4 meggyőző érv, amiért érdemes SEO ügynökség alkalmazni az egészségügyben

4 meggyőző érv, amiért érdemes SEO ügynökséget alkalmazni

Egészségügyi vállalkozásod honlapjának keresőoptimalizálása a célod? Ha szeretnél tartósan a Google találati lista élvonalában maradni, egy SEO ügynökség segíthet leghatékonyabban célod elérésében. Miért? Mutatjuk!  
 
Egészségügyi vállalkozásod honlapjának keresőoptimalizálása a célod? Ha szeretnél tartósan a Google találati lista élvonalában maradni, egy SEO ügynökség kell neked A cégtulajdonosok túlnyomó többsége tisztában van vele, hogy a SEO, azaz a keresőoptimalizálás nélkülözhetetlen egy vállalat fennmaradásához és növekedéséhez. A Google minden webhely számára lehetőséget kínál, hogy több millió kereső felhasználó előtt jelenhessenek meg tartalmaikkal. 

A SEO-t mégis számtalan kisebb és nagyobb cég hanyagolja el, gyakran teljes mértékben. A SEO felelhetőbbé teszi webhelyedet a Google-on és más keresőmotorokon keresztül, ami több forgalmat és ügyfelet jelent majd céged számára. Hogy miért? Mert a kereső felhasználók jobban bíznak azokban a márkákban, amelyek rendszeresen jelennek meg kereséseikre az első találatok között. 

A keresőoptimalizálás azonban egy összetett feladat, és különösen nehéz sikereket elérni vele, ha az ember nem ismeri az algoritmusok működését és a legjobb SEO taktikákat. 

A legtöbb cég többek között ezért szervezi ki ezeket a feladatokat egy SEO ügynökségnek. Íme néhány további előny, amit egy SEO ügynökség kínál céged számára: 

 

1. Igazi profikra bízhatod keresőoptimalizálásodat 


A modern SEO szakemberek jóval többet kínálnak webhelyed keresőoptimalizálásánál. A SEO elemzés egy speciális terület, amely a jobb minőségű érdeklődők bevonzásával és a konverziós arányok javításával foglalkozik. 

A kimondott SEO ügynökségek gyakran technikai SEO szolgáltatásokat is kínálnak. Ilyen például a webhely felgyorsítása, a belső linkek ellenőrzése és javítása, a 404-es oldalak megszüntetése, és így tovább. 

Az ilyen alapos elemzések célja biztosítani, hogy webhelyed megfelel-e marketingcéljaidnak. Egy jó webhely könnyedén hozzáférhető és releváns információkat kínál célközönsége számára, illetve gyorsan és akadálymentesen navigálható minden erre alkalmas eszközön. 

A SEO szakemberek továbbá korszerű keresőoptimalizálási eszközöket használnak a SEO teljesítmény mérésére. Mindemellett képesek kideríteni, hogy ideális ügyfeleid milyen kifejezéseket használnak a kereséseikhez, hogy ezekre a kulcsszavakra optimalizálhassák tartalmaidat. A megfelelően optimalizált tartalmak érdeklődő, organikus forgalmat vonzanak webhelyedre, ami több lehetséges konverziót eredményez majd. 

 
 

2. Színvonalasabb felhasználói élményt kínálhatsz látogatóidnak 


Az online vásárlóknak temérdek lehetőségük van, és ezt nagyon is jól tudják. Ha egy webhelyen negatív élményeket tapasztalnak, akkor máshol nézelődnek majd tovább. A felhasználói élmény a webhelyek teljesítményének és rangsorolásának egyik legfontosabb befolyásoló tényezője. Az internetezők többsége sosem tér vissza egy olyan webhelyre, ahonnan első alkalommal rossz tapasztalatokkal távoztak. 

A modern keresőmotorok algoritmusai képesek megállapítani, hogy egy weboldal milyen élményeket kínál látogatóinak. Ha például sokan rövid időn belül visszafordulnak róla a keresőtalálatok közé a nélkül, hogy bármire rákattintanának, akkor a keresőmotorok azt feltételezik majd, hogy az adott oldal nem felel meg a felhasználók elvárásainak. 

Persze nem mindig egyértelmű, hogy mikkel javíthatod webhelyed felhasználói élményét. Sok esetben mindezt csak összetett SEO eszközökkel vagy SEO szakemberek segítségével lehet megállapítani, akik korábban már találkoztak hasonló problémákkal. A keresőoptimalizálási szakemberek kellő tapasztalattal rendelkeznek egy webhely teljesítményének ellenőrzéséhez, illetve az azt érintő problémák megoldásához. 

 

3. Naprakész maradhatsz a legújabb algoritmusfrissítéseket illetően 


Hogy mindig a legjobb találatokat kínálhassák felhasználóiknak, a keresőmotorok rendszeresen frissítik és bővítik algoritmusaikat. A Google például évente több száz kisebb-nagyobb frissítést vezet be, amelyek közül néhány látványosan átrendezheti a keresőtalálati oldalakat. 

Fontos lépést tartani ezekkel a frissítésekkel, hiszen ezek határozzák meg, hogy a jövőben mely tartalmak hogyan rangsorolhatnak majd a releváns keresésekre. Mi több, a Google folyamatosan igyekszik fellépni az elavult, csaló taktikák ellen frissítéseivel, tehát mindig érdemes tudni, hogy mely módszereket lesz érdemes elkerülni a jövőben. 

Egy cég nem képes követni ezeket a frissítéseket egy SEO ügynökség segítsége nélkül. Az ügynökség szakemberei nem csak az algoritmus működéséhez értenek, hanem azt is hamarabb kiderítik majd, hogy milyen változtatásokra lesz szükség egy-egy új frissítés bevezetése után. 

 

4. Kiterjesztheted online jelenlétedet 


Minél magasabb rangsorolásokat ér el webhelyed a találatok között, annál többen figyelnek majd fel márkádra. Ez nem csak ideális ügyfeleidre vonatkozik, hanem más szakemberekre is az általad képviselt szektorban. 

Amennyiben ezek a szakemberek hasznosnak ítélik meg tartalmaidat (márpedig valószínűleg azok, ha az első pozíciókban jelennek meg a releváns kulcsszavakra), akkor meglehet, hogy forrásokként hivatkoznak majd rájuk saját webhelyükön. Így sok értékes linket szerezhetsz majd ezektől a tekintélyes domainektől, amik nem csak több forgalmat, hanem jobb rangsorolást is nyújtanak majd webhelyed számára. Egy jó SEO ügynökség segít olyan tartalmakat készíteni, amik kiérdemlik ezeket az értékes linkeket.  
 
További bejegyzések