Milyen elemek nem hiányozhatnak egy hatékony fogászati marketing stratégiából?
Ha ezt a cikket olvasod, akkor feltehetőleg még nem rendelkezel online marketing stratégiával, vagy nem vagy benne biztos, hogy az megfelelő. Összeszedtünk hát 5 nagyon fontos pontot, ami egyetlen fogászati online marketing stratégiából sem hiányozhat!
Keresőoptimalizálás, fogászati online marketing stratégiád egyik legköltséghatékonyabb eleme
Amikor a felhasználóknak valamilyen fogászati panaszuk lesz, a Google-on kezdenek el keresgélni, hiszen biztosan benne – tapasztalataik alapján nem is csoda -, hogy Google gyakorlatilag mindig tökéletes alternatívákat kínál nekik. Minél jobb helyen végez tehát weboldalad a Google találati listában a számodra releváns kifejezésekre, annál nagyobb az esélyed rá, hogy a potenciális páciens téged választ. SEO stratégiád célja az, hogy minél több releváns kifejezésre minél jobb helyen helyezkedj el a Google-ben.
A Google Ads segít, hogy gyors eredményeket generálhass
A keresőoptimalizálás nem hoz azonnali sikert, időre van szüksége, míg a várt eredményeket generálja. Ezidő alatt a Google Ads hirdetéseket hívhatod segítségül, fizetett hirdetésekkel célozhatod meg azokat a kifejezéseket, amikre még nem sikerült jól jönnie weboldaladnak a találati listában. A verseny nagy, hiszen rengeteg fogorvos használja azt marketing stratégiája részeként, de hidd el, egy jól beállított Google Ads kampány gyorsan felpörgetheti a pácienseid számát.
Nem árt foglalkozni az interneten rólad keringő véleményekkel
A felhasználó értékelések és vélemények minden eddiginél nagyobb szerepet kapnak, egy átlagos felhasználó sokkal jobban hisz egy ismeretlen ember szavainak és online véleményének, mint annak, amit a márka állít magáról. Éppen ezért nagyon kell rá figyelned, hogy minél több pozitív vélemény szülessen rólad az interneten, a legjobb az, ha pácienseidet is arra ösztönzöd, hogy írják le veled kapcsolatos pozitív véleményüket praxisod Google Cégem fiókján vagy Facebook oldalán.
A tartalom a király
Készíts szakmai, de nagyon jól érthető tartalmakat, amelyek a célközönséged tagjainak problémáira kínálnak megoldást, kérdéseikre választ. Ezeknek a tartalmaknak köszönhetően jól növelheted a beléd vetett bizalmat, és rengeteg potencális pácienshez érhetsz el. Jó tartalmak nélkül nincs online marketing!
Használd ki a közösségi média marketing erejét
A páciensek gyakran a túlzott szakmaiság miatt lesznek bizonytalanok, ha felkeresnek egy orvost, hiszen ma már mindenki mindenről mindent azonnal tudni szeretne. Soha nem volt ennyire könnyű bármilyen információhoz hozzájutni, ezért, ha a páciens nem érzi úgy, hogy tisztában van azzal, mi is történik vele a kezelés alatt, gyakran bizalmát veszítheti. A közösségi média felületek kiválóak arra, hogy valamivel közvetlenebb hangnemet üss meg a követőiddel, így tompítva az orvosi kifejezések tucatjait.