Online marketing stratégia fogorvosoknak: Online marketing stratégia elemei fogorvosi praxisoknak

Főoldal > Milyen elemek nem hiányozhatnak egy hatékony fogászati marketing stratégiából?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Milyen elemek nem hiányozhatnak egy hatékony fogászati marketing stratégiából?


2020/05/07
EOM

Ha ezt a cikket olvasod, akkor feltehetőleg még nem rendelkezel online marketing stratégiával, vagy nem vagy benne biztos, hogy az megfelelő. Összeszedtünk hát 5 nagyon fontos pontot, ami egyetlen fogászati online marketing stratégiából sem hiányozhat!

Online marketing stratégia fogorvosoknak

Keresőoptimalizálás, fogászati online marketing stratégiád egyik legköltséghatékonyabb eleme

Amikor a felhasználóknak valamilyen fogászati panaszuk lesz, a Google-on kezdenek el keresgélni, hiszen biztosan benne – tapasztalataik alapján nem is csoda -, hogy Google gyakorlatilag mindig tökéletes alternatívákat kínál nekik. Minél jobb helyen végez tehát weboldalad a Google találati listában a számodra releváns kifejezésekre, annál nagyobb az esélyed rá, hogy a potenciális páciens téged választ. SEO stratégiád célja az, hogy minél több releváns kifejezésre minél jobb helyen helyezkedj el a Google-ben.

 



A Google Ads segít, hogy gyors eredményeket generálhass

A keresőoptimalizálás nem hoz azonnali sikert, időre van szüksége, míg a várt eredményeket generálja. Ezidő alatt a Google Ads hirdetéseket hívhatod segítségül, fizetett hirdetésekkel célozhatod meg azokat a kifejezéseket, amikre még nem sikerült jól jönnie weboldaladnak a találati listában. A verseny nagy, hiszen rengeteg fogorvos használja azt marketing stratégiája részeként, de hidd el, egy jól beállított Google Ads kampány gyorsan felpörgetheti a pácienseid számát.

 

Nem árt foglalkozni az interneten rólad keringő véleményekkel

A felhasználó értékelések és vélemények minden eddiginél nagyobb szerepet kapnak, egy átlagos felhasználó sokkal jobban hisz egy ismeretlen ember szavainak és online véleményének, mint annak, amit a márka állít magáról. Éppen ezért nagyon kell rá figyelned, hogy minél több pozitív vélemény szülessen rólad az interneten, a legjobb az, ha pácienseidet is arra ösztönzöd, hogy írják le veled kapcsolatos pozitív véleményüket praxisod Google Cégem fiókján vagy Facebook oldalán.

 

A tartalom a király

Készíts szakmai, de nagyon jól érthető tartalmakat, amelyek a célközönséged tagjainak problémáira kínálnak megoldást, kérdéseikre választ. Ezeknek a tartalmaknak köszönhetően jól növelheted a beléd vetett bizalmat, és rengeteg potencális pácienshez érhetsz el. Jó tartalmak nélkül nincs online marketing!

 

Használd ki a közösségi média marketing erejét

A páciensek gyakran a túlzott szakmaiság miatt lesznek bizonytalanok, ha felkeresnek egy orvost, hiszen ma már mindenki mindenről mindent azonnal tudni szeretne. Soha nem volt ennyire könnyű bármilyen információhoz hozzájutni, ezért, ha a páciens nem érzi úgy, hogy tisztában van azzal, mi is történik vele a kezelés alatt, gyakran bizalmát veszítheti. A közösségi média felületek kiválóak arra, hogy valamivel közvetlenebb hangnemet üss meg a követőiddel, így tompítva az orvosi kifejezések tucatjait.




Belföld Marketing stratégia Online marketing



Legfrissebb cikkek


Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben - 2.rész
Egy korábbi cikkünkben kifejtettük, hogy miért is olyan fontos az egészségügyi marketing 2021-ben. Néhány hasznos tippet is megosztottunk ezzel kapcsolatban, mai cikkünkkel pedig ezt a listát szeretnénk folytatni és kibővíteni. Lássunk néhány további profi tanácsot a 2021-es egészségügyi marketinghez!  
Így csináld helyesen az egészségügyi marketinget 2021-ben
Az egészségügyi marketing mára a marketing egy olyan területévé vált, amely kreatív módszerekkel igyekszik mélyebb kapcsolatokat teremteni a páciensekkel. Az emberek manapság szeretnék a saját kezükbe venni egészségügyi páciens-utazásukat, és pontosan tudni kívánják, hogy mit és hogyan csinálsz majd velük orvosként. Fontos tehát 2021-ben az egészségügyi marketingre is összpontosítani, hogy elérhesd és tájékoztathasd meglévő és leendő pácienseidet.
Ezért fontos minden fogorvosnak rangsorolnia a „közelemben” kulcsszavakra
A technológia fejlődésével az egészségügyi marketing mára már szinte teljes mértékben átköltözött az internetre. Az emberek többsége rögtön a Google-hoz fordul, ha például fogorvost szeretne találni magának, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges pácienseket is megcélozd kulcsszóstratégiáddal. De milyen kulcsszavakkal lehet bevonzani ezeket a pácienseket? Első sorban „közelemben” jellegű kulcsszavakkal, amelyek a helyi SEO fontos elemei. Az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvoshoz jussanak, és a túlnyomó többség a legközelebbi opciók közül válogat inkább, ha fogproblémáik lépnének fel. Az ilyen lehetséges pácienseket lehet megcélozni a „közelemben” jellegű kulcsszavakkal. Ehhez kínálunk néhány jó tanácsot az alábbiakban.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.