Fogászati szlogen: Hogyan válaszd ki?

Így válaszd ki fogászatod szlogenjét

Fogászati termékeid és szolgáltatásaid népszerűsítésében rengeteget segíthet fogászati szlogened. Hogy miért? Mert egy jó szlogen lényegre törő, emlékezetes, és egyértelműen közli, hogy mit kínál praxisod vagy klinikád pácienseid számára.

Egy jó szlogen nélkül fontos kommunikációs lehetőségekről maradsz le célközönségeddel. Éppen ezért fontos, hogy igazán gondosan válaszd ki fogászatod jelmondatát, és beköltözz vele pácienseid emlékezetébe!

Mai cikkünkben ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot.

Fogászati szlogen: Hogyan válaszd ki?

Tippek a tökéletes fogászati szlogen megfogalmazásához

Ha leülnél egy jegyzetfüzet elé, és elkezdenéd felsorolni a neked tetsző fogászati szlogeneket, akkor hamar rájönnél, hogy mindez egyáltalán nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Ez nem meglepő, mert ezt a feladatot sokféle irányból meg lehet közelíteni. Például milyen hangulatú szlogenben gondolkodsz? Milyen szavakkal tudnád a legjobban összefoglalni praxisod vagy klinikád lényegét? Hajlandó vagy humorosabbra fogni a figurát? Ezek a kérdések mind nagyban befolyásolják a végeredményt.
Lássunk néhány konkrét tippet, amik segíthetnek meghozni döntésedet.

 

Fogalmazz egyszerűen

Amikor ötleteket próbálsz gyűjteni, tartsd észben, hogy fogászati szlogenednek könnyedén értelmezhetőnek kell lennie. A frappáns, eszes jelmondatok jól hangzanak ugyan, de ha csak kevesen értik őket, akkor nem lesznek túl hatásosak. Kerüld továbbá a felesleges szakkifejezéseket.

 

Légy releváns

Fogászati jelmondatod kiötlésekor ügyelj rá, hogy a szlogen cégedhez is kapcsolódjon valamilyen módon. Ha például nem kínálsz fogfehérítést, akkor a „Fehérebb fogak, magabiztosabb mosolyok!” szlogen nem igazán passzol majd.

 

A minőségre koncentrálj a mennyiség helyett

Habár érdemes legalább háromszavas fogászati szlogent kitalálni, próbálj olyasmit választani, ami tömör és legfeljebb öt szó hosszú. Ez azt jelenti, hogy minden szónak szerepe kell legyen, és egyértelműen kell közölniük márkád üzenetét. Ne feledd, hogy egy jelmondat csak akkor jó, ha emlékezetes, és egy rövid szlogent sokkal könnyebb megjegyezni.

 

Tájékoztass

Fogászati szlogened segítségével hasznos információkat is megoszthatsz pácienseiddel. Ha például azt szeretnéd jelezni, hogy bármikor elérhető vagy pácienseid számára, akkor az „Itt vagyunk önnek 24/7!” egy jó opció lehet, mint informatív szlogen.

 

Tudasd az emberekkel, hogy mit kínálsz

A fogászati páciensek tudni szeretnék, hogy képzett, tapasztalt fogorvosok foglalkoznak-e majd velük. Sokan tartanak például a kezelések fájdalmaitól, ezért erre is kitérhetsz szlogenedben – például „Nyerje vissza mosolyát fájdalommentesen!” Ez segít megnyugtatni a pácienseket, és tudatja velük, hogy nincs mitől félniük.

 

Alkalmazz nyelvi poénokat vagy meríts a helyi témákból

A hasonlatok, szóviccek, alliterációk és a szóösszetételek mind emlékezetesebbé, frappánsabbá tehetnek egy szlogent. A „Válasz minden fogas kérdésre” csupán egy példa ezekre.
Ha kifejezetten helyi pácienseket szeretnél megcélozni, akkor az adott környékkel kapcsolatban is belefogalmazhatsz valamit fogászati jelmondatodba.

 

Oszd meg történetedet

Meglehet, hogy szeretnéd tudatni az emberekkel, hogy miért épp a fogorvosi pályát választottad. Szlogened egy nagyszerű eszköz lehet erre. Ha például kifejezetten női pácienseket vársz, mert a hölgyeknek szeretnél színvonalas fogászati ellátást biztosítani, akkor szlogened lehetne például: "Prémium fogászat hölgyeknek”.

 

Nyugtasd meg pácienseidet

Sokan nem csak a fájdalomtól való félelem miatt kerülik a fogorvosokat, hanem mert attól tartanak, hogy elítélik majd őket fogaik állapota miatt. Szlogenedben felhívhatod rá pácienseid figyelmét, hogy nálad nem kell félniük ilyesmitől, például: „Fogjavítás ítélkezés nélkül” vagy „Gyengéd fogápolás mindenkinek”.

 

Kérd marketing szakemberek segítségét

Egy rossz szlogen rossz esetben örökre megbélyegezheti fogászatodat, jobb esetben pedig rögtön elfelejtik majd az emberek. Éppen ezért fontos, hogy ha nem sikerül előállnod semmivel, akkor tapasztalt egészségügyi marketingesek segítségét kérd. Egy jó csapat nem csupán szlogenedet, hanem egész online marketingstratégiádat képes megtervezni és kivitelezni, hogy te azzal foglalkozhass, amivel igazán szeretnéd: pácienseid ellátásával.

További fogászati szlogenpéldák az ötleteléshez

  • Az Ön mosolya a szenvedélyünk
  • Ahonnan mindenki mosolyogva távozik
  • Új mosoly, új élet
  • Csillogó fogak, csillogó magabiztosság
  • Életre szóló fogápolás
  • A legjobb napok mosollyal kezdődnek
  • Az Ön fogai, a mi szakmánk
  • Nyerje vissza igazi mosolyát
  • Egészséges fogak, gondtalan élet
  • Színvonalas fogápolás megfizethető árak
  • Modern módszerekkel a klasszikus mosolyért
     
További bejegyzések