Mi az a címezhető marketing?
A címezhető marketing hasonló a direkt marketinghez, mivel minden marketingüzenet az egyén személyazonosításra alkalmas információihoz (PII), például névhez, e-mail címhez vagy levelezési címhez van kötve. Azonban a címezhető marketing koncepciót sokkal nehezebb online végrehajtani, ahol a fogyasztók számos webhelyet használnak egymás után, több eszközön keresztül.
Mi tartozik a címezhető marketingbe?
A címezhető marketing példái közé tartoznak a- célzott e-mail kampányok,
- a személyre szabott közösségi média hirdetések
- és a testreszabott webtartalom.
Címezhető marketing az egészségügy marketingben
Nézzünk egy jól értelmezhető példát a címezhető marketingre az egészségügyi marketingben!Egy egészségügyi marketingszakértő címezhető marketinggel megcélozhatja az 50 év feletti nőket, akiknél fennáll a csontritkulás kockázata, személyre szabott üzenettel a csontok egészségének fontosságáról, valamint egy adott csontritkulás szűrővizsgálatra vonatkozó ajánlásról. Azáltal, hogy az üzenetet a célközönség konkrét igényeihez és érdeklődési köréhez szabja, a marketingszakember nagyobb valószínűséggel ragadja meg a figyelmét, és cselekvésre ösztönzi őket ezáltal.
Kinek jó a címezhető marketing az egészségügyi marketingben?
A címezhető marketing hatékony eszköz lehet az egészségügyi marketingszakemberek számára, akik javítani kívánják kampányaik hatékonyságát és a betegek jobb eredményét.