A 3 legfontosabb egészségügyi marketing trend 2022-ben
Az egészségügy virágzik, de számos szemtpontot kell figyelembe venni a betegek kielégítése érdekében. Íme pár szempont az egészségügyi marketing trenden belül, a hitelesebb megközelítéséhez: Kik a célközönség(ek)? Széles hálót vetsz ki hét generációra, vagy egy adott demográfiai csoportra vadászik? Mit akarnak a páciensek szolgáltatójuktól vagy egészségügyi szervezetüktől? Olyan egészségügyi szolgáltatást szeretnének, amely éjjel-nappal elérhető, vagy olyan szolgáltatót, aki név szerint ismeri őket? Hol kommunikálsz velük? Hirdetőtáblákon és TV-n vagy közösségi médián? Miért téged válasszanak? Ha már tudod, kit szeretnél megcélozni, mi különböztet meg téged az alternatív szolgáltatóktól? Hogyan kommunikálsz velük? Még mindig egy analóg világban élnek, egy digitális világban, vagy egy kicsit mindkettőben?
#1: A többgenerációs és multikulturális marketing kifinomultabb lesz
Ha még nem tetted meg, itt az ideje, hogy felkarold a többgenerációs és multikulturális marketinget. Mindkettő a betegpopuláció ízlésére, attitűdjére és vásárlási magatartására vonatkozik. Egészségügyi marketing trenddel pedig ennek elsajátítása gyerekjáték lesz.
#2: Az egészségügyi fogyasztók az beépített egészségügyi rendszerek felé fordulnak
Miért keresik a mai egészségügyi fogyasztók az összevont rendszereket? Egyszóval kényelem. Ezt a kényelmet, egészségügyi marketing trendekkel csak fokozni tudod. A kívánt szolgáltatásokhoz szeretnének hozzáférni, amikor és ahol szükségük van rájuk. Ahogy a fogyasztók egyre inkább az integrált egészségügyi rendszerek felé néznek, ahol hozzáférhetnek a kiskereskedelmi, sürgősségi ellátáshoz, alapellátáshoz és kórházakhoz, a hagyományos kórházi rendszerek és a nagycsoportos praxisok érezni fogják ezt a nyomást szolgáltatásaik bővítésére.
#3: Egészségügyi marketing trend -Beépített marketingkampányok alkalmazása a csak digitális erőfeszítések helyett
Néhány évtizeddel ezelőtt a hagyományos reklámozás uralta a marketing világát. Akkoriban egyszerűen nem voltak életképes médialehetőségek a televízión, a rádión, a nyomtatott (pl. újságok és magazinok), a kültéri és a sárga oldalakon kívül. Természetesen a fogyasztói magatartás azóta vadul megváltozott. Napjaink időstresszével küzdő, internethez értő fogyasztók korlátlan lehetőségeik vannak a tartalom fogyasztására és az online áruvásárlásra. Nem meglepő, hogy a marketinging olyan erősen lendült a digitális felé, hogy sokan gyakorlatilag teljesen elfelejtették a hagyományos reklámozást.
Ki hibáztathatja őket? Végül is a közönség hihetetlenül széttagolt, és modern világunkban nehéz lehet költséghatékonyan a régi módszerekkel elérni a leendő ügyfeleket a megfelelő mennyiségben. Tehát tegyük fel, hogy képzett, műszakilag hozzáértő fogyasztókat próbálsz elérni. Ebben az esetben valószínűleg olyan digitális stratégiák kombinációjával kell kezdened, mint a fizetett közösségi oldal, a fizetett keresés, az egészségügyi keresőoptimalizálás és a programozott hirdetések. Ezekben mi segítünk!
Navigálás az egészségügyi marketing trendben 2022-ben és azon túl
Amikor 2020-ban a világ leállt, az egészségügyi szervezetek gyorsan innovatív módszereket választottak pácienseik szükségleteinek és aggodalmainak kezelésére. A viharos idők ellenére a fogyasztók és a betegek nemcsak alkalmazkodtak, hanem számos kezdeményezést hajtottak végre. 2022-ben az egészségügyi marketing trendek, amik alkalmazkodnak az egészségügyi fogyasztókat kiszolgáló új lehetőségekhez, megőrzik betegek lojalitását és elkötelezettségét egészségügyi márkájuk iránt. Gondold át, milyen kezdeményezéseket tehetsz annak érdekében, hogy az elfoglalt betegek olyan élményt nyújtsanak, amelyet megérdemelnek a fogyasztás korában.