fogászati SEO előnyei; fogászati SEO; fogászati marketing; fogászati marketing tippek; egészségügyi marketing

A fogászati SEO előnyei egy fogorvosi rendelő életében

Biztosan hallottál már a keresőoptimalizálásról (SEO) futólag. Valaki azt mondta, hogy gondolkodnod kell a SEO-n, és talán azt gondoltad, hogy „ez a hozzáértő digitális marketingeseknek szól, nem nekem”. Mielőtt elvetnéd a SEO-t, ismerned kell egy statisztikát. A weboldalak forgalmának 53,3%-ka az organikus keresésnek köszönhető. Ez azt jelenti, hogy a webhelyet megtekintők több mint fele azért teszi ezt, mert egy keresőmotoron találta meg a vállalkozást.   
Fogászati seo előnyei

A fogászati SEO előnyei: új betegek vonzása

Minél jobban láthatóvá teszed webhelyedet a keresőkben, annál nagyobb lesz a webhelyed forgalma. Minél nagyobb a forgalom, annál valószínűbb, hogy új betegeket vonz fogorvosi rendelődbe. A fogászati SEO szolgáltatások biztosíthatják a láthatóság növelését, amelyre szükséged van ahhoz, hogy megjelenj a keresési eredmények első oldalán. Ez a cikk feltárja a fogászati marketing SEO szolgáltatásaiba való befektetés összes előnyét. 

Megnövekedett webhelyforgalom

Minden jó SEO ügynökségnek tudnia kell, hogyan tudja növelni a webhely forgalmát. Ha most a „közeli fogorvosi rendelők” kifejezésre keresel a Google-on, figyeld meg, miket mutat az első oldal.
Ha a te fogorvosi rendelőd nem jelenik meg a keresőoldal tetején, nem valószínű, hogy bárki megtalálja a webhelyedet. A webhely nagyobb forgalmának növeléséhez az első lépés, hogy megbizonyosodj arról, hogy a weboldal a keresőmotor eredményoldalának tetején jelenik meg. 

A legjobb marketingügynökségek segítenek abban, hogy több kulcsszó esetén a keresési eredményoldal tetején jelenj meg. Akár „fogorvosok a közelemben”, „a város legjobb fogorvosai” vagy „legjobbra értékelt fogorvosi rendelők” kifejezésre keres valaki, megjelenik a webhelyed.

A legjobb az egészben az, hogy nem kell minden hónapban fizetni a hirdetésekért, és nem kell új, divatos marketing anyagokkal előrukkolni. Csak egy kis professzionális segítségre van szükséged a kulcsszavakkal és a fogászati SEO bevált gyakorlataival kapcsolatban. Ebben mi kifejezetten jók vagyunk a sok éves tapasztalatunkkal, ha érdekelnek a fogászati SEO előnyei és rejtelmei, vedd fel velünk a kapcsolatot!

KATTINTS IDE ÉS SEGÍTÜNK

Továbbfejlesztett felhasználói élmény, mint a fogászati SEO előnye

A Google és más keresőmotorok bizonyos kritériumok alapján helyezik el a webhelyeket a keresési eredményoldal tetején. Az egyik tényező a webhely használhatósága. A keresőmotorok nem akarják felhasználóikat olyan webhelyekre küldeni, amelyek alacsonyabb szintű élményt nyújtanak.

A címoldalon elhelyezkedő webhelyek általában világos navigációval, intuitív felhasználói felülettel, valamint minőségi grafikával és képekkel rendelkeznek. Ha webhelyed nem rendelkezik ezekkel, akkor ideje elgondolkodni azon, hogy befektess egy olyan webdesign cégbe, amely rendelkezik SEO szakértelemmel. 

Megnövelt online láthatóság

Amint azt minden jó cégtulajdonos tudja, az első lépés a több beteg vonzása felé az, hogy az emberek ismerjék vállalkozásodat. Nem nyithatnál meg új fogorvosi rendelőt anélkül, hogy nem tennél ki egy táblát a rendelő elé. Ugyanez a szabály vonatkozik vállalkozásod digitális jelenlétére is.

Nem számíthatsz arra, hogy több beteget fogsz szerezni webhelyeden keresztül, ha nem rendelkezel online láthatósággal. Az erős SEO stratégia az egyik legjobb módja a láthatóság javításának.

A keresőoptimalizálási erőfeszítések biztosítják, hogy az emberek megtalálják weboldaladat, amikor fogorvost keresnek. Egyes SEO ügynökségek még abban is segíthetnek, hogy láthatóvá válj azok körében, akik éppen nem is keresnek fogorvost. Ennek eredményeként a te neved lesz az első dolog, ami eszébe jut az embereknek, amikor fogorvosra van szükségük. 

Továbbfejlesztett helyi keresési rangsor

Különbség van a normál SEO-szolgáltatások és a helyi SEO-szolgáltatások között. A fogorvosok helyi vállalkozásként működnek, ami azt jelenti, hogy olyan betegeket kell vonzani, akik azon a területen élnek, ahol a rendelőd van.

A helyi SEO ügynökségek segíthetnek azokra a kulcsszavakra összpontosítani, amelyek megemlítik azt a környéket, várost vagy megyét, amelyben a rendelőd található. A weblapon kívül a praxisod online jelenlétének más részeit is figyelembe kell venni.

Például a vállalkozás nevének meg kell jelennie a véleményeket tartalmazó webhelyeken. A praxisod közösségi média oldalainak is meg kell jelenniük a keresési eredmények között. Minden vállalkozásnak profilt kell készítenie a Google Cégem- adatlap segítségével.  

Ez az a lista, amely a keresési eredményoldal jobb oldalán jelenik meg, amikor valaki a fogorvosi rendelőd nevére keres. A Google Cégem-adatlapnak pontos információkat kell tartalmaznia arról, hogyan léphetnek kapcsolatba a praxisoddal.

A helyi keresőoptimalizálásra szakosodott ügynökségek jobban megfelelnek fogorvosi rendelőd igényeinek, mint egy olyan cég, amely nem ismeri a helyi SEO bevált gyakorlatait. Egy helyi keresőoptimalizálási ügynökség segíthet optimalizálni a digitális jelenléted minden aspektusát a maximális láthatóság érdekében. 

Fogászati SEO előnyei: fokozott márkaismertség

Minél többen ismerik a márkádat, annál hamarabb gondolnak rád, amikor fogorvosi munkára van szükségük. Akár most kezdted, akár évek óta vezetsz fogorvosi rendelőt, mindig jó alkalom elkezdeni a márkaismertség építését.

A fogászati SEO előnyei közé tartozik a márkaismertség növelése. Még ha valaki nem is kattint a weboldaladra, amikor látja a nevedet a keresési eredmények között, akkor valóban LÁTNI fog: megismeri a neved és a márkád.  

Ez azt jelenti, hogy a te fogorvosi rendelőd az első fogorvosi praxisok között lesz, amelyekre a következő alkalommal gondolnak, amikor új fogorvost keresnek. A fogászati SEO előnyei részeként fontos egy szélesebb körű digitális marketingstratégia is, amely magában foglalja a közösségi média kezelését és a fizetett hirdetéseket.  

Minél jobban elterjed márkaneved organikus közösségi bejegyzések, keresőoptimalizálási tartalom és hirdetések révén, annál valószínűbb, hogy növeled márkádnak az ismertségét. 

Magasabb minőségű leadek

Nem minden páciens fogja ugyanazt az értéket biztosítani fogorvosi rendelődnek. Egyes betegek évente egyszer jelennek meg egy általános fogorvosi kezelésre. Ezek a betegek bevételt biztosítanak vállalkozásodnak, de nem annyit, mint néhány más beteg. 

Néhány betegnek drága dentálhigéniai ellátásra van szüksége. Digitális marketingtevékenységednek biztosítania kell, hogy ilyen típusú betegeket vonzzon a rendelődbe.

Üzleti szempontból értékesebbek azok a betegek, akiknek ilyen szolgáltatásra van szükségük. 
Más betegek az egész családjukat szeretnék a fogorvosi rendelődbe vinni. Ez azt jelenti, hogy egy helyett három vagy négy betegtől fogsz bevételt szerezni. Egy erős digitális marketing segíthet abban, hogy egész családokat vonzzon fogorvosi rendelődbe. 

A fogászati SEO előnyei megszámlálhatatlanok: szolgáltatások segítségével értékes kulcsszavakat célozhatsz meg, például „dentálhigénikus a közelemben” vagy „családi fogorvosok a városomban”.
Ez a SEO szolgáltatások egyik előnye a direkt mail marketinggel vagy az óriásplakátokkal szemben.

A SEO-cégek segíthetnek megcélozni egy meghatározott betegcsoportot, akik a maximális bevételt tudják biztosítani a rendelődnek. Természetesen a SEO szolgáltatások segíthetnek abban is, hogy behozzák azt az átlagos pácienst, akinek egyszerűen csak félévente-évente egy rendszeres ellenőrzésre van szüksége.  

Költséghatékony marketing

A marketinget befektetésnek kell tekinteni, nem csak üzleti kiadásnak. Ha pénzt költesz marketingre, új betegeket és bevételt vársz cserébe.
Nem fogadnál fel új fogorvost a praxisodba, ha nem gondolnád, hogy ez segít több beteg kiszolgálásában és több bevételben. Hasonlóképpen, ne költs pénzt marketingre, hacsak nem látod, hogy ez segít új bevételek növelésében. 

A SEO nagyszerűsége az, hogy könnyen nyomon követhető, hogy mennyi bevételre teszel szert a SEO erőfeszítéseiből. Egy jó SEO ügynökség megmutatja, hogyan válik a keresési eredményekből származó organikus forgalom új páciensekké.

Nem kell más, mint a potenciális ügyfelek nyomon követése a webhelyen keresztül. Az ügynökség bizonyítani tudja neked, hogy megtérül a befektetésed. 
A SEO is sokkal megfizethetőbb marketingforma, mint a fizetett hirdetés. A fizetett hirdetés megköveteli, hogy növeld hirdetési kiadásaidat, hogy versenyezz. Ez a megközelítés több pénz elköltésének véget nem érő ciklusává is válhat. 

Hosszú távú marketing siker

A fogászati SEO előnyei mind hatékony marketing taktikát jelentenek, mert fenntartható eredményeket hoz. Míg a hirdetési kiadások folyamatos költést igényelnek, a SEO önmagára épít.
Ahogy a keresőmotorok felismerik weboldaladat a címlapon, egyre többen kattintanak majd rá. Minél többen kattintanak a honlapodra, annál valószínűbb, hogy a keresőmotorok továbbra is a keresési eredményoldal tetején tartják a webhelyed. 

A fogászati SEO előnyei évek múlva is látszódnak

A digitális marketing egyéb formáitól eltérően a fogászati SEO előnyei révén még sokáig működhetnek azután is, hogy már nem fizetsz a szolgáltatásokért. Ha erős fogászati SEO stratégiát építettél ki egy SEO szakember segítségével, a folyamatnak az elkövetkező években tovább kell vezetnie a webhely forgalmat.
Ha készen állsz arra, hogy előre lépj egy SEO szakemberekből álló csapattal, vedd fel a kapcsolatot a Marketing Professzorok marketingszakértőivel a biztos siker érdekébe.   

FELVESZEM VELÜK A KAPCSOLATOT
 
További bejegyzések