Digitális egészségügyi marketing -Az egészségügy online oldala
A hírnév-kezelés kulcsfontosságú az új betegek áttéréséhez. A potenciális betegek minden nap egészségügyi szakembereket keresnek az interneten, és a kutatások azt találták, hogy az emberek majdnem annyira megbíznak az online értékelésekben, mint a személyes hivatkozásokban. Ez az oka annak, hogy a felhasználók által generált tartalmakra, például az értékelésekre ma már nagy súlyt helyeznek a keresőmotorok. Ha a hírnévkezelés nem része a digitális egészségügyi marketingstratégiádnak, akkor nagy valószínűséggel veszíteni fogsz a betegekből. Itt az ideje, hogy megugorjuk ezt az digitális egészségügyi marketingtrendet, mivel az egészségügyi marketingszakemberek mindössze 8%-a tekintette az online értékeléseket a legfontosabb marketingcsatornának 2019-ben. Azóta az online értékelések fontossága azonban jóval többet nőtt.
Könnyen gyűjthetsz véleményeket a keresési helyezések és a konverziók növelése érdekében
Próbálj meg olyan e-mail kampányt megvalósítani, amely követi a betegeket a találkozók után, és kérd meg őket, hogy értékeljenek téged a népszerű webhelyeken, és végezzenek páciens-elégedettségi felmérést. Ezek az áttekintések nemcsak a keresési rangsorolást javítják, hanem felhasználhatod a felmérés adatait trendek felfedezésére és fejlesztések végrehajtására. A betegek kommunikációjának és visszajelzésének automatizálása több időt biztosít a digitális egészségügyi marketing során szerzett adatok megismerésére, a problémák azonosítására és a megoldások kidolgozására. Ha kiváló páciensélményt biztosítasz, és az első találkozó után gondoskodsz a páciensről, akkor várhatóan több véleményt fogsz kapni. Ha az állandó, világos és egyszerű kommunikációt kiváló digitális élménnyel párosítod digitális egészségügyi marketing segítségével, a betegek nagyobb valószínűséggel nem csak visszatérnek, hanem szóban és online is bemutatnak téged követőiknek vagy ismerőseiknek.
Profi tipp: A páciens-elégedettségi felmérésben használj helyszíni értékelést az elégedettségi pontszámok kiszámításához és kiemeléséhez a marketinganyagokban.
Mostantól a videó az előnyben részesített tartalomtípus?
A videó minden iparágba beszivárgott a tartalommarketingbe, és gyorsan válik azzá a médiummá, amelyen keresztül az emberek szívesebben fogyasztanak tartalmat. Valójában a Hubspot jelentése szerint az emberek 45%-a naponta egy óránál több videót néz meg. Ez nagy dolog! Digitális egészségügyi marketinghez pedig olyan gazdagon látogatott felületet ad, amelyet vétek lenne kihagyni. Ha praxisodba még nem fektetettél be jelentős mértékben a videomarketingbe, itt az ideje. Az emberek megdöbbentő 81%-a meggyőződött arról, hogy egy terméket vagy szolgáltatást vásárol egy márka videójának megtekintése során, ami azt jelenti, hogy az egészségügyi szervezetek több beteget konvertálhatnak, ha videóba fektetnek. De milyen típusú videókat készíts a rendelődben? Íme néhány módszer a videó felhasználására az egészségügyi marketingben:
- Betegtörténetek és beszámolók
- Esemény vagy helyszín promóciója
- Egészségnevelés
- Gyors, egészségközpontú tippek és trükkök
- Élő videós találkozók
A videó elterjedtsége folyamatosan növekszik a digitális egészségügyi marketing világában az élő videó és a videó kommunikáció területén. Próbálj meg havonta néhány élő kérdés-feleletet beütemezni egészségügyi szakemberekkel a közösségi médiában. Ezek a videók növelik a közösségi média felületeken a látogatottak számát és rendszerezheted a jelenléted is. Lehetőséget adnak a betegeknek, hogy választ kapjanak fontos egészségügyi kérdésekre, és erősítik a beteg-orvos kapcsolatokat. Adj hozzá videóid akár YouTube-hoz is, és hozz létre egy kérdezz-felelek blogbejegyzést, hogy még többet hozzon ki tartalmaiból.
Bónusz digitális egészségügyi marketingtrend: Az egészségügyi alkalmazások jelentik a jövőt
Nemcsak az alkalmazáspiacra való belépés csökkent, de a betegek elvárásai is nőttek az alkalmazással szemben – különösen a millennial és a Z generáció esetében. Egy alkalmazás segítségével push értesítéseket küldhetsz a közelgő találkozókról vagy éves vizsgálatokról, kuponokat vagy kedvezményeket tölthetsz fel, egészségügyi feljegyzéseket készíthetsz, egyszerű módot teremthetsz a betegek számára az egészségügyi szolgáltatóval való kommunikációra stb. A jövőbeli marketingszükségletek előre jelzésekor fontolj meg egy alkalmazás hozzáadását digitális egészségügyi marketingstratégiájához, amely egy másik módja annak, hogy elérd célközönséged és jobban kommunikálj a betegekkel.
A digitális egészségügyi marketingtrendek Következtetés:
A digitalizáció a betegek élményét növeli. A betegelégedettségben mindig nagy szerepe lesz az orvosi fekvésnek, az ellátás költségeinek és a rendelői tapasztalatoknak, de digitális egészségügyi marketinggel minden eddiginél több lehetőséged van arra, hogy ezt pozitívan befolyásolhasd. Ha előtérbe helyezed pácienseid digitális élményét, és digitális eszközökkel a lehető legegyszerűbben navigálhatóvá teszed egészségügyi útjukat, praxisod több első alkalommal látogató páciens kedvére tesz majd szert, és tovább bővítheted meglévő kapcsolatait.
Ha a fent felsorolt digitális egészségügyi marketingek közül megfogadsz néhányat és azokat alkalmazod is a gyakorlatban, praxisod több potenciális ügyfélre tesz szert, több beteget szerez, és hosszú távon megtartja ezeket a betegeket.