A 4 legfontosabb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban
Az internet arra készteti a pácienseket, hogy azonnali kielégülést kapjanak az online világ által, és ez csak folytatódni fog. 2023-ban az ügyfelek mindössze órákat várnak a válaszadási időre. Amennyiben az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban meghozza azt a változást a felhasználók számára, hogy azonnali visszajelzést kapjanak, új stratégiára lesz szükséged.
Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a valós idejű üzenetküldő platformok adatközpontokká válnak
A páciensek azt akarják, hogy üzeneteikre, aggályaikra és kérdéseikre azonnal válaszolt kapjanak. Éppen ezért a valós idejű üzenetküldő platformok egyre népszerűbbek, és egyre fontosabb eszközzé válnak a praxisok számára. Ez persze nem fog egyik napról a másikra megtörténni, de ahogy az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban elnyerik azt a célt, amit kitűztél, hogy praxisod elér, utána ez egy hasznos folyamattá alakulhat át. A gyors üzenetküldésre és a kérdések reagálására a chatbotok bevezetése fogja nyújtani a legjobb megoldást. A Chatbot-marketing egy olyan marketingtechnika, amely számítógépes programokat alkalmaz a potenciális ügyfelekkel és ügyfelekkel folytatott interakciók automatizálására akár a webhelyen, akár az alkalmazásban. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy minden órában és bármilyen kapacitással kapcsolatba léphessenek a felhasználókkal, függetlenül attól, hogy jelen vagy, vagy sem. Így beszélgetéseket kezdeményezhetsz a webhely látogatóival. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban az a fajta, amely már ugyan elkezdődött, viszont most kezdi igazán kiforrni magát.
Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a technológia uralma
Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban, és a következő évekre is vonatkozóan a technológia veszi át az uralmat. Már eddig is tapasztalhattátok, hogy a közösségi média platformok szerves részévé kezdenek válni az egészségügynek is. A játékokból, a virtuális valóságból és a hordható platformokból származó betekintések hihetetlen felhasználói adatokkal látják el a vállalatokat, amelyek megmutatják, hogyan használják az emberek a technológiát, azaz, mi használható és mi nem. Így neked is könnyebb lesz eligazodni melyik a használható és a kevésbé hatékony egészségügyi online marketing tipp 2023-ban.
Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a lehetőségekről szól
Ahogy a távorvoslás egyre elérhetőbbé válik, a biztosítótársaságok is egyre gyakrabban hajlanak majd azok fedezésére. Ez egy remek egészségügyi online marketing tipp 2023-ban, amit, ha eddig nem alkalmaztál akkor ideje elkezdened. A távegészségügy sokkal gazdaságosabb módja is lehet az ellátás igénybevételének. A United Healthcare szerint a betegek több mint 130 dollárt takaríthatnak meg a távegészségügy használatával a sürgősségi ellátáshoz képest, és akár 2000 dollárt is megtakaríthatnak az sürgősségi ellátással összehasonlítva. Sok szolgáltató még 24 órás távegészségügyi hozzáférést is kínál. Ez egy olyan egészségügyi online marketing tipp 2023-ra, amely jövedelmező eredményeket hozhat praxisod számára és ha Amerikában bevált, miért ne válhatna be Magyarországon is?!
A közösségi marketing kritikus fontosságú egészségügyi online marketing tipp 2023-ban
A 2020-as évet a koronavírus-járvány okozta, soha nem látott egészségügyi válság jellemezte. Ez befolyásolta az emberek vásárlási döntéseit. Az alábbi statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók óvatosabbak lettek. Amikor egészségügyi szolgáltatót választanak, a páciensek online értékeléseket és ajánlásokat keresnek, mielőtt időpontot foglalnának. A társadalmi bizonyítás egy ideje uralkodik és valószínűleg az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban is érezni fogja ezt az uralmat. Azonban ezzel lehetővé tették a betegek számára a megfelelő egészségügyi szolgáltató kiválasztását. Többféle formában is megjelenhetnek értékelések olyan platformokon, mint a Google Maps vagy a Yelp. Azonban praxisodnak is több lehetősége lesz az online jelenléthez és az értékelések figyelembevételéhez egyaránt. Íme néhány egészségügyi online marketing tipp 2023-ban inspirációnak, milyen kreatív módon tudod megmutatni szakterületed a felhasználók számára:
- Egy nap a praxisodban. A betegek szeretnék jobban megismerni orvosaikat, hogyan zajlik egy nap a rendelőben, ilyen újításokkal rendelkezel, akár az orvosi eszközök, akár az ellátás terén. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban lehetővé teszi a betegek számára, hogy megértsék, az orvos a megfelelő választás-e számukra, és jobb kapcsolatokat építhetnek ki az orvosukkal, az elköteleződés pedig garantált lesz.
- Mérd fel versenytársaid. Inspirációért nézd meg a konkurenciát, ők hogyan alkalmazzák, hogy jelenik meg az oldalukon az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban.
- Videós történetmesélés. Készítsen lebilincselő történetet arról, honnan indult a beteg, és hová jutott. Ez jobban fog működni, mint egy szokásos interjú a pácienssel. És a kezeléseid hatékonyságát is megmutathatod a jövendőbeli pácienseidnek.
- Kérd ki a véleményüket. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a Facebook és az Instagram közreműködésével ehetővé teszi a praxisod számára, hogy tekintélyt szerezz azáltal, hogy kérdezz-felelek tartalmat kreálsz. Így a felhasználók és a pácienseid fontosnak érzik magukat, hogy törődsz véleményükkel. Ezt egyébként különböző szakértő kollégáiddal együttműködve is véghez viheted. Megmutatva az új technológiákat, szolgáltatásokat.
- Történetek. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban szintén a Facebook és az Instagram által lesz lehető emellett lehetővé teszi a klinikák számára, hogy bemutassák intézményük személyiségét, és megosszák a betegek beszámolóit a Stories segítségével.