5 online marketing technika, ami segít fellendíteni orvosi praxisod
Magánorvosként fő célod feltehetően az, hogy minél több páciens válasszon téged, és lehetőleg minél többet értékesíthess drágább kezeléseidből. Nos, ha úgy érzed, ráférne egy kis turbó a praxisodra, a legjobb helyen jársz! Íme néhány online marketing technika, ami biztosan segít benne!
Az egészségügyi marketing nem felesleges költés, hanem befektetés
Marketing nélkül ma már semmi esélyed. A magánpraxisokban óriási a verseny, az online marketing pedig nem egy szükséges nyűg, hanem egy olyan befektetés, amiért nagyon hamar hálás leszel magadnak. Az első és legfontosabb tehát az, hogy ahelyett, hogy vaktában lövöldöznél, készíttess magadnak egy szakmailag is tökéletes online marketing stratégiát, ami támogatja a céljaidat, figyelembe veszi a célközönségedet és a konkurenciáidat is.
Légy érthető, légy személyes
A legnagyobb hiba, amit gyakorlatilag minden orvos elkövet, az a túlzott szakmaiság és az erős távolságtartás. Ma, amikor gyakorlatilag bármilyen információ a kezünkbe kerülhet az internet segítségével (ráadásul pillanatok alatt), elég nehezen viseljük az érthetetlen orvosi szakszavakat, a bonyolult megfogalmazásokat. Kommunikálj hát nagyon érthetően, légy személyes, együttérző, légy emberi. Ez óriási előnyt jelenthet a konkurenciával szemben.
Ne feledkezz meg a videómarketingről
Tudtad, hogy a YouTube a második legnagyobb keresőmotornak számít közvetlenül a Google után? Mivel sokan óckódnak a különféle orvosi beavatkozásoktól, gyakran utánajárnak, mi is vár rájuk. Ha ezt egy könnyedén emészthető, nem ijesztő, barátságos, érdekes és informatív videóban tudod megmutatni, sokkal nagyobb eséllyel választanak majd téged a lehetséges páciensek.
Legyen egy profi weboldalad
Egy rossz, használhatatlan és csúnya weboldal bizalmatlanságra utal. Weboldaladnak igényesnek, gyorsnak, egyszerűen kezelhetőnek kell lennie. Nem szabad megfeledkeznek a keresőoptimalizálásrül, azaz SEO-ról sem, aminek központja a weboldalad, és ami segít benne, hogy a lehető legköltséghatékonyabb módon juthass el a potenciális pácienseidhez.
Ösztönözd a pácienseidet pozitív vélemények írására
Mit teszel, mielőtt megvásárolsz egy terméket vagy igénybe veszel egy szolgáltatást? Utánajársz az interneten, véleményeket olvasol. Az egészségügyi marketingben a reputációmenedzsment elengedhetetlen, ha pedig csak egy dolgot teszel meg azért, hogy javítsd a hírneved, az az legyen, hogy megkéred meglévő vendégeidet, hogy írjanak rólad pozitív értékeléseket a különféle közösségi média felületekre és a Google Cégem profilodra.