címezhető marketing; addressable marketing; mi az a címezhető marketing; címezhető marketing jelentése

címezhető marketing jelentése

Címezhető marketing

Mi az a címezhető marketing?

A címezhető marketing a célzott reklámozás egyik formája, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek meghatározott egyéneknek vagy csoportoknak demográfiai adataik, érdeklődési köreik, viselkedésük és egyéb adatpontjaik alapján. 

A címezhető marketing hasonló a direkt marketinghez, mivel minden marketingüzenet az egyén személyazonosításra alkalmas információihoz (PII), például névhez, e-mail címhez vagy levelezési címhez van kötve. Azonban a címezhető marketing koncepciót sokkal nehezebb online végrehajtani, ahol a fogyasztók számos webhelyet használnak egymás után, több eszközön keresztül. 

Mi tartozik a címezhető marketingbe?

A címezhető marketing példái közé tartoznak a
 
  1. célzott e-mail kampányok,
  2. a személyre szabott közösségi média hirdetések
  3. és a testreszabott webtartalom. 
mi az címezhető marketing

Címezhető marketing az egészségügy marketingben

Nézzünk egy jól értelmezhető példát a címezhető marketingre az egészségügyi marketingben!

Egy egészségügyi marketingszakértő címezhető marketinggel megcélozhatja az 50 év feletti nőket, akiknél fennáll a csontritkulás kockázata, személyre szabott üzenettel a csontok egészségének fontosságáról, valamint egy adott csontritkulás szűrővizsgálatra vonatkozó ajánlásról. Azáltal, hogy az üzenetet a célközönség konkrét igényeihez és érdeklődési köréhez szabja, a marketingszakember nagyobb valószínűséggel ragadja meg a figyelmét, és cselekvésre ösztönzi őket ezáltal.

Kinek jó a címezhető marketing az egészségügyi marketingben?

A címezhető marketing hatékony eszköz lehet az egészségügyi marketingszakemberek számára, akik javítani kívánják kampányaik hatékonyságát és a betegek jobb eredményét.

Fontos azonban annak biztosítása, hogy az adatok felhasználása és a személyre szabott üzenetküldés megfeleljen a vonatkozó szabályozásoknak, például a HIPAA-nak és a GDPR-nak, valamint, hogy a betegek magánélete és adatainak védelme biztonságban legyen.

 

Gyakori kérdések

További bejegyzések