3 jelentős típusa az egészségügyi SEO marketingnek
Amikor a fogyasztók egészségügyi információkra vágynak, először egy keresőmotorhoz fordulnak, mint például a Google, a Yahoo vagy a Bing. Valójában az egészségügyi információk keresése az egyik leggyakoribb online tevékenység minden korosztályú internethasználók körében. Az egészségügyi SEO marketing kulcsfontosságú ezeknek a felhasználóknak az eléréséhez.
On-Page vs. Off page egészségügyi SEO marketing
Vannak, akik úgy gondolják, hogy az egészségügyi SEO marketing csak a webhely tartalmának javításáról szól. Ez azonban nem igaz, hiszen ez egy fajta optimalizálás. A létfontosságú egészségügyi SEO marketing és annak optimalizálása közé tartozik az oldalon belüli, az oldalon kívüli és a linképítés. Az oldaloptimalizálás a webhely megjelenésének és működésének módját jelenti. Ide tartoznak például: -webhely kialakítása -a tartalom minősége- a tartalomban használt kulcsszavak. Az oldalon kívüli optimalizálás azt jelenti, hogy hogyan helyezi el webhelyét a keresőmotorok eredményoldalain (SERP). Ide tartozik, hogy jó kulcsszavakat használjon weboldaladon, amelyekkel jó visszamutató linkeket hozhatsz létre.
A Google segítsége az egészségügyi SEO marketingedhez
Az egészségügyi SEO marketing hasznos segítője lehetnek a Google AdWords hirdetések. Ahhoz, hogy tisztában legyél azzal, hogy az oldalad megfelelő kulcsszavakat használsz-e, és van-e esély arra, hogy a kattintások száma megnő a kulcsszó alkalmassága miatt, használd a Google Analytics-et. Ez elegnedhetetlen eszköz az egészségügyi SEO marketingnek. A Google Analytics lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a keresőmotorokból érkező forgalmat, és megnézd, hogyan teljesít a weboldalad, amikor az emberek rákeresnek, hányadik helyen állsz stb. Beállíthatsz egy Google webmesterprofilt is. Ez lehetővé teszi webhelyed rangsorolásának nyomon követését, és megtudhatja, mennyi ideig tart, hogy webhelyed a Google SERP-k első oldalán helyezze el. Hogyan állapíthatod meg, hogy a webhelyeden túl sok szöveg van? Ennek egyik hatékony módja az, ha megnézed a tartalom arányát az oldal bal oldalán.
Mi is az egészségügyi SEO marketing 3 típusa?
Az egészségügyi SEO marketingnek három fő típusa van:
- oldalon belüli
- oldalon kívüli
- linképítés
Oldalon belüli optimalizálás: Ez a típusú egészségügyi SEO marketing azokra a módosításokra vonatkozik, amelyeket webhelyed tartalmán és elrendezésén hajtasz végre, hogy keresőbarátabbá tedd. Ez magában foglalja a kulcsszavak hozzáadását ott, ahol a leghatékonyabbak lesznek, így biztosítva, hogy oldalai jól strukturáltak és a képek is jó minőségűek legyenek.
Oldalon kívüli optimalizálás: Ez azt jelenti, hogy felveheted kapcsolatot azokkal a vállalkozásokkal, amelyek valószínűleg szívesen mutatnak linket a weboldaladra, és megkéred őket, hogy ezt tegyék is meg a gyakorlatban. Használhatod a közösségi médiát is, mint egészségügyi SEO marketing segédeszközt, hogy linkeket vonz a releváns webhelyekről. Linképítés Ez az a folyamat, amikor más webhelyekről hozol létre hivatkozásokat a weboldaladra. Ezt megteheted manuálisan vagy olyan egészségügyi SEO marketing eszközzel, mint a Google Webmestereszközök. Ennek számos különböző módja van, de általában a cél, hogy biztosítani szeretnéd, hogy a felépített backlinkek relevánsak és természetesek legyenek.
Mik az egészségügyi SEO marketing előnyei?
Az egészségügyi SEO marketing javíthatja a weboldalad láthatóságát a főbb keresőkben, ami megnövekedett webhelyforgalmat és üzleti lehetőségeket eredményezhet. Számos előnye van annak, ha egy weboldalad a keresőmotorok eredményeire van optimalizálva, azaz alkalmazod az egészségügyi SEO marketinget. Ebből származó előny például:
- Fokozott láthatóság: A jól használt egészségügyi SEO marketing által a webhelyed jobban látható lesz a nagyobb keresőkben, így nagyobb eséllyel találják meg a potenciális ügyfelek.
- Megnövelt helyezés: Az egészségügyi SEO marketing által jól optimalizált webhely gyakran magasabb rangot kap a nagy keresőmotorokban, így előnyt jelent az online figyelemért folyó versenyben. Ez megnövekedett internetes forgalmat és több potenciális pácienst eredményezhet.
- Megnövekedett konverziós arány: Amennyiben az egészségügyi SEO marketinget helyesen és célravezetően alkalmazod gyakran magasabb konverziós arányt generálsz majd weboldaladra, ami azt jelenti, hogy többen fognak ott időt tölteni és a kattintások száma is megnő, ha egy nagyobb keresőmotoron megtalálják.
- Fokozott márkaismertség: Az egészségügyi SEO marketing során jól optimalizált webhely gyakran jobb márkákkal társul, ami megnövekedett internetes forgalmat és márkaismertséget eredményez a webhely tulajdonosa számára.