egészségügyu marketing eszköz kezdőknek; egészségügyi marketing eszköz mindenkinek; a legújabb egészségügyi marketing eszköz; a legjobb egészségügyi marketing eszköz; egészségügyi marketing eszköz 2022-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Egészségügyi marketing eszköz -A mobilalkalmazás előnye egy praxis számára

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egészségügyi marketing eszköz -A mobilalkalmazás előnye egy praxis számára


2022/09/07
Juhász Nóra Szederke
Egy szállodai mobilalkalmazás segítségével magasabb szintre emelheti szállodaláncát, miközben növeli a közvetlen foglalásokat és növeli a hűséget. A mobil egyre inkább döntő szerepet játszik a vendég utazásában a foglalás időpontjától az érkezés előtti és távozás utániig. Ez az egészségügyi marketing eszköz elindíthatja és fenntarthatja a páciensek érdeklődését, ugyanakkor előmozdíthatod marketingcéljait, és versenyelőnyt biztosíthat szállodájának. Ebben a cikkben, amely az egészségügyi marketing eszközökről szóló lehetőségeket helyezi előtérbe, az összes előnyről olvashatsz, amelyek az applikáció mellett szólnak, így jobb és tágabb képet kaphatsz arról, hogy mit tehet egy mobilalkalmazás a praxisod számára, és miért érdemes egyet készíttetned.
egészségügyi markting eszközök

21.századi egészségügyi marketing eszköz

Az okostelefonok világszerte egyre elterjedtebbé váltak, a mobileszközök jelentősége növekszik, és az orvosoknak szembe kell nézniük azzal a kihívással, hogy zökkenőmentes utakat teremts a csatornákon keresztül. A mobil egyre inkább az utazási vásárlási és információgyűjtési folyamat elengedhetetlen részévé válik, így az applikáció, mint egészségügyi marketing trend orvosoknak nagy részben megkönnyítheti a páciensek elköteleződését praxisod mellett és magát a folyamatot, hogy eljussanak a rendelőbe.

 



Egészségügyi marketing eszköz -Adatok és betekintések

Az adatok és a betekintések a kulcsa minden marketingkampánynak vagy árstratégiának, és egy mobilalkalmazással könnyebb hozzáférést biztosíthatsz ezekhez az adatokhoz. Szerezz betekintést az alkalmazásból a felhasználói preferenciák nyomon követéséhez, a felhasználói út jobb megértéséhez és a páciensek információinak nyomon követéséhez. Ez az egészségügyi marketing eszköz azért lehet kifizetődő és előnyös, mert ennek segítségével optimalizálhatod a folyamatokat, és olyan adatvezérelt döntéseket hozhatsz, amelyek leegyszerűsítik az időpontfoglalási folyamatot.

 

Minden egy helyen ezzel az egészségügyi marketing eszközzel

Rég elmúltak az útvonalak és foglalási kódok kinyomtatásának napjai. A mobilalkalmazás segítségével pácienseid mindent egy helyen kaphatnak, akár időpontot szeretnének foglalni, akár lemondani a foglalást, akár frissíteni szeretnének. Ez az egészségügyi marketing eszköz nagyszerű lehetőség, hiszen az alkalmazás önkiszolgáló eszközként szolgál, amely csökkentheti a recepcióra vagy az asszisztensre nehezedő nyomást, esetleges többletmunkát is. A páciensek közvetlenül az alkalmazásból érhetik el foglalásaikat és akár be is jelentkezhetnek, így lerövidül a várakozási idő a recepción, és javul a páciensek elégedettsége. Gondoljunk bele, senki nem szereti azt, amikor időponttal érkezik egy adott vizsgálatra és még így is fél óra-órát ott kell ülnie.

 

Jobb ügyfélszolgálat biztosítása egészségügyi marketing eszközzel

Említettük, hogy a mobilos bejelentkezés csökkentheti a várakozási időt a recepción, de egy alkalmazás általában jobb ügyfélszolgálatot is lehetővé tesz. Az alkalmazásból beszerzett adatokkal jobban megcélozhatod ügyfeleid a megfelelő ajánlatokkal, az emlékeztető üzenettel, amelyben a közelgő időpontja szerepel. Nyomon követheted az ügyfélprofilokat, és személyre szabott üzeneteket hozhatsz létre, amelyek még személyesebbé teszik ezt az egészségügyi marketing eszközt. A személyre szabás kulcsfontosságú a vendégélmény megteremtésében.

 

Jobb ajánlatok egészségügyi marketing eszközökön keresztül

Az alkalmazásból nyert ügyféladatok segítségével jobban megértheti a foglalási viselkedést és preferenciákat, így a push értesítések segítségével jobban és könnyebben célozhatod célcsoportod. A célzotabb ajánlatok és ez az egészségügyi marketing eszköz jobb kampányeredményeket eredményeznek, és a megfelelő ellátás megfelelő időben történő felajánlása csodákra képes a marketing konverziós arányával. Mind ezt egy mobil applikációval te is elérheted.

 

Egészségügyi marketing eszközzel vonzóbb a hűségprogram

Amellett, hogy jobb ajánlatokat készíthetsz, egy mobilalkalmazással vonzóbbá teheted hűségprogramod, mert könnyebben elérhető. A páciensek könnyebben nyomon követhetik egészségügyi adataikat, ezzel nekik is egyszerűbb feladatuk van hiszen minden egy helyen van. Már ez egy elég nyomós érv, hogy miért a te praxisodat válasszák, hiszen ezzel az applikációval megkönnyíthető a páciensek dolga is. Kitalálhatsz különféle szolgáltatásokat az applikáción keresztül. Olyan egészségügyi marketing eszközzel is elkészítheted ezt az applikációt, amely lehetőséget nyújt az applikáció teljes körű használatához, akár egy minimális összegű előfizetés által. Azoknak a betegeknek, akik hozzád járnak rendszeresen ezt a szolgáltatást az applikációdban biztosíthatod fél áron, így ösztönözve őket arra, hogy maradjanak hűségesek hozzád. Ugye milyen sok lehetőség rejlik ebben az egészségügyi marketing eszközben? És ez még nem minden.

Ha szeretnél többet tudni lehetőségeidről keress minket bizalommal: Egészségügyi marketing eszköz



Online marketing



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.