Online marketing tippek fogorvosoknak, fogászati rendelőknek: 5 hatékony online marketing tipp fogorvosoknak, ami tényleg működik

Főoldal > 5 NAGYON hatékony online marketing tipp fogorvosoknak, ami garantáltan működik

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 NAGYON hatékony online marketing tipp fogorvosoknak, ami garantáltan működik


2020/05/07
EOM

Nem az a kérdés, hogy fogorvosként szükséged van-e online marketing stratégiára, hanem az, hogy hogyan csinálhatod azt sokkal jobban a versenytársaidnál. Cikkünkben néhány nagyon hatékony marketingtippet sorolunk fel, amelyekkel jelentősen megnövelheted forgalmadat.
 

Online marketing fogorvosoknak

A célközönség

Hogyan lehetne hatékony a kommunikációd, ha nem tudod, hogy kiket akarsz megszólítani? Az első és legfontosabb dolog, hogy pontosan megismerd célközönségedet, felállítsd a számodra ideális pácienst. Ezt ún. ügyfélperszónának nevezik, amiből többet is felépíthesz, a lényeg az, hogy minél részletesebb képet kapj a potenciális pácienseidről.

 



A konkurencia

Meg kell vizsgálnod azt is, hogy milyen versenytársakkal állsz szemben pácienceid figyelméért. Ha tudod, hogy a konkurencia milyen ajánlatokat és megoldásokat kínál a páciensek számára, tovább léphetsz a harmadik pontra, ami egy kihagyhatatlan ajánlat megalkotása, de erről majd később. Ne csak azon gondolkozz el, hogy kik azok, akik a környéken praktizálnak, vagy hasonló szolgáltatási körrel rendelkeznek, de járj utána online is, hogy milyen konkurens weboldalakkal kell felvenned a versenyt.

 

Egy kihagyhatatlan ajánlat

Egy igazán jó ajánlatnak nem könnyű ellenállni. Akkor tudsz igazán személyre szabott megoldásokat kínálni, ha jól ismered a célközönségedet és a konkurenciád, hiszen így tudsz számukra olyan ár-érték aránnyal bíró ajánlatokkal szolgálni, amik biztosan elnyerik a tetszésüket. 

 

Weboldal

Az összes korábbi törekvésed felesleges, ha nincs egy jó weboldalad, ami segít meggyőzni a felhasználókat arról, hogy téged válasszanak. Ha nem tudsz megfelelni a modern dizájn szempontoknak, ha nincsenek szakmaiságra utaló cikkek a weboldaladon, ha nem tudod például egy galérián keresztül bemutatni az elért eredményeket, mindegy, milyen ajánlattal kecsegteted őket.

 

Keresőoptimalizálás, azaz SEO

A jó weboldal semmit sem ér, ha nincs, aki megtalálja. A SEO, azaz keresőoptimalizálás egyértelműen a legköltséghatékonyabb eszköz, de ez egy profi stratégiát igényel. Ha valamire megéri költened, akkor az ez. Egy jó online marketing tanácsadó egy alapos kulcsszókutatás után felpörgeti weboldalad SEO-ját.

 




Közösségi média marketing Marketing stratégia Online marketing Orvos, doktor SEO, keresőoptimalizálás Színes hírek, érdekességek



Legfrissebb cikkek


Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben - 2.rész
Egy korábbi cikkünkben kifejtettük, hogy miért is olyan fontos az egészségügyi marketing 2021-ben. Néhány hasznos tippet is megosztottunk ezzel kapcsolatban, mai cikkünkkel pedig ezt a listát szeretnénk folytatni és kibővíteni. Lássunk néhány további profi tanácsot a 2021-es egészségügyi marketinghez!  
Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben
Az egészségügyi marketing mára a marketing egy olyan területévé vált, amely kreatív módszerekkel igyekszik mélyebb kapcsolatokat teremteni a páciensekkel. Az emberek manapság szeretnék a saját kezükbe venni egészségügyi páciens-utazásukat, és pontosan tudni kívánják, hogy mit és hogyan csinálsz majd velük orvosként. Fontos tehát 2021-ben az egészségügyi marketingre is összpontosítani, hogy elérhesd és tájékoztathasd meglévő és leendő pácienseidet.
Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra
A technológia fejlődésével az egészségügyi marketing mára már szinte teljes mértékben átköltözött az internetre. Az emberek többsége rögtön a Google-hoz fordul, ha például fogorvost szeretne találni magának, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges pácienseket is megcélozd kulcsszóstratégiáddal. De milyen kulcsszavakkal lehet bevonzani ezeket a pácienseket? Első sorban „közelemben” jellegű kulcsszavakkal, amelyek a helyi SEO fontos elemei. Az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvoshoz jussanak, és a túlnyomó többség a legközelebbi opciók közül válogat inkább, ha fogproblémáik lépnének fel. Az ilyen lehetséges pácienseket lehet megcélozni a „közelemben” jellegű kulcsszavakkal. Ehhez kínálunk néhány jó tanácsot az alábbiakban.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.