3 fontos egészségügyi marketing trend; A 3 legfontosabb egészségügyi marketing trend; Egészségügyi marketing trend 2022-ben; egészségügyi marketing trend profiktól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A 3 legfontosabb egészségügyi marketing trend 2022-ben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 3 legfontosabb egészségügyi marketing trend 2022-ben


2022/07/06
Juhász Nóra Szederke

Az egészségügy virágzik, de számos szemtpontot kell figyelembe venni a betegek kielégítése érdekében. Íme pár szempont az egészségügyi marketing trenden belül, a hitelesebb megközelítéséhez: Kik a célközönség(ek)? Széles hálót vetsz ki hét generációra, vagy egy adott demográfiai csoportra vadászik? Mit akarnak a páciensek szolgáltatójuktól vagy egészségügyi szervezetüktől? Olyan egészségügyi szolgáltatást szeretnének, amely éjjel-nappal elérhető, vagy olyan szolgáltatót, aki név szerint ismeri őket? Hol kommunikálsz velük? Hirdetőtáblákon és TV-n vagy közösségi médián? Miért téged válasszanak? Ha már tudod, kit szeretnél megcélozni, mi különböztet meg téged az alternatív szolgáltatóktól? Hogyan kommunikálsz velük? Még mindig egy analóg világban élnek, egy digitális világban, vagy egy kicsit mindkettőben?

Egészségügyi marketing trendek kezdőknek

#1: A többgenerációs és multikulturális marketing kifinomultabb lesz

Ha még nem tetted meg, itt az ideje, hogy felkarold a többgenerációs és multikulturális marketinget. Mindkettő a betegpopuláció ízlésére, attitűdjére és vásárlási magatartására vonatkozik. Egészségügyi marketing trenddel pedig ennek elsajátítása gyerekjáték lesz.

#2: Az egészségügyi fogyasztók az beépített egészségügyi rendszerek felé fordulnak

Miért keresik a mai egészségügyi fogyasztók az összevont rendszereket? Egyszóval kényelem. Ezt a kényelmet, egészségügyi marketing trendekkel csak fokozni tudod. A kívánt szolgáltatásokhoz szeretnének hozzáférni, amikor és ahol szükségük van rájuk. Ahogy a fogyasztók egyre inkább az integrált egészségügyi rendszerek felé néznek, ahol hozzáférhetnek a kiskereskedelmi, sürgősségi ellátáshoz, alapellátáshoz és kórházakhoz, a hagyományos kórházi rendszerek és a nagycsoportos praxisok érezni fogják ezt a nyomást szolgáltatásaik bővítésére.



#3: Egészségügyi marketing trend -Beépített marketingkampányok alkalmazása a csak digitális erőfeszítések helyett

Néhány évtizeddel ezelőtt a hagyományos reklámozás uralta a marketing világát. Akkoriban egyszerűen nem voltak életképes médialehetőségek a televízión, a rádión, a nyomtatott (pl. újságok és magazinok), a kültéri és a sárga oldalakon kívül. Természetesen a fogyasztói magatartás azóta vadul megváltozott. Napjaink időstresszével küzdő, internethez értő fogyasztók korlátlan lehetőségeik vannak a tartalom fogyasztására és az online áruvásárlásra. Nem meglepő, hogy a marketinging olyan erősen lendült a digitális felé, hogy sokan gyakorlatilag teljesen elfelejtették a hagyományos reklámozást.

Ki hibáztathatja őket? Végül is a közönség hihetetlenül széttagolt, és modern világunkban nehéz lehet költséghatékonyan a régi módszerekkel elérni a leendő ügyfeleket a megfelelő mennyiségben. Tehát tegyük fel, hogy képzett, műszakilag hozzáértő fogyasztókat próbálsz elérni. Ebben az esetben valószínűleg olyan digitális stratégiák kombinációjával kell kezdened, mint a fizetett közösségi oldal, a fizetett keresés, az egészségügyi keresőoptimalizálás és a programozott hirdetések. Ezekben mi segítünk!

Navigálás az egészségügyi marketing trendben 2022-ben és azon túl

Amikor 2020-ban a világ leállt, az egészségügyi szervezetek gyorsan innovatív módszereket választottak pácienseik szükségleteinek és aggodalmainak kezelésére. A viharos idők ellenére a fogyasztók és a betegek nemcsak alkalmazkodtak, hanem számos kezdeményezést hajtottak végre. 2022-ben az egészségügyi marketing trendek, amik alkalmazkodnak az egészségügyi fogyasztókat kiszolgáló új lehetőségekhez, megőrzik betegek lojalitását és elkötelezettségét egészségügyi márkájuk iránt. Gondold át, milyen kezdeményezéseket tehetsz annak érdekében, hogy az elfoglalt betegek olyan élményt nyújtsanak, amelyet megérdemelnek a fogyasztás korában.

Gondolkozzunk együtt, ha segítségre van szükséged! Egészségügyi marketing trend



Marketing stratégia



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.