Egészségügyi online marketing tippek; Egészségügyi online marketing szekértőktől; Egészségügyi online marketing kezdő vállalkozóknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Egészségügyi online marketing

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi online marketing


2022/06/16
Juhász Nóra Szederke

Forrás: egeszsegugyionlinemarketing.hu

Az online marketing világa mára már kivirágzott és tele van lehetőségekkel, érdemes mindent lehetőséget kihasználni. Az egészségügyi online marketing, mint minden más marketing célja a széleskörű kapcsolatteremtés, mind ezt a földrajzi elhelyezkedés gátlásai nélkül.

Online marketing az egészségügyben

Az egészségügyi online marketing- SEO

Az legfontosabb cél az online marketing világban, hogy mindenhol ott legyél így mindenki számára elérhetővé válva. A SEO, másnéven „keresőoptimalizálás” az egészségügy, de legfőképp vállalkozására azonos kulcsszavakkal, megfelelő meta címekkel ezt elősegíti. Segít, hogy egészségügyi online marketingje minél könnyebben minél több helyen megtalálható legyen, hogy hogyan? Megmutatjuk az egészségügyi online marketing oldalunkon.

 



Egészségügyi online marketinged legyen sokoldalú-hirdesd magad

Ma már nem csak a Google kínál lehetőséget hirdetések megosztásában. Minden social felületen (pl.: Facebook, Instagram) lehetséges hirdetéseket megosztani. Semmi sincs ingyen és sajnos ezek sem, viszont a nagyobb felületek több embert vonzanak, így ez hosszútávon kifizetődőnek bizonyul. Mindenki ismeri azokat a hirdetéseket, amik a weboldalak reklámfelületein bukkannak fel, másnéven Bannereket. Ez a hirdetéstípus lehet álló, mozgó, interaktív, ez mind több érzékszerve hat, növelve a lehetőségét arra, hogy a beteg minket választ vagy rá kattint az oldalra.

A mai hirdetés egyik legfeltörekvőbb fajtája az az influencerek által készített tartalmak. Az egészségügyi online marketing esetében a célközönség nem a fiatalság vagy az idősebb emberek elérése. Az egészségügyre mindenkinek kortól függetlenül szüksége van. Amennyiben influencerek által készített tartalmak általi hirdetéssel dolgoznánk egy biztos a generációk közötti szakadék eltűnik. 

 

Kiket akarsz elérni az egészségügyi online marketingeddel?

Fontos lépése az egészségügyi online marketing felépítésében, hogy meghatározzuk a célközönséget. Ez persze az orvosi tevékenységünkkel meg is van határozva, ha például gyerekorvosok vagyunk. Viszont aki szépészeti beavatkozásokkal foglalkozik, fogorvos, vagy olyan orvosi beavatkozást végez, ami nem ilyen egyértelműen meghatározott, annak fontos a célközönség meghatározása. Miért? Mert a nagyobb szegmens kialakítása az egészségügyi online marketingünk hatékonyságán vész kárba. Figyelembe kell venni mennyi mindenre kell odafigyelni, mennyire összetett az egész, és ezzel saját magunkon segítünk. Nem kell, hogy mindenki szeressen minket, de esély van arra, hogy ezzel a módszerrel olyan embereket is elérünk, akaratunk ellenére, akik nem a célcsoportunkba tartoznak.

 

Legyen egyedi, de igazi

Fogalmazzunk bátran, emeljük ki előnyünket, hátrányunkat, pozícionáljunk. Határozzuk meg miért is jó, miért is éri meg minket választani, mind ezt úgy, hogy meg tudjanak minket különböztetni a konkurenciától. Ez utóbbit elérhetjük egy jól csengő szlogennel is. Fontos, hogy hitelességünket ne veszítsük el. Habár az egészségügyi online marketing formálisan cseng nem muszáj mindennek fekete fehérnek lennie, lepjük meg a célközönséget.

 

Digitalizálj- az egészségügyi online marketing világa

Fontosak a formalitások a megszokott és bevált marketing stratégiák, de még fontosabb a kreativitás. Tartsa a tempót a 21. századdal készítsen videót a kezelésekről, persze függően az orvosi ellátás fajtájától. A megfelelő szögben a megfelelő magyarázattal, felkeltve a páciensek érdeklődését, látva a korszerű műszereket. Nyugodtabban választanak olyan klinikát, ahol minden adott a biztonságos és steril vizsgálathoz. Készíts képeket lássanak az oldalon, hogy ha téged választanak akkor ne egy idegenhez menjenek, hanem már ismerjék az arcot, amit keresniük kell.

 

Egészségügyi online marketing megalapozása a weboldal

Az oldal elején elhelyezett szöveg legyen hangsúlyos figyelemfelkeltő. Fontos, hogy a weboldal minden szolgáltatás információit tartalmazza, ne hagyjuk ki az apróbetűs részt sem. A lényegre törő megfogalmazás gyors tájékozódást és mozgást enged a páciensnek. A weboldalon szereplő információk mindig legyenek naprakészek. Helyezzünk el az oldalon linkeket, ezt nevezik linképítésnek, amely segíti az oldalra mutató linkek mennyiségét. Az egészségügyi online marketingje fontos, hogy közvetlen legyen hiszen mindenki szívesebben megy egy olyan helyre, ahol nem fél beszélni betegségéről és az orvos sem úgy kezeli, mint egy újabb pácienst. Itt jön képbe a chatbot, amely egy automatizált chat ablakot indítana már az oldalra kattintás pillanatában. Kérjen időpontot online, ezzel időtakarékosságot és hatékonyságot generálva.

 

Egészségügyi online marketing- adatszolgáltatás

Minden adatot, ami arra szolgál, hogy az emberek felvegyék a kapcsolatot a klinikával szükséges feltüntetni a közösségi média oldalakon és a weboldalon egyaránt.

 

Ha szeretnéd, hogy mindenképp sikeres legyen az egészségügyi online marketinged, de bizonytalan vagy magadban kérd szakértők segítségét: egészségügyi online marketing

 




Online marketing



Legfrissebb cikkek


Zseniális fogászati marketing ötletek a praxis bővítéséhez
Hogyan készíts forgalmat generáló fogászati webhelyet? Az első benyomás számít, és az emberek a webhelyed alapján ítélik meg gyakorlatod. Weboldalad figyelmen kívül hagyásával akadályozod a fogászati marketing gyakorlati működését, és megakadályozod, hogy naponta több leadet konvertálj. Ha nincs jól megtervezett weboldalad, a fogászati marketing erőfeszítései drasztikusan hátráltatnak. Amikor elmész egy új helyre, függetlenül attól, hogy milyen szolgáltatást nyújtanak ott, ha az épület külseje vázlatosnak tűnik, drasztikusan csökken az esélye annak, hogy bemenj, bár már ott vagy. Ugyanez mondható el az webhelyedről is. Gondolja át egy pillanatra a páciens elméjét.
5 módja annak, hogy több pácienst vonzz a rendelőbe
Ezzel együtt annak érdekében, hogy több pácienst vonzz a praxisodba, hajlandónak kell lenned kísérletezni. Az alábbiakban felvázolunk öt alacsony költségű bevált gyakorlatot, amelyeket kipróbálhatsz. Nézd meg őket, és nézd meg, melyik az amelyik működhet a gyakorlatban.
Előnyös egészségügyi reklámok praxisod számára
Amikor a betegek praxisod által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, a keresési hirdetések között az egészségügyi reklámok is meg fognak jelenni a találatok között. Az eMarketer adatai szerint a Google AdWords a keresőhirdetések vezető szolgáltatója. Ez nem meglepő, tekintve, hogy a Google átlagosan 40 000 keresési lekérdezést dolgoz fel másodpercenként az InternetLiveStats szerint. Ez napi szinten több mint 3,5 milliárd keresésnek felel meg.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.