Zseniális fogászati marketing ötletek a praxis bővítéséhez
Hogyan készíts forgalmat generáló fogászati webhelyet? Az első benyomás számít, és az emberek a webhelyed alapján ítélik meg gyakorlatod. Weboldalad figyelmen kívül hagyásával akadályozod a fogászati marketing gyakorlati működését, és megakadályozod, hogy naponta több leadet konvertálj. Ha nincs jól megtervezett weboldalad, a fogászati marketing erőfeszítései drasztikusan hátráltatnak. Amikor elmész egy új helyre, függetlenül attól, hogy milyen szolgáltatást nyújtanak ott, ha az épület külseje vázlatosnak tűnik, drasztikusan csökken az esélye annak, hogy bemenj, bár már ott vagy. Ugyanez mondható el az webhelyedről is. Gondolja át egy pillanatra a páciens elméjét.
Fogászati marketing hirdetések
A reklámozás „megszakítás alapú” marketing. Hagyományosan ez kerül a legtöbbe, a leggyorsabban működik és a legkevesebb időt vesz igénybe. Lehet azonban szórványos módszer is, alacsony konverziós aránnyal (személytelensége miatt) és marginális ROI-val (a túl magas költség miatt). Ez az oka annak, hogy a hagyományos hirdetési ráfordítások gyorsan csökkennek, és felváltják az online marketingre és a közösségimédia-kampányokra szánt költségvetést. Ez azt jelenti, hogy a hagyományos hirdetések halottak? Nem, de ez azt jelenti, hogy előbb, mint utóbb minden csatornát érdemes használnod.
Digitális fogászati marketing
A digitális marketing „engedély alapú”, és az általad, a betegektől vagy potenciális betegektől gyűjtött, illetve olyan harmadik felektől szerzett adatok alapján működik, amelyek engedélyt kaptak az adatok marketingcélú felhasználására. A digitális hirdetések költsége alacsonyabb, mint a hagyományos hirdetéseknél, és magasabb a konverziós aránya és megtérülése, ha a kampányokat megfelelően nyomon követed, és következetes véletlenszerű kísérletet két változattal, A-val és B-vel alkalmaznak a haszon maximalizálása érdekében. Már csak azt kell eldöntened, hogy számodra melyik a szimpatikusabb vagy előnyösebb.
Ahhoz, hogy új fogászati betegeket érhess el fogászati marketingeddel, ilyen legyen weboldalad:
- Gyors: egy népszerű marketingstatisztika azt állítja, hogy a webhely forgalma „visszapattan” a webhelyről, ha az nem töltődik be 3 másodpercen belül.
- Biztonságos:ezt nem is kellene mondanunk. Webhelyednek HTTPS-t kell olvasnia (győződjön meg arról, hogy van lakatja)
- Mobilbarát:a helyi keresések 82 százaléka mobileszközről történik. Webhelyed alapvetően hiábavaló, ha manapság nem mobilbarát.
- Keresőmotorokhoz optimalizálva (SEO): Google-on való rangsoroláshoz kódolnia kell webhelyét, hogy a Google könnyen felismerhessen téged a fogászati iparág tekintélyeként.
A fogászati marketing helyi tudatossága -Facebook-hirdetések
Miközben szeretnéd fogorvosi rendelődet hírhedté tenni, fontos meghatározni, hogy kinek szeretnéd, ki a célközönséged. Valószínűleg nem szeretnél 50 mérföldes körzeten kívül hirdetéseket megjeleníteni a praxisodról. A helyi figyelemfelkeltő hirdetések nagyszerű fogászati marketingek annak érdekében, hogy elérd a helyi közönséget, és az új térképkártyával mostantól megoszthatod fogorvosi rendelőd helyileg releváns adatait, például a címet, a vállalkozástól való távolságot, a nyitvatartási időt és az „Útvonaltervezést”.
Click-to-Call fogászati marketing
A fogászati marketing vagy reklámozás fő célja az, hogy a páciensek és a potenciális ügyfelek időpontot foglaljanak, ez általában úgy történik, hogy felveszik a telefont és felhívják a rendelőt. A click-to-call hirdetések a Facebookon és a Google Ads-on keresztül érhetők el mobileszközökön, asztali számítógépeken és táblagépeken. Ez a bővítmény hozzáadható meglévő hirdetésekhez, vagy hívást kezdeményező kampányokat is létrehozhatsz vele. Így ha bárki keres egy jó fogorvost és téged talál meg nem kell fölösleges kutatásokba kezdenie, egyből fel is tudja hívni rendelődet.
Fogászati marketing időpont emlékeztetéssel
Legyen szó képeslapról vagy telefonhívásról, az időpont-emlékeztetők fontosak ahhoz, hogy pácienseid megjelenjenek a következő alkalommal és ne merüljön feledésbe az időpontjuk. Egyszerűsítsd ezt a folyamatot a Google naptárfigyelmeztetéseivel, valamint e-mailben a találkozói visszaigazolások és emlékeztetők küldésével. Ezekkel a módszerekkel könnyen emlékeztetheti pácienseit az időpont egyeztetésre.
Instagram, mint fogászati marketing
A hírességek fogfehérítő termékeket hirdetnek Instagramjukon, a fogszabályzók pedig szép előtte-utána képeket mutatnak be. Ez esetben az influecer bevonása fogászati marketingedbe nem egy rossz döntés, hiszen ők a követőik bizalmával adnak el dolgokat. Az Instagram egyúttal vásárlási hellyé is vált hozz létre egy Instagram fiókot a rendelődnek, hogy megmutathasd egyedi technikáid, és reklámozzanak téged a nagy követőtáborral rendelkező betegeid a közösségi médián keresztül. Ha rendszeresen frissíted az információkat az biztos, hogy ezzel a fogkövetőid szem előtt tartod gyakorlatodat.