Fogászati szlogen: Hogyan válaszd ki?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Így válaszd ki fogászatod szlogenjét

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így válaszd ki fogászatod szlogenjét


2022/03/31
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Fogászati termékeid és szolgáltatásaid népszerűsítésében rengeteget segíthet fogászati szlogened. Hogy miért? Mert egy jó szlogen lényegre törő, emlékezetes, és egyértelműen közli, hogy mit kínál praxisod vagy klinikád pácienseid számára.

Egy jó szlogen nélkül fontos kommunikációs lehetőségekről maradsz le célközönségeddel. Éppen ezért fontos, hogy igazán gondosan válaszd ki fogászatod jelmondatát, és beköltözz vele pácienseid emlékezetébe!

Mai cikkünkben ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot.

Fogászati szlogen: Hogyan válaszd ki?

Tippek a tökéletes fogászati szlogen megfogalmazásához

Ha leülnél egy jegyzetfüzet elé, és elkezdenéd felsorolni a neked tetsző fogászati szlogeneket, akkor hamar rájönnél, hogy mindez egyáltalán nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Ez nem meglepő, mert ezt a feladatot sokféle irányból meg lehet közelíteni. Például milyen hangulatú szlogenben gondolkodsz? Milyen szavakkal tudnád a legjobban összefoglalni praxisod vagy klinikád lényegét? Hajlandó vagy humorosabbra fogni a figurát? Ezek a kérdések mind nagyban befolyásolják a végeredményt.
Lássunk néhány konkrét tippet, amik segíthetnek meghozni döntésedet.

 



Fogalmazz egyszerűen

Amikor ötleteket próbálsz gyűjteni, tartsd észben, hogy fogászati szlogenednek könnyedén értelmezhetőnek kell lennie. A frappáns, eszes jelmondatok jól hangzanak ugyan, de ha csak kevesen értik őket, akkor nem lesznek túl hatásosak. Kerüld továbbá a felesleges szakkifejezéseket.

 

Légy releváns

Fogászati jelmondatod kiötlésekor ügyelj rá, hogy a szlogen cégedhez is kapcsolódjon valamilyen módon. Ha például nem kínálsz fogfehérítést, akkor a „Fehérebb fogak, magabiztosabb mosolyok!” szlogen nem igazán passzol majd.

 

A minőségre koncentrálj a mennyiség helyett

Habár érdemes legalább háromszavas fogászati szlogent kitalálni, próbálj olyasmit választani, ami tömör és legfeljebb öt szó hosszú. Ez azt jelenti, hogy minden szónak szerepe kell legyen, és egyértelműen kell közölniük márkád üzenetét. Ne feledd, hogy egy jelmondat csak akkor jó, ha emlékezetes, és egy rövid szlogent sokkal könnyebb megjegyezni.

 

Tájékoztass

Fogászati szlogened segítségével hasznos információkat is megoszthatsz pácienseiddel. Ha például azt szeretnéd jelezni, hogy bármikor elérhető vagy pácienseid számára, akkor az „Itt vagyunk önnek 24/7!” egy jó opció lehet, mint informatív szlogen.

 

Tudasd az emberekkel, hogy mit kínálsz

A fogászati páciensek tudni szeretnék, hogy képzett, tapasztalt fogorvosok foglalkoznak-e majd velük. Sokan tartanak például a kezelések fájdalmaitól, ezért erre is kitérhetsz szlogenedben – például „Nyerje vissza mosolyát fájdalommentesen!” Ez segít megnyugtatni a pácienseket, és tudatja velük, hogy nincs mitől félniük.

 

Alkalmazz nyelvi poénokat vagy meríts a helyi témákból

A hasonlatok, szóviccek, alliterációk és a szóösszetételek mind emlékezetesebbé, frappánsabbá tehetnek egy szlogent. A „Válasz minden fogas kérdésre” csupán egy példa ezekre.
Ha kifejezetten helyi pácienseket szeretnél megcélozni, akkor az adott környékkel kapcsolatban is belefogalmazhatsz valamit fogászati jelmondatodba.

 

Oszd meg történetedet

Meglehet, hogy szeretnéd tudatni az emberekkel, hogy miért épp a fogorvosi pályát választottad. Szlogened egy nagyszerű eszköz lehet erre. Ha például kifejezetten női pácienseket vársz, mert a hölgyeknek szeretnél színvonalas fogászati ellátást biztosítani, akkor szlogened lehetne például: "Prémium fogászat hölgyeknek”.

 

Nyugtasd meg pácienseidet

Sokan nem csak a fájdalomtól való félelem miatt kerülik a fogorvosokat, hanem mert attól tartanak, hogy elítélik majd őket fogaik állapota miatt. Szlogenedben felhívhatod rá pácienseid figyelmét, hogy nálad nem kell félniük ilyesmitől, például: „Fogjavítás ítélkezés nélkül” vagy „Gyengéd fogápolás mindenkinek”.

 

Kérd marketing szakemberek segítségét

Egy rossz szlogen rossz esetben örökre megbélyegezheti fogászatodat, jobb esetben pedig rögtön elfelejtik majd az emberek. Éppen ezért fontos, hogy ha nem sikerül előállnod semmivel, akkor tapasztalt egészségügyi marketingesek segítségét kérd. Egy jó csapat nem csupán szlogenedet, hanem egész online marketingstratégiádat képes megtervezni és kivitelezni, hogy te azzal foglalkozhass, amivel igazán szeretnéd: pácienseid ellátásával.

További fogászati szlogenpéldák az ötleteléshez

  • Az Ön mosolya a szenvedélyünk
  • Ahonnan mindenki mosolyogva távozik
  • Új mosoly, új élet
  • Csillogó fogak, csillogó magabiztosság
  • Életre szóló fogápolás
  • A legjobb napok mosollyal kezdődnek
  • Az Ön fogai, a mi szakmánk
  • Nyerje vissza igazi mosolyát
  • Egészséges fogak, gondtalan élet
  • Színvonalas fogápolás megfizethető árak
  • Modern módszerekkel a klasszikus mosolyért
     






Legfrissebb cikkek


5 tipp, hogy egészségügyi marketing stratégiád jobb legyen
A szaktudás ma már sajnos nem mindig elég, az online tér adta lehetőségek miatt meg kell győznünk az embereket miért is mi vagyunk a lejobb választás. Íme 5 tipp, az égészségügyi marketing stratégiádhoz, hogy te legyél a legjobb választás.
Az egészségügyi konzumizmus változásai és hatásai a marketingre
Az egészségügyi konzumizmus ma már nem egy jövőkép, hanem a valóság. Ez óriási változásokat jelent az egészségügyi szervezetek számára, és a páciensélmény új fejezetét is jelzi. Ugye foglalkozol céged modernizálásával, hogy megfelelj pácienseid legújabb elvárásainak? Ha nem, akkor már most le vagy maradva. Mai cikkünkben az egészségügyi konzumizmus változásairól lesz szó, és arról, hogy mit jelent mindez egészségügyi szervezeted, klinikád vagy praxisod számára.  
Egészségügyi online marketing
Az online marketing világa mára már kivirágzott és tele van lehetőségekkel, érdemes mindent lehetőséget kihasználni. Az egészségügyi online marketing, mint minden más marketing célja a széleskörű kapcsolatteremtés, mind ezt a földrajzi elhelyezkedés gátlásai nélkül.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.