egy magánklinika, vagy egy gyógyszeripari válllat több ügfyelet szerezzen? Ez az egészségügyi marketing feladata! Mutatjuk, mit tesz ezért! 
Produktív fogászati rendelő: Így lehetsz hatékony - 2. rész

2022/05/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így tedd produktívabbá fogászati rendelődet – II. rész

Egy korábbi cikkünkben már kifejtettük, hogy mi a különbség az elfoglalt és a produktív fogászati rendelők között, illetve megosztottunk néhány tippet is, amivel az utóbbi irányába fordíthatod csapatod munkáját. Ma néhány további...
Produktív fogászati rendelő: Így lehetsz hatékony - 1. rész

2022/04/29 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így tedd produktívabbá fogászati rendelődet – I. rész

A legsikeresebb fogászati rendelők hatékonyak, korszerű munkafolyamatokat alkalmaznak, és a termékek integrációját is szinkronizáltan végzik. Egy átlagos fogászati rendelőnek két részlege van, amelyeknek folyamatosan együtt kell működniük:...
Mi az a big data? Milyen szerepe van az egészségügyben? - 2. rész

2022/04/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A big data szerepe az egészségügyben - 2.rész

Az előző részből megtudhattuk, hogy mit is jelent a big data és mire használható. De pontosan az egészségügyben miért és hogyan használjuk? Erről lesz szó!
Mi az a big data? Milyen szerepe van az egészségügyben?

2022/04/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A big data szerepe az egészségügyben - 1.rész

A big data az elmúlt évek egyik legfelkapottabb koncepciója az informatikában, de vajon mi köze van az egészségügyhöz, és milyen szerepet játszhat annak fejlődésében? Legújabb cikksorozatunkban ilyen kérdésekre kínálunk választ.

Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.