digitális egészségügyi marketing szempontok; a digitális egészségügyi marketing világa; digitális egészségügyi marketing tanácsok; digitális egészségügyi marketing tippek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Digitális egészségügyi marketing -Az egészségügy online oldala

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Digitális egészségügyi marketing -Az egészségügy online oldala


2022/07/22
Juhász Nóra Szederke

A hírnév-kezelés kulcsfontosságú az új betegek áttéréséhez. A potenciális betegek minden nap egészségügyi szakembereket keresnek az interneten, és a kutatások azt találták, hogy az emberek majdnem annyira megbíznak az online értékelésekben, mint a személyes hivatkozásokban. Ez az oka annak, hogy a felhasználók által generált tartalmakra, például az értékelésekre ma már nagy súlyt helyeznek a keresőmotorok. Ha a hírnévkezelés nem része a digitális egészségügyi marketingstratégiádnak, akkor nagy valószínűséggel veszíteni fogsz a betegekből. Itt az ideje, hogy megugorjuk ezt az digitális egészségügyi marketingtrendet, mivel az egészségügyi marketingszakemberek mindössze 8%-a tekintette az online értékeléseket a legfontosabb marketingcsatornának 2019-ben. Azóta az online értékelések fontossága azonban jóval többet nőtt.

digitális egészségügyi marketing a neten

Könnyen gyűjthetsz véleményeket a keresési helyezések és a konverziók növelése érdekében

Próbálj meg olyan e-mail kampányt megvalósítani, amely követi a betegeket a találkozók után, és kérd meg őket, hogy értékeljenek téged a népszerű webhelyeken, és végezzenek páciens-elégedettségi felmérést. Ezek az áttekintések nemcsak a keresési rangsorolást javítják, hanem felhasználhatod a felmérés adatait trendek felfedezésére és fejlesztések végrehajtására. A betegek kommunikációjának és visszajelzésének automatizálása több időt biztosít a digitális egészségügyi marketing során szerzett adatok megismerésére, a problémák azonosítására és a megoldások kidolgozására. Ha kiváló páciensélményt biztosítasz, és az első találkozó után gondoskodsz a páciensről, akkor várhatóan több véleményt fogsz kapni. Ha az állandó, világos és egyszerű kommunikációt kiváló digitális élménnyel párosítod digitális egészségügyi marketing segítségével, a betegek nagyobb valószínűséggel nem csak visszatérnek, hanem szóban és online is bemutatnak téged követőiknek vagy ismerőseiknek.

Profi tipp: A páciens-elégedettségi felmérésben használj helyszíni értékelést az elégedettségi pontszámok kiszámításához és kiemeléséhez a marketinganyagokban.



Mostantól a videó az előnyben részesített tartalomtípus?

A videó minden iparágba beszivárgott a tartalommarketingbe, és gyorsan válik azzá a médiummá, amelyen keresztül az emberek szívesebben fogyasztanak tartalmat. Valójában a Hubspot jelentése szerint az emberek 45%-a naponta egy óránál több videót néz meg. Ez nagy dolog! Digitális egészségügyi marketinghez pedig olyan gazdagon látogatott felületet ad, amelyet vétek lenne kihagyni. Ha praxisodba még nem fektetettél be jelentős mértékben a videomarketingbe, itt az ideje. Az emberek megdöbbentő 81%-a meggyőződött arról, hogy egy terméket vagy szolgáltatást vásárol egy márka videójának megtekintése során, ami azt jelenti, hogy az egészségügyi szervezetek több beteget konvertálhatnak, ha videóba fektetnek. De milyen típusú videókat készíts a rendelődben? Íme néhány módszer a videó felhasználására az egészségügyi marketingben:

  • Betegtörténetek és beszámolók
  • Esemény vagy helyszín promóciója
  • Egészségnevelés
  • Gyors, egészségközpontú tippek és trükkök
  • Élő videós találkozók

A videó elterjedtsége folyamatosan növekszik a digitális egészségügyi marketing világában az élő videó és a videó kommunikáció területén. Próbálj meg havonta néhány élő kérdés-feleletet beütemezni egészségügyi szakemberekkel a közösségi médiában. Ezek a videók növelik a közösségi média felületeken a látogatottak számát és rendszerezheted a jelenléted is. Lehetőséget adnak a betegeknek, hogy választ kapjanak fontos egészségügyi kérdésekre, és erősítik a beteg-orvos kapcsolatokat. Adj hozzá videóid akár YouTube-hoz is, és hozz létre egy kérdezz-felelek blogbejegyzést, hogy még többet hozzon ki tartalmaiból.

Bónusz digitális egészségügyi marketingtrend: Az egészségügyi alkalmazások jelentik a jövőt

Nemcsak az alkalmazáspiacra való belépés csökkent, de a betegek elvárásai is nőttek az alkalmazással szemben – különösen a millennial és a Z generáció esetében. Egy alkalmazás segítségével push értesítéseket küldhetsz a közelgő találkozókról vagy éves vizsgálatokról, kuponokat vagy kedvezményeket tölthetsz fel, egészségügyi feljegyzéseket készíthetsz, egyszerű módot teremthetsz a betegek számára az egészségügyi szolgáltatóval való kommunikációra stb. A jövőbeli marketingszükségletek előre jelzésekor fontolj meg egy alkalmazás hozzáadását digitális egészségügyi marketingstratégiájához, amely egy másik módja annak, hogy elérd célközönséged és jobban kommunikálj a betegekkel.

A digitális egészségügyi marketingtrendek Következtetés:

A digitalizáció a betegek élményét növeli. A betegelégedettségben mindig nagy szerepe lesz az orvosi fekvésnek, az ellátás költségeinek és a rendelői tapasztalatoknak, de digitális egészségügyi marketinggel minden eddiginél több lehetőséged van arra, hogy ezt pozitívan befolyásolhasd. Ha előtérbe helyezed pácienseid digitális élményét, és digitális eszközökkel a lehető legegyszerűbben navigálhatóvá teszed egészségügyi útjukat, praxisod több első alkalommal látogató páciens kedvére tesz majd szert, és tovább bővítheted meglévő kapcsolatait.

Ha a fent felsorolt digitális egészségügyi marketingek közül megfogadsz néhányat és azokat alkalmazod is a gyakorlatban, praxisod több potenciális ügyfélre tesz szert, több beteget szerez, és hosszú távon megtartja ezeket a betegeket.

Most menj előre, és urald a digitális páciensélményt! Mi segítünk! Digitális egészségügyi marketing



Online marketing



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.