Egészségügyi marketing eszköz -A mobilalkalmazás előnye egy praxis számára
21.századi egészségügyi marketing eszköz
Az okostelefonok világszerte egyre elterjedtebbé váltak, a mobileszközök jelentősége növekszik, és az orvosoknak szembe kell nézniük azzal a kihívással, hogy zökkenőmentes utakat teremts a csatornákon keresztül. A mobil egyre inkább az utazási vásárlási és információgyűjtési folyamat elengedhetetlen részévé válik, így az applikáció, mint egészségügyi marketing trend orvosoknak nagy részben megkönnyítheti a páciensek elköteleződését praxisod mellett és magát a folyamatot, hogy eljussanak a rendelőbe.
Egészségügyi marketing eszköz -Adatok és betekintések
Az adatok és a betekintések a kulcsa minden marketingkampánynak vagy árstratégiának, és egy mobilalkalmazással könnyebb hozzáférést biztosíthatsz ezekhez az adatokhoz. Szerezz betekintést az alkalmazásból a felhasználói preferenciák nyomon követéséhez, a felhasználói út jobb megértéséhez és a páciensek információinak nyomon követéséhez. Ez az egészségügyi marketing eszköz azért lehet kifizetődő és előnyös, mert ennek segítségével optimalizálhatod a folyamatokat, és olyan adatvezérelt döntéseket hozhatsz, amelyek leegyszerűsítik az időpontfoglalási folyamatot.
Minden egy helyen ezzel az egészségügyi marketing eszközzel
Rég elmúltak az útvonalak és foglalási kódok kinyomtatásának napjai. A mobilalkalmazás segítségével pácienseid mindent egy helyen kaphatnak, akár időpontot szeretnének foglalni, akár lemondani a foglalást, akár frissíteni szeretnének. Ez az egészségügyi marketing eszköz nagyszerű lehetőség, hiszen az alkalmazás önkiszolgáló eszközként szolgál, amely csökkentheti a recepcióra vagy az asszisztensre nehezedő nyomást, esetleges többletmunkát is. A páciensek közvetlenül az alkalmazásból érhetik el foglalásaikat és akár be is jelentkezhetnek, így lerövidül a várakozási idő a recepción, és javul a páciensek elégedettsége. Gondoljunk bele, senki nem szereti azt, amikor időponttal érkezik egy adott vizsgálatra és még így is fél óra-órát ott kell ülnie.
Jobb ügyfélszolgálat biztosítása egészségügyi marketing eszközzel
Említettük, hogy a mobilos bejelentkezés csökkentheti a várakozási időt a recepción, de egy alkalmazás általában jobb ügyfélszolgálatot is lehetővé tesz. Az alkalmazásból beszerzett adatokkal jobban megcélozhatod ügyfeleid a megfelelő ajánlatokkal, az emlékeztető üzenettel, amelyben a közelgő időpontja szerepel. Nyomon követheted az ügyfélprofilokat, és személyre szabott üzeneteket hozhatsz létre, amelyek még személyesebbé teszik ezt az egészségügyi marketing eszközt. A személyre szabás kulcsfontosságú a vendégélmény megteremtésében.
Jobb ajánlatok egészségügyi marketing eszközökön keresztül
Az alkalmazásból nyert ügyféladatok segítségével jobban megértheti a foglalási viselkedést és preferenciákat, így a push értesítések segítségével jobban és könnyebben célozhatod célcsoportod. A célzotabb ajánlatok és ez az egészségügyi marketing eszköz jobb kampányeredményeket eredményeznek, és a megfelelő ellátás megfelelő időben történő felajánlása csodákra képes a marketing konverziós arányával. Mind ezt egy mobil applikációval te is elérheted.
Egészségügyi marketing eszközzel vonzóbb a hűségprogram
Amellett, hogy jobb ajánlatokat készíthetsz, egy mobilalkalmazással vonzóbbá teheted hűségprogramod, mert könnyebben elérhető. A páciensek könnyebben nyomon követhetik egészségügyi adataikat, ezzel nekik is egyszerűbb feladatuk van hiszen minden egy helyen van. Már ez egy elég nyomós érv, hogy miért a te praxisodat válasszák, hiszen ezzel az applikációval megkönnyíthető a páciensek dolga is. Kitalálhatsz különféle szolgáltatásokat az applikáción keresztül. Olyan egészségügyi marketing eszközzel is elkészítheted ezt az applikációt, amely lehetőséget nyújt az applikáció teljes körű használatához, akár egy minimális összegű előfizetés által. Azoknak a betegeknek, akik hozzád járnak rendszeresen ezt a szolgáltatást az applikációdban biztosíthatod fél áron, így ösztönözve őket arra, hogy maradjanak hűségesek hozzád. Ugye milyen sok lehetőség rejlik ebben az egészségügyi marketing eszközben? És ez még nem minden.