Online marketing tippek orvosoknak: 5 online marketing technika, ami garantál segít fellendíteni orvosi praxisod

Főoldal > 5 online marketing technika, ami segít fellendíteni orvosi praxisod

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 online marketing technika, ami segít fellendíteni orvosi praxisod


2020/05/07

Magánorvosként fő célod feltehetően az, hogy minél több páciens válasszon téged, és lehetőleg minél többet értékesíthess drágább kezeléseidből. Nos, ha úgy érzed, ráférne egy kis turbó a praxisodra, a legjobb helyen jársz! Íme néhány online marketing technika, ami biztosan segít benne!

 

Online marketing tippek orvosoknak

Az egészségügyi marketing nem felesleges költés, hanem befektetés

Marketing nélkül ma már semmi esélyed. A magánpraxisokban óriási a verseny, az online marketing pedig nem egy szükséges nyűg, hanem egy olyan befektetés, amiért nagyon hamar hálás leszel magadnak. Az első és legfontosabb tehát az, hogy ahelyett, hogy vaktában lövöldöznél, készíttess magadnak egy szakmailag is tökéletes online marketing stratégiát, ami támogatja a céljaidat, figyelembe veszi a célközönségedet és a konkurenciáidat is.

 



Légy érthető, légy személyes

A legnagyobb hiba, amit gyakorlatilag minden orvos elkövet, az a túlzott szakmaiság és az erős távolságtartás. Ma, amikor gyakorlatilag bármilyen információ a kezünkbe kerülhet az internet segítségével (ráadásul pillanatok alatt), elég nehezen viseljük az érthetetlen orvosi szakszavakat, a bonyolult megfogalmazásokat. Kommunikálj hát nagyon érthetően, légy személyes, együttérző, légy emberi. Ez óriási előnyt jelenthet a konkurenciával szemben.

 

Ne feledkezz meg a videómarketingről

Tudtad, hogy a YouTube a második legnagyobb keresőmotornak számít közvetlenül a Google után? Mivel sokan óckódnak a különféle orvosi beavatkozásoktól, gyakran utánajárnak, mi is vár rájuk. Ha ezt egy könnyedén emészthető, nem ijesztő, barátságos, érdekes és informatív videóban tudod megmutatni, sokkal nagyobb eséllyel választanak majd téged a lehetséges páciensek.

 

Legyen egy profi weboldalad

Egy rossz, használhatatlan és csúnya weboldal bizalmatlanságra utal. Weboldaladnak igényesnek, gyorsnak, egyszerűen kezelhetőnek kell lennie. Nem szabad megfeledkeznek a keresőoptimalizálásrül, azaz SEO-ról sem, aminek központja a weboldalad, és ami segít benne, hogy a lehető legköltséghatékonyabb módon juthass el a potenciális pácienseidhez.

 

Ösztönözd a pácienseidet pozitív vélemények írására

Mit teszel, mielőtt megvásárolsz egy terméket vagy igénybe veszel egy szolgáltatást? Utánajársz az interneten, véleményeket olvasol. Az egészségügyi marketingben a reputációmenedzsment elengedhetetlen, ha pedig csak egy dolgot teszel meg azért, hogy javítsd a hírneved, az az legyen, hogy megkéred meglévő vendégeidet, hogy írjanak rólad pozitív értékeléseket a különféle közösségi média felületekre és a Google Cégem profilodra.


 




Belföld Közösségi média marketing Marketing stratégia Online marketing Orvos, doktor Színes hírek, érdekességek



Legfrissebb cikkek


Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben - 2.rész
Egy korábbi cikkünkben kifejtettük, hogy miért is olyan fontos az egészségügyi marketing 2021-ben. Néhány hasznos tippet is megosztottunk ezzel kapcsolatban, mai cikkünkkel pedig ezt a listát szeretnénk folytatni és kibővíteni. Lássunk néhány további profi tanácsot a 2021-es egészségügyi marketinghez!  
Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben
Az egészségügyi marketing mára a marketing egy olyan területévé vált, amely kreatív módszerekkel igyekszik mélyebb kapcsolatokat teremteni a páciensekkel. Az emberek manapság szeretnék a saját kezükbe venni egészségügyi páciens-utazásukat, és pontosan tudni kívánják, hogy mit és hogyan csinálsz majd velük orvosként. Fontos tehát 2021-ben az egészségügyi marketingre is összpontosítani, hogy elérhesd és tájékoztathasd meglévő és leendő pácienseidet.
Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra
A technológia fejlődésével az egészségügyi marketing mára már szinte teljes mértékben átköltözött az internetre. Az emberek többsége rögtön a Google-hoz fordul, ha például fogorvost szeretne találni magának, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges pácienseket is megcélozd kulcsszóstratégiáddal. De milyen kulcsszavakkal lehet bevonzani ezeket a pácienseket? Első sorban „közelemben” jellegű kulcsszavakkal, amelyek a helyi SEO fontos elemei. Az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvoshoz jussanak, és a túlnyomó többség a legközelebbi opciók közül válogat inkább, ha fogproblémáik lépnének fel. Az ilyen lehetséges pácienseket lehet megcélozni a „közelemben” jellegű kulcsszavakkal. Ehhez kínálunk néhány jó tanácsot az alábbiakban.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.