Fogorvosi marketing: Komplex szolgáltatás praxisodnak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fogorvosi marketing: A legfontosabb tudnivalók

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Fogorvosi marketing: A legfontosabb tudnivalók


2022/03/25
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ha fogorvosi praxisod vagy magán fogászatodat fellendítenéd, akkor online marketing tevékenység nélkül aligha meg tudod tenni. Ma már igen kiélezett a verseny a fogászatok között, így nem egyszerű érvényesülni. Elhoztuk a legjobb fogorvosi marketing tippeket a siker érdekében!

Fogorvosi marketing: A legfontosabb tudnivalók

Fogorvosi marketing: Webhely nélkül mit sem ér

Akár fogorvosként szeretnéd hírneved fellendíteni, akár magán fogorvosi rendelőd népszerűsítenéd, szinte elengedhetetlen ma már weboldal nélkül. Az elmúlt évtizedben az emberek többsége ma már az interneten keres rá problémáira, így nincs ez másként a fogászati problémák esetén sem. Ahhoz, hogy megtaláljanak pedig weboldalra van szükséged. Önmagában pedig egy weboldal sem lesz elegendő, hiszen ahhoz, hogy megtaláljanak komplex fogorvosi marketing eszközökre van szükséged a magas verseny miatt. 

 



Fogorvosi marketing: Keresőoptimalizálás (SEO)

A fogorvosi marketing leglényegesebb pontja a keresőoptimalizálás lesz. A Google keresőjében csakis úgy jelenhet meg weboldalad, ha számodra releváns kifejezésekre tartalmat készítesz. Azonban nem elegendő csupán egyszer leírni az adott kifejezést, hiszen precíz, keresőoptimalizált tartalomra lesz szükséged. Emellett, nem csak a tartalom, vagyis az on-site-seo lesz számodra fontos, hanem a weboldalad technikai beállításai, a felhasználói élmény, weboldalad sebessége, mind, mind hozzájárul a megfelelő keresőoptimalizáláshoz. Ugye már nem is olyan egyszerű a fogorvosi marketingbe belekezdeni? 

Ha gondolod, segítünk fogorvosi marketingedben, hiszen csapatunk egy része magán fogorvosi praxisokra specializálódott. Kérd ajánlatunk az alábbi linken!

 

Fogorvosi marketing: Stratégia, hogy lásd hová tartasz

A fogorvosi marketing sem kezdődhet stratégia alkotás nélkül. Ahhoz, hogy tudd hová szeretnél fejlődni, ehhez pedig milyen eszközökre lesz szükséged, előre meg kell határozni, hogy menet közben is tudd, min szükséges változtatni. A marketing stratégia ezért kell, és persze a betonbiztos alapokhoz. Érdemes stratégiádat komplexen nézni és kialakítani, hogy valóban eredményes tudj lenni. 

Nem tudod, hogyan láss neki a stratégia alkotásnak? Egészségügyi online marketing ügynökségünk segít ebben! Keress minket!

 

Fogorvosi marketing: Lényeg a komplexitás 

A stratégia alkotás a kezdő lépés, amelyre szükséges lesz, azonban nem szabad csupán egy eszközre fókuszálni. A fogorvosi marketingben komplexnek kell lenni, hiszen számos olyan összetevője lehet, amely mind hozzájárul a pácinesszerzéshez és a növekedéshez. Önmagában egy weboldal, és egy keresőoptimalizált tartalom nem lesz elegendő. A fogorvosi marketingben a páciensek véleménye szintén rendkívül fontos lesz, ahogyan praxisod közösségi média felületei, valamint a PR megjelenések egyaránt, hiszen ezek mind szakmaiságodhoz fognak hozzátenni. Ne ragadj le egy dolognál, az online fogorvosi marketing csakis komplexen működhet és cégünk ebben segít neked! 

25 éve működő online marketing ügynökségünk az egészségügyi szektorban is számos sikert ért el. Legyél te a következő, akinek segíthetünk! Kérd ajánlatunkat fogorvosi marketingre!
 




SEO, keresőoptimalizálás



Legfrissebb cikkek


Egészségügyi közösségi média marketing -Miért vágj bele
A közösségi média az egészségügyben, avagy az egészségügyi közösségi média marketing az egészségügyi szektor számára is kulcsfontosságúvá vált. Ma már szinte minden márka és cég tudja, hogy mennyire fontos az online jelenlét. Valójában a becslések szerint az amerikai egészségügyi szervezetek 70%-a használja a közösségi médiát, miért ne használhatná a magyar egészségügy is?
Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
Egészségügyi online marketing trendek és megvalósításuk
Ami a közösségi média marketingstratégiád illeti, nehéz lehet az új közönség elérésére és maga a folyamat, hogy követőket, rendszeres látogatókat szerezz. Íme néhány egészségügyi online marketing trend, hogy gördülékenyebben vedd az akadályokat.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.