egészségügyi marketing tanács praxisoknak; hogyan kezeld a betegeket egészségügyi marketing tanács; egészségügyi marketing tanács kezdő orvosoknak; egészségügyi marketing tanács páciensekhez; egészségügyi marketing tanács a mindennapokra

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Néhány egészségügyi marketing tanács -Hogyan kezeld a dühös betegeket

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Néhány egészségügyi marketing tanács -Hogyan kezeld a dühös betegeket


2022/09/15
Juhász Nóra Szederke

Tekintsd ezt az egészségügyi marketing tanács egyfajta tűzoltó készüléknek, egy olyan eszköznek, amely segít megtanulni, hogyan kezeld sikeresen a dühös betegeket. Meg kell értened, hogyan kell gyorsan és hatékonyan eligazodni a váratlan helyzetekben, például egy dühös vagy frusztrált beteg leküzdésében. Egy jó, egészségügyi marketing tanács és egy szilárd terv segíthet az orvosi csapatoknak gyorsan eloszlatni a kihívásokkal teli helyzeteket, mindenki számára kielégítő eredményt elérni, és megőrizni a beteg-ellátó kapcsolatot. Bár remélem, hogy a szolgáltatóknak soha nem lesz szükségük tanácsra a dühös betegek kezeléséhez, sokkal jobb felkészülni.

egészségügyi marketing tanács profiktól

Egészségügyi marketing tanács -Készíts egy tervet

Minden orvos vagy egészségügyi dolgozó legalább egy elégedetlen beteggel biztosan találkozik. Ez az egészségügyi marketing tanácsunk nem is annyira online oldala, viszont mind fizikai jelenlét, mind pedig az online térben fontos a szituáció kezelése. Tájékoztasd asszisztenseidet vagy bármilyen dolgozót a praxisodban, hogy mire készüljenek fel. Tarthatsz egy csapatépítő tréninget is, amelynek keretein belül szembesíted őket azokkal a szituációkkal, amelyeket egy elégedetlen beteg kreálhat. Mutasd meg nekik hogyan ismerjék fel a helyzetet még a kialakulása előtt és milyen módon reagáljanak rá úgy, hogy praxisod hírneve ne bánja.

 



Egészségügyi marketing tanács- Maradj nyugodt

Ellenállj minden kísértésnek, hogy megfelelj a fogyasztó meggyőződésére irányuló tevékenységének. Ehelyett az orvosi szakembereket kiképzésre kell képezni egy célzottan nyugodt, udvarias és empatikus külsejének fenntartására, hogy segítsék a helyzetet és csökkentsék mindenki izgalmának vagy agitációjának szintjét.

 

Így kezd az egészségügyi marketing tanács alkalmazását „Sajnálom”.

Ezzel a szóval elkezdhetsz egy olyan beszélgetést, amikor a páciens nem csak a saját problémájára koncentrál, meg sem hallgatva ellenérved vagy nézőpontod. Azonnal tudathatod, hogy hallod őt és a problémáját és elismerve éreztetheted, hogy a véleménye igen is számít. Ezt természetesen az elégedetlen páciens is érezni fogja és meg áll egy pillanatra, hogy meghallgassa nézőpontod. A tényleges problémamegoldás még mindig várhat magára, hiszen ezzel az egészségügyi marketing tanács csak elkezdhetjük magát a folyamatot, azzal, hogy a szavak a pozitív beszélgetéshez nyitják meg az ajtót.

 

Nyugtass egy egészségügyi marketing tanáccsal

Az emberek azt szeretnék, hogy meghallják őket és meg is értsék. Keresd meg a probléma alapján a lehetőségeket arra, hogyan tudnád kompenzálni azt az élményt, amely negatív hatással volt rá. Mindenképp érdemes több lehetőséget is felajánlani a megfontolásukra. Ez az egészségügyi marketing tanács segíthet a probléma gyors és kielégítő megoldására.

 

Cselekedj gyorsan az egészségügyi marketing tanács segítségével

Senki sem szereti a rossz híreket, vagy a problémákkal foglalkozik. De az elkerülés és megelőzés mindenképp egy kiváló egészségügyi marketing tanács, amely megelőzheti az páciensek elégedetlenségéből generált negatív reklámot. Minél hosszabb ideig csalódik a fogyasztó akár egy megválaszolatlan kérdés miatt, annál nagyobb a haragjuk vagy annál idegesebbek. A kezdeti probléma mellett figyelmen kívül hagyottnak vagy elhanyagoltnak érezheti magát. Találd meg a megoldást minél hamarabb és tanulj belőle. Néha a fogyasztói panaszok ésszerűtlenek vagy indokolatlanoknak tűnhetnek. De fontos felismerni, hogy vannak valódi problémák, amelyek néha hosszú távú vagy végleges megoldást igényelnek. A boldogtalan egészségügyi fogyasztó nézőpontja lehetőséget biztosíthat a tanulásra és a fejlődésre.

Bármi kérdésed van keress minket bizalommal és együtt megoldjuk a problémákat: Egészségügyi marketing tanács



Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.