Online marketing tippek fogorvosoknak, fogászati rendelőknek: 5 hatékony online marketing tipp fogorvosoknak, ami tényleg működi

5 NAGYON hatékony online marketing tipp fogorvosoknak, ami garantáltan működik

Nem az a kérdés, hogy fogorvosként szükséged van-e online marketing stratégiára, hanem az, hogy hogyan csinálhatod azt sokkal jobban a versenytársaidnál. Cikkünkben néhány nagyon hatékony marketingtippet sorolunk fel, amelyekkel jelentősen megnövelheted forgalmadat.
 

Online marketing fogorvosoknak

A célközönség

Hogyan lehetne hatékony a kommunikációd, ha nem tudod, hogy kiket akarsz megszólítani? Az első és legfontosabb dolog, hogy pontosan megismerd célközönségedet, felállítsd a számodra ideális pácienst. Ezt ún. ügyfélperszónának nevezik, amiből többet is felépíthesz, a lényeg az, hogy minél részletesebb képet kapj a potenciális pácienseidről.

 

A konkurencia

Meg kell vizsgálnod azt is, hogy milyen versenytársakkal állsz szemben pácienceid figyelméért. Ha tudod, hogy a konkurencia milyen ajánlatokat és megoldásokat kínál a páciensek számára, tovább léphetsz a harmadik pontra, ami egy kihagyhatatlan ajánlat megalkotása, de erről majd később. Ne csak azon gondolkozz el, hogy kik azok, akik a környéken praktizálnak, vagy hasonló szolgáltatási körrel rendelkeznek, de járj utána online is, hogy milyen konkurens weboldalakkal kell felvenned a versenyt.

 

Egy kihagyhatatlan ajánlat

Egy igazán jó ajánlatnak nem könnyű ellenállni. Akkor tudsz igazán személyre szabott megoldásokat kínálni, ha jól ismered a célközönségedet és a konkurenciád, hiszen így tudsz számukra olyan ár-érték aránnyal bíró ajánlatokkal szolgálni, amik biztosan elnyerik a tetszésüket. 

 

Weboldal

Az összes korábbi törekvésed felesleges, ha nincs egy jó weboldalad, ami segít meggyőzni a felhasználókat arról, hogy téged válasszanak. Ha nem tudsz megfelelni a modern dizájn szempontoknak, ha nincsenek szakmaiságra utaló cikkek a weboldaladon, ha nem tudod például egy galérián keresztül bemutatni az elért eredményeket, mindegy, milyen ajánlattal kecsegteted őket.

 

Keresőoptimalizálás, azaz SEO

A jó weboldal semmit sem ér, ha nincs, aki megtalálja. A SEO, azaz keresőoptimalizálás egyértelműen a legköltséghatékonyabb eszköz, de ez egy profi stratégiát igényel. Ha valamire megéri költened, akkor az ez. Egy jó online marketing tanácsadó egy alapos kulcsszókutatás után felpörgeti weboldalad SEO-ját.

 

További bejegyzések