egészségügyi online marketing tipp 2023-ban orvosoknak; egészségügyi online marketing tipp 2023-ban szakorvosoknak; egészségügyi online marketing tipp 2023-ban háziorvosoknak; a legfontosabb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A 4 legfontosabb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 4 legfontosabb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban


2022/09/28
Juhász Nóra Szederke

Az internet arra készteti a pácienseket, hogy azonnali kielégülést kapjanak az online világ által, és ez csak folytatódni fog. 2023-ban az ügyfelek mindössze órákat várnak a válaszadási időre. Amennyiben az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban meghozza azt a változást a felhasználók számára, hogy azonnali visszajelzést kapjanak, új stratégiára lesz szükséged.

a legjobb egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a valós idejű üzenetküldő platformok adatközpontokká válnak

A páciensek azt akarják, hogy üzeneteikre, aggályaikra és kérdéseikre azonnal válaszolt kapjanak. Éppen ezért a valós idejű üzenetküldő platformok egyre népszerűbbek, és egyre fontosabb eszközzé válnak a praxisok számára. Ez persze nem fog egyik napról a másikra megtörténni, de ahogy az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban elnyerik azt a célt, amit kitűztél, hogy praxisod elér, utána ez egy hasznos folyamattá alakulhat át. A gyors üzenetküldésre és a kérdések reagálására a chatbotok bevezetése fogja nyújtani a legjobb megoldást. A chatbot-marketing egy olyan marketingtechnika, amely számítógépes programokat alkalmaz a potenciális ügyfelekkel és ügyfelekkel folytatott interakciók automatizálására akár a webhelyen, akár az alkalmazásban. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy minden órában és bármilyen kapacitással kapcsolatba léphessenek a felhasználókkal, függetlenül attól, hogy jelen vagy, vagy sem. Így beszélgetéseket kezdeményezhetsz a webhely látogatóival. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban az a fajta, amely már ugyan elkezdődött, viszont most kezdi igazán kiforrni magát.

 



Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a technológia uralma

Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban, és a következő évekre is vonatkozóan a technológia veszi át az uralmat. Már eddig is tapasztalhattátok, hogy a közösségi média platformok szerves részévé kezdenek válni az egészségügynek is. A játékokból, a virtuális valóságból és a hordható platformokból származó betekintések hihetetlen felhasználói adatokkal látják el a vállalatokat, amelyek megmutatják, hogyan használják az emberek a technológiát, azaz, mi használható és mi nem. Így neked is könnyebb lesz eligazodni melyik a használható és a kevésbé hatékony egészségügyi online marketing tipp 2023-ban.

 

Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a lehetőségekről szól

Ahogy a távorvoslás egyre elérhetőbbé válik, a biztosítótársaságok is egyre gyakrabban hajlanak majd azok fedezésére. Ez egy remek egészségügyi online marketing tipp 2023-ban, amit, ha eddig nem alkalmaztál akkor ideje elkezdened. A távegészségügy sokkal gazdaságosabb módja is lehet az ellátás igénybevételének. A United Healthcare szerint a betegek több mint 130 dollárt takaríthatnak meg a távegészségügy használatával a sürgősségi ellátáshoz képest, és akár 2000 dollárt is megtakaríthatnak az sürgősségi ellátással összehasonlítva. Sok szolgáltató még 24 órás távegészségügyi hozzáférést is kínál. Ez egy olyan egészségügyi online marketing tipp 2023-ra, amely jövedelmező eredményeket hozhat praxisod számára és ha Amerikában bevált, miért ne válhatna be Magyarországon is?!

 

A közösségi marketing kritikus fontosságú egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

A 2020-as évet a koronavírus-járvány okozta, soha nem látott egészségügyi válság jellemezte. Ez befolyásolta az emberek vásárlási döntéseit. Az alábbi statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók óvatosabbak lettek. Amikor egészségügyi szolgáltatót választanak, a páciensek online értékeléseket és ajánlásokat keresnek, mielőtt időpontot foglalnának. A társadalmi bizonyítás egy ideje uralkodik és valószínűleg az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban is érezni fogja ezt az uralmat. Azonban ezzel lehetővé tették a betegek számára a megfelelő egészségügyi szolgáltató kiválasztását. Többféle formában is megjelenhetnek értékelések olyan platformokon, mint a Google Maps vagy a Yelp. Azonban praxisodnak is több lehetősége lesz az online jelenléthez és az értékelések figyelembevételéhez egyaránt. Íme néhány egészségügyi online marketing tipp 2023-ban inspirációnak, milyen kreatív módon tudod megmutatni szakterületed a felhasználók számára:

  • Egy nap a praxisodban. A betegek szeretnék jobban megismerni orvosaikat, hogyan zajlik egy nap a rendelőben, ilyen újításokkal rendelkezel, akár az orvosi eszközök, akár az ellátás terén. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban lehetővé teszi a betegek számára, hogy megértsék, az orvos a megfelelő választás-e számukra, és jobb kapcsolatokat építhetnek ki az orvosukkal, az elköteleződés pedig garantált lesz.
  • Mérd fel versenytársaid. Inspirációért nézd meg a konkurenciát, ők hogyan alkalmazzák, hogy jelenik meg az oldalukon az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban.
  • Videós történetmesélés. Készítsen lebilincselő történetet arról, honnan indult a beteg, és hová jutott. Ez jobban fog működni, mint egy szokásos interjú a pácienssel. És a kezeléseid hatékonyságát is megmutathatod a jövendőbeli pácienseidnek.
  • Kérd ki a véleményüket. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban a Facebook és az Instagram közreműködésével ehetővé teszi a praxisod számára, hogy tekintélyt szerezz azáltal, hogy kérdezz-felelek tartalmat kreálsz. Így a felhasználók és a pácienseid fontosnak érzik magukat, hogy törődsz véleményükkel. Ezt egyébként különböző szakértő kollégáiddal együttműködve is véghez viheted. Megmutatva az új technológiákat, szolgáltatásokat.
  • Történetek. Ez az egészségügyi online marketing tipp 2023-ban szintén a Facebook és az Instagram által lesz lehető emellett lehetővé teszi a klinikák számára, hogy bemutassák intézményük személyiségét, és megosszák a betegek beszámolóit a Stories segítségével.

 

Lendítsd fel te is marketinged néhány tippel, hogy jövőre is tudd tartani a tempót a versenytársakkal! Egészségügyi online marketing tipp 2023-ban

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?


*egy éves megrendelés esetén


 




Online marketing



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.