egészségügyi SEO marketing praxisoknak; egészségügyi SEO marketing kezdőknek; egészségügyi SEO marketing orvosoknak; egészségügyi SEO marketing tanácsok; egészségügyi SEO marketing szakemberektől

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 3 jelentős típusa az egészségügyi SEO marketingnek

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 jelentős típusa az egészségügyi SEO marketingnek


2022/10/07
Juhász Nóra Szederke

Amikor a fogyasztók egészségügyi információkra vágynak, először egy keresőmotorhoz fordulnak, mint például a Google, a Yahoo vagy a Bing. Valójában az egészségügyi információk keresése az egyik leggyakoribb online tevékenység minden korosztályú internethasználók körében. Az egészségügyi SEO marketing kulcsfontosságú ezeknek a felhasználóknak az eléréséhez.

tanácsok az egészségügyi SEO marketinghez

On-Page vs. Off page egészségügyi SEO marketing

Vannak, akik úgy gondolják, hogy az egészségügyi SEO marketing csak a webhely tartalmának javításáról szól. Ez azonban nem igaz, hiszen ez egy fajta optimalizálás. A létfontosságú egészségügyi SEO marketing és annak optimalizálása közé tartozik az oldalon belüli, az oldalon kívüli és a linképítés. Az oldaloptimalizálás a webhely megjelenésének és működésének módját jelenti. Ide tartoznak például: -webhely kialakítása -a tartalom minősége- a tartalomban használt kulcsszavak. Az oldalon kívüli optimalizálás azt jelenti, hogy hogyan helyezi el webhelyét a keresőmotorok eredményoldalain (SERP). Ide tartozik, hogy jó kulcsszavakat használjon weboldaladon, amelyekkel jó visszamutató linkeket hozhatsz létre.

 



A Google segítsége az egészségügyi SEO marketingedhez

Az egészségügyi SEO marketing hasznos segítője lehetnek a Google AdWords hirdetések. Ahhoz, hogy tisztában legyél azzal, hogy az oldalad megfelelő kulcsszavakat használsz-e, és van-e esély arra, hogy a kattintások száma megnő a kulcsszó alkalmassága miatt, használd a Google Analytics-et. Ez elegnedhetetlen eszköz az egészségügyi SEO marketingnek. A Google Analytics lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a keresőmotorokból érkező forgalmat, és megnézd, hogyan teljesít a weboldalad, amikor az emberek rákeresnek, hányadik helyen állsz stb. Beállíthatsz egy Google webmesterprofilt is. Ez lehetővé teszi webhelyed rangsorolásának nyomon követését, és megtudhatja, mennyi ideig tart, hogy webhelyed a Google SERP-k első oldalán helyezze el. Hogyan állapíthatod meg, hogy a webhelyeden túl sok szöveg van? Ennek egyik hatékony módja az, ha megnézed a tartalom arányát az oldal bal oldalán.

 

Mi is az egészségügyi SEO marketing 3 típusa?

Az egészségügyi SEO marketingnek három fő típusa van:

  • oldalon belüli
  • oldalon kívüli
  • linképítés

 

Oldalon belüli optimalizálás: Ez a típusú egészségügyi SEO marketing azokra a módosításokra vonatkozik, amelyeket webhelyed tartalmán és elrendezésén hajtasz végre, hogy keresőbarátabbá tedd. Ez magában foglalja a kulcsszavak hozzáadását ott, ahol a leghatékonyabbak lesznek, így biztosítva, hogy oldalai jól strukturáltak és a képek is jó minőségűek legyenek.

Oldalon kívüli optimalizálás: Ez azt jelenti, hogy felveheted kapcsolatot azokkal a vállalkozásokkal, amelyek valószínűleg szívesen mutatnak linket a weboldaladra, és megkéred őket, hogy ezt tegyék is meg a gyakorlatban. Használhatod a közösségi médiát is, mint egészségügyi SEO marketing segédeszközt, hogy linkeket vonz a releváns webhelyekről. Linképítés Ez az a folyamat, amikor más webhelyekről hozol létre hivatkozásokat a weboldaladra. Ezt megteheted manuálisan vagy olyan egészségügyi SEO marketing eszközzel, mint a Google Webmestereszközök. Ennek számos különböző módja van, de általában a cél, hogy biztosítani szeretnéd, hogy a felépített backlinkek relevánsak és természetesek legyenek.

 

Mik az egészségügyi SEO marketing előnyei?

Az egészségügyi SEO marketing javíthatja a weboldalad láthatóságát a főbb keresőkben, ami megnövekedett webhelyforgalmat és üzleti lehetőségeket eredményezhet. Számos előnye van annak, ha egy weboldalad a keresőmotorok eredményeire van optimalizálva, azaz alkalmazod az egészségügyi SEO marketinget. Ebből származó előny például:

  1. Fokozott láthatóság: A jól használt egészségügyi SEO marketing által a webhelyed jobban látható lesz a nagyobb keresőkben, így nagyobb eséllyel találják meg a potenciális ügyfelek.
     
  2. Megnövelt helyezés: Az egészségügyi SEO marketing által jól optimalizált webhely gyakran magasabb rangot kap a nagy keresőmotorokban, így előnyt jelent az online figyelemért folyó versenyben. Ez megnövekedett internetes forgalmat és több potenciális pácienst eredményezhet.
     
  3. Megnövekedett konverziós arány: Amennyiben az egészségügyi SEO marketinget helyesen és célravezetően alkalmazod gyakran magasabb konverziós arányt generálsz majd weboldaladra, ami azt jelenti, hogy többen fognak ott időt tölteni és a kattintások száma is megnő, ha egy nagyobb keresőmotoron megtalálják.
     
  4. Fokozott márkaismertség: Az egészségügyi SEO marketing során jól optimalizált webhely gyakran jobb márkákkal társul, ami megnövekedett internetes forgalmat és márkaismertséget eredményez a webhely tulajdonosa számára.

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?


*egy éves megrendelés esetén


 



SEO, keresőoptimalizálás



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.