Egészségügyi marketing a közösségi média felületeken: Így lesz hatékony az egészségügyi marketinget a közösségi média felületeken

Főoldal > Egészségügyi marketing a közösségi média felületeken? Így csináld!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi marketing a közösségi média felületeken? Így csináld!


2020/05/07
EOM

A közösségi média az orvosok egyik legfontosabb marketing platformává nőtte ki magát. Ma már nem érdemes kockáztatni, és egyszerű posztok megosztásától várni a csodát. Íme néhány egyszerű trükk, ami felturbózza közösségi média marketinget.

 

Közösségi média marketing orvosoknak

Legyen egy stratégiád

Stratégia nélkül nincs online marketing, ez a közösségi média felületekre is igaz. Jelen lenni már nem elég, szükséged lesz hát egy terve. Tudnod kell, hogy pontosan mit szeretnél elérni a közösségi média marketingeddel, és ahhoz kell kapcsolnod a különféle feladatokat és darabszámukat. Vázolj fel konkrét lépéseket: mikor, miért és mit fogsz posztolni az aktualitásoknak megfelelően?

 



Válaszd azt a közösségi média felületet, ahol megtalálod a célközönséged

Tegyük fel, hogy gyermekorvos vagy, és bár a pácienseid fiatal gyerekek, értelemszerűen első sorban a szülőket kell meggyőznöd. A legtöbb esetben anya és apa közül általában anya intézi az egészségüggyel kapcsolatos dolgokat, így nyugodtan célozhatsz az X korú nőkre (akár földrajzi helyet is beletéve az egyenletbe), akiknek Y korú gyermekeik vannak, akik éppen most szorulnak fogszabályzásra. Őket sokkal inkább eléred majd a Facebookon, mint a TikTokon.

 

Építs pozitív véleményeket

A reputációmenedzsment az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb része, különös figyelmet kell fordítanod arra, hogy a felhasználók a közösségi média felületeiden pozitív véleményeket olvassanak rólad. Ösztönözd vélemények megfogalmazásra a jelenlegi, elégedett pácienseidet.

 

Légy segítőkész, ne csak az eladásösztönzésre fókuszált

Mindig figyelj oda rá, hogy ne csak a durva reklámokra figyelj, a közösségi média felületeiden megjelenjenek kreatív, segítőkész, informatív tartalmak, amiket leendő és már meglévő pácienseid is hasznosíthatnak. Különféle tippekkel, trükkökkel növelheted a beléd vetett bizalmat, szakmai tanácsokkal láthatod el a felhasználókat.

 

Tarts a kapcsolatot a követőiddel

A “közösségi média felület” kifejezésben a “közösség” szerepel az első helyen. A felületek célja tényleg a különféle közösségek kialakítása, a kapcsolattartás. Légy aktív, igyekezz aktivitásra ösztönözni követőidet is, és próbálj beszélgetésbe elegyedni velük a posztjaid alatti komment szekcióban. Próbálj itt személyes hangnemet megütni a túlzott szakmaiság helyett.

 

Posztolj rendszeresen

A két héttel ezelőtt kitett posztod annyira sikeres volt, hogy elégedettségedben azóta sem töltöttél fel egyetlen új tartalmat sem? Nagy hiba! Nagyon fontos, hogy rendszeressé tedd a közösségi média marketinged, posztolj legalább heti 2-3 alkalommal.




Közösségi média marketing Marketing stratégia Orvos, doktor Színes hírek, érdekességek



Legfrissebb cikkek


Egészségügyi marketing tippek 2021-re
Egy egészségügyi praxis marketingje komoly kihívások elé állíthatja a tapasztaltabb szakembereket is. Még ha sikerül is találnod néhány működőképes taktikát, az emberek változó hozzáállása és a marketingtrendek rendszeres cserélődése miatt idővel még egy stabil stratégia is elavulttá válhat. Talán a te praxisod marketingjére is ráfér egy kis frissítés, és némi A/B tesztelés a legjobb eredmények érdekében. Az alábbiakban néhány olyan taktikát olvashatsz, amelyek vagy újonnan váltak felkapottá az egészségügyi marketing világában, vagy örökzöldeknek számítanak. Lássuk is őket!
Plasztikai SEO: Útmutató egy praxis fellendítéséhez
A modern technológiának köszönhetően ma már szinte bármire rálelhetünk a világhálón. Ha például valaki plasztikai sebészt szeretne találni magának, akkor az jó eséllyel a Google-hoz fordul majd, ahol egy gyors keresésre több tucat praxis és szakorvos neve jelenik majd meg számára – de vajon a tiéd is köztük van? Ez a plasztikai SEO, azaz a plasztikai sebészeknek szánt keresőoptimalizálás nagy kérdése.
Egészségügyi marketing: A siker garantált
Szeretnél minél több pácienst szerezni praxisod vagy egészségügyi vállalkozásod számára? Akkor jó helyen jársz! Egészségügyi marketinggel segíthetünk megvalósítani kitűzött céljaid!
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.