4 alapvető egészségügyi marketing tipp 2022-ben
A világjárvány nagy változásokat hozott az élet minden területén, így az egészségügyben is. 2019-ben az egészségügyi cégek körülbelül 7%-a alkalmazta a távegészségügyet. Ez a szám 2020-ra már 32%-ra nőtte ki magát. Azóta ez a százalék ugyan csökkent (26%) de még így is tartós a változás a páciens és a szolgáltató közt. A változás azonban az egészségügy túl terheltségében is rejlik, amivel elriasztják a betegeket. Van néhány rendkívül hatékony, de alapvető egészségügyi marketing tipp az egészségügyi promóciós eszköztárban, amivel ez ellen tusz tenni. Ezek alapvetőek, de nem szabad figyelmen kívül hagyni őket. Ezek a tippek, taktikák és ötletek megérdemlik ezt a reflektorfényben lévő emlékeztetőt a kemény munka alapjairól. Néhány olcsó, míg mások… nos, nem annyira. De jól csinálva mindegyik nagyon hatékonyan járul hozzá a sikerhez.
Egészségügyi marketing tipp -Döntő információ
Sok változást tudsz befolyásolni átlátható informatív tartalmakkal pl.: a kezelések változása. A kommunikáció kritikus fontosságú ahhoz, hogy az ember elfogadja a változást és, hogy az egészségügyi marketing tippek alkalmazása beváljon. Ha a páciens állapota, kezelése bármi, ami az egészségügyi állapotához köthető változik, téged fog felkeresni kérdéseivel, ezért légy mindig elérhető.
Egészségügyi marketing tipp -Az emberek jókedvet vesznek nem egészséget
Felejtsd el egy pillanatra azt, hogy te milyen szolgáltatást vagy terméket szeretnél eladni. Ehelyett fókuszálj egy egészségügyi marketing tippel arra, hogy boldogságot adj az embereknek hiszen az ő céljuk is a fájdalom csillapítása és az egészséges élet. Határozd meg mit is szeretnének ők, és mutasd meg nekik azt a választ a keresett kérdésükre, amivel a legjobban járnak.
Egészségügyi marketing tipp -Legyél az egyetlen
Az elismerés és márkaépítés lényege a megkülönböztetésben van. Ha a célközönség úgy gondolkodik rólad, mint az egyetlen megoldásra a problémájukhoz, akkor egy fejjel a versenytáraid előtt haladsz. Hogyan különböztesd meg magad a többiektől? A legfontosabb egészségügyi marketing tipp, ami nem engedheti, hogy önbizalmad lankadjon! Te jobb és egyedibb vagy? Adj valamit, hogy kapj cserébe. A meggyőzés eszközei közül a kölcsönösség fogalma ragadja meg a figyelmet és nyitja meg a kölcsönösen előnyös eszmecserét. Készíts egyedi és ingyenes ajánlatot, esetleg konzultációt, különleges jelentést vagy e-könyvet, vagy egy kezdeti próbaverziót. Ajánlja fel ezt az e-mail listára való csatlakozásért cserébe. Azok az emberek, akik elfogadnak valamit, erős igényt éreznek arra, hogy viszonozzák a szívességet.
Egészségügyi marketing tipp -A bejárati ajtó digitális
Gyakorlatilag, ahol minden páciens útja kezdődik az, az internetes keresés. A betegek hiteles és releváns tartalmat keresnek. Elolvassák az orvosról írt információkat, és elemzik a többi páciens véleményét és ajánlásait. Az egészségügyi marketing tipp online alkalmazásával, digitális jelenléte a hírneveddé válik. És végső soron egy páciens szolgáltató vagy kórház kiválasztásában erősen befolyásoló tényező az, hogy mit talál az interneten. Az internetes jelenléted legyen helyi, mobil és kényelmes. Szinte minden leendő beteg kezében van egy okostelefon. Így nem meglepő, hogy a Google és más keresőmotorok megkövetelik, hogy a webes információk kis képernyő barátok legyenek. Sőt, a látogatók gyorsan szeretnék megtalálni a közelben és kényelmesen elhelyezett forrásokat. Példaként a Google Cégem egy ingyenes és könnyen használható eszköz a helyi online jelenlét kezeléséhez a Google keresésen és a térképeken.