Online marketing tippek orvosoknak: 5 online marketing technika, ami garantál segít fellendíteni orvosi praxisod

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 online marketing technika, ami segít fellendíteni orvosi praxisod

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 online marketing technika, ami segít fellendíteni orvosi praxisod


2020/05/07

Magánorvosként fő célod feltehetően az, hogy minél több páciens válasszon téged, és lehetőleg minél többet értékesíthess drágább kezeléseidből. Nos, ha úgy érzed, ráférne egy kis turbó a praxisodra, a legjobb helyen jársz! Íme néhány online marketing technika, ami biztosan segít benne!

 

Online marketing tippek orvosoknak

Az egészségügyi marketing nem felesleges költés, hanem befektetés

Marketing nélkül ma már semmi esélyed. A magánpraxisokban óriási a verseny, az online marketing pedig nem egy szükséges nyűg, hanem egy olyan befektetés, amiért nagyon hamar hálás leszel magadnak. Az első és legfontosabb tehát az, hogy ahelyett, hogy vaktában lövöldöznél, készíttess magadnak egy szakmailag is tökéletes online marketing stratégiát, ami támogatja a céljaidat, figyelembe veszi a célközönségedet és a konkurenciáidat is.

 



Légy érthető, légy személyes

A legnagyobb hiba, amit gyakorlatilag minden orvos elkövet, az a túlzott szakmaiság és az erős távolságtartás. Ma, amikor gyakorlatilag bármilyen információ a kezünkbe kerülhet az internet segítségével (ráadásul pillanatok alatt), elég nehezen viseljük az érthetetlen orvosi szakszavakat, a bonyolult megfogalmazásokat. Kommunikálj hát nagyon érthetően, légy személyes, együttérző, légy emberi. Ez óriási előnyt jelenthet a konkurenciával szemben.

 

Ne feledkezz meg a videómarketingről

Tudtad, hogy a YouTube a második legnagyobb keresőmotornak számít közvetlenül a Google után? Mivel sokan óckódnak a különféle orvosi beavatkozásoktól, gyakran utánajárnak, mi is vár rájuk. Ha ezt egy könnyedén emészthető, nem ijesztő, barátságos, érdekes és informatív videóban tudod megmutatni, sokkal nagyobb eséllyel választanak majd téged a lehetséges páciensek.

 

Legyen egy profi weboldalad

Egy rossz, használhatatlan és csúnya weboldal bizalmatlanságra utal. Weboldaladnak igényesnek, gyorsnak, egyszerűen kezelhetőnek kell lennie. Nem szabad megfeledkeznek a keresőoptimalizálásrül, azaz SEO-ról sem, aminek központja a weboldalad, és ami segít benne, hogy a lehető legköltséghatékonyabb módon juthass el a potenciális pácienseidhez.

 

Ösztönözd a pácienseidet pozitív vélemények írására

Mit teszel, mielőtt megvásárolsz egy terméket vagy igénybe veszel egy szolgáltatást? Utánajársz az interneten, véleményeket olvasol. Az egészségügyi marketingben a reputációmenedzsment elengedhetetlen, ha pedig csak egy dolgot teszel meg azért, hogy javítsd a hírneved, az az legyen, hogy megkéred meglévő vendégeidet, hogy írjanak rólad pozitív értékeléseket a különféle közösségi média felületekre és a Google Cégem profilodra.


 




Belföld Közösségi média marketing Marketing stratégia Online marketing Orvos, doktor Színes hírek, érdekességek



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.