2 év alatt dupla siker és rendelő bővítés a Rosental Fogászatnál
A rendelő esetében is, először egy egészségügyi marketing auditot végeztünk el, amely során átnéztük a használt marketing eszközöket, azok teljesítményéről elemzést készítettünk és ennek megfelelően alakítottuk ki javaslatainkat, valamint a fogászat marketing stratégiáját.
A tulajdonosok bizalmat adtak nekünk, így belekezdtünk 2020. tavaszán a közös együttműködésbe.
Jó weboldal nélkül, nincs megfelelő alapunk a fogászati marketingben
A Rosental Fogászat ugyan rendelkezett weboldallal, az oldalon aligha voltak látogatók és technikailag sem felelt meg a keresőmotorok elvárásainak. Így munkánkat egy új weboldal megtervezésével kezdtük meg. Az egészségügyi vállalatok esetében különösen fontos a megfelelő design, az elrendezés és jól navigálhatóság, hiszen a páciensek meggyőzésére ezek az elemek kulcsfontosságúak. A Rosental esetében is ügyeltünk ezekre, így egy szép, rendezett és átláható weboldalt alakítottunk ki, megfelelően optimalizálható SEO elemekkel és technikai háttérrel. A weboldal 2020. májusában el is indult, ezzel pedig megkezdődött a fogászat marketing stratégiájának véghezvitele is.Fogászati marketing stratégia kivitelezés
A Rosental esetében a legfontosabb online marketing eszközünk a kereőoptimalizálás, hiszen az egészségügyben a potenciális ügyfelek elsősorban a Google-t használják panaszaik és problémáik keresésére. A fogászati SEO mellett persze, elengedhetetlen a komplex stratégia kialakítás, így a közösségi médiával és hirdetésekkel egyaránt támogatni kezdtük a rendelő marketingjét.A fenti ábrán láthatjuk, hogy munkánkat pontosan mikor kezdtük meg a fogászat esetében. 2020. második felétől kezdve a felhasználók száma folyamatos növekedésnek indult, amely a komplex fogászati marketing stratégiánknak és a jól működő weboldalnak volt köszönhető. A folyamatos tartalom gyártás, amely a fogászat keresőoptimalizálásban segít, és a hatékony hirdetési rendszer kialakítás, valamint az erős közösségi média jelenlét meghozta a kezdeti sikereket, még a COVID-19 időszaka alatt is.
Látható fogászati eredmények
Ugyan, a felhasználók esetén a COVID időszaka hozott némi visszaesést az egészségügyi szolgáltatók esetén, a Rosental Fogászatnál nem hagytuk abba a munkát, amely építkezésként szolgált a további sikerek eredményeképp.A fenti statisztika a munkánk kezdete utáni fél évet szemlélteni (2020. június-december) összehasonlítva a 2022-es azonos időszakkal. Ezek az eredmények tökéletesen mutatják azt, hogy a kezdeti fellendülések után is folyamatosan növekedett a rendelő felhasználóinak száma. Az elsődleges csatornák között a fizetett hirdetések, az organikus forgalom és a direkt csatorna áll. A fizetett hirdetések esetén a konverziónkénti költségek jóval a kezdeti költségek alatt állnak jelenleg, azonban sokkal több érdeklődőt generálnak. A fogászati SEO növekedése is tökéletesen látszik, hiszen majdnem duplájára nőttek a találati listából érkezők száma. Továbbá a direkt csatorna pedig a Rosental Fogászat brandjének erősödését mutatja, hiszen 409%-kal több felhasználó keres közvetlenül a rendelő weboldalára.
Megtérülés a fogászati marketingben
Milyen statisztikával láthatjuk át még biztosabban a fogászati marketing sikerét? A konverziók alakulásával. A fent leszűrt időszakok esetén a konverziók statisztikáit is megvizsgáltuk:Jól látható, hogy a Rosental Fogászat esetében a konverziós célteljesülések a duplájára nőttek 2 év leforgása alatt. Az online időpontkérések számai, és a telefonszámra való kattintások folyamatos növekedést generáltak a rendelő esetében, amely által sokkal több új páciens érkezett a fogászatba. Ezek az adatok tökéletes képet adnak a fogászati marketingben végzett munkánk sikeréről, amelyet a fogászat tulajdonsai is megerősítenek. Rendelőjük azóta kibővítésre került, és már a fogászati turizmus is helyet kapott az épületben, amely a külföldi páciensek bevonzására szolgál. A Rosental Fogászat csapatával továbbra is együttműködünk és segítjük munkájukat új céljaik elérésében.