online egészségügyi marketing fontossága; online egészségügyi marketing profiknak; online egészségügyi marketing orvosoknak; online egészségügyi marketing szempontok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Online egészségügyi marketing -Miért fontos?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Online egészségügyi marketing -Miért fontos?


2022/07/19
Juhász Nóra Szederke

Miért fontos az online egészségügyi marketing? Az egészségügyi ágazat versenyképesebb réssé vált, mint azt az emberek gondolják. Ennek az az oka, hogy a betegek számtalan egészségügyi ellátási lehetőség előtt állnak. Nem eshetnek csapdába az általuk használt kórház, terv vagy orvos által. A korábban volumenalapú iparágból egy értékalapú iparág lett, amelynek középpontjában a minőségi egészségügyi ellátás áll. Ebből következik, hogy folyamatosan kommunikálni kell az értéket online egészségügyi marketing erőfeszítéseken keresztül. Nézzük meg azokat az átfogó okokat, amelyek miatt érdemes az online egészségügyi marketingbe fektetni.

online égészségügyi marketing tippek

Bővíts az egészségügyi szervezeti körön

Elmúltak azok az idők, amikor a betegeknek kizárólag szájhagyományra kellett hagyatkozniuk, vagy bízniuk kellett orvosukban. Manapság egyre többen fordulnak az internethez egészségügyi megoldásokért. Otthonaik és irodáik kényelmében online véleményeket olvashatnak, felfedezhetik a közösségi médiát és más platformokat, hogy megkapják a szükséges segítséget. Bár szolgáltatásai fejlesztésén túl kell lépnie, az egészségügyi hirdetéseket is előnyben kell részesítenie. Az online egészségügyi marketing kiváló lehetőséget kínál arra, hogy szélesebb közönséget érjen el több csatornán keresztül. Először is erőteljes online jelenlétre van szükséged a leendő betegek vonzásához, oktatásához és vásárlókká alakításához.

Gondolatvezető szerep kialakítása az egészségügyi iparban

A gondolati vezetés kialakítása új lehetőségeket vonz online egészségügyi marketinged előmozdításához. Hatóságként pozícionál téged, és megmutatja, hogy a görbe előtt állsz, és a legjobbak között vagy a résen. Azonban nem leszel egyik napról a másikra gondolatvezető. Ez következetes marketing- és PR-erőfeszítéseket igényel, amelyek megbízható tanácsadóként mutatják be márkádat, és alakítják az emberek véleményét róla. Bár a gondolatvezetés magasztos fogalomnak tűnhet, a gyakorlatban meglehetősen egyszerű. Íme néhány módja annak, hogy gondolatvezetővé válj az online egészségügyi marketing világában.



  • Következetesen létrehozhatsz, megoszthatsz és hirdethetsz értékes és egészséggel kapcsolatos tartalmakat
  • Osztd meg weboldalad linkjét a közösségi média oldalaidon, hogy megnyerhesd a teret Rendezvények, szemináriumok és kutatói közösségek házigazdája és részvétele
  • Vedd fel a kapcsolatot a közönségeddel, olvasd el a tartalmaidhoz fűzött megjegyzéseket, és válaszolj azokra

A gondolatvezetés, online egészségügyi marketing segítségével növeli márkádnak láthatóságát és hitelességét. De mi a legjobb rész? Növeli annak valószínűségét, hogy a páciens a te márkádat választja más versenytársakkal szemben.

Növeld a betegek elkötelezettségét és a hosszú távú kapcsolatokat

Az egészség megőrzése életre szóló gyakorlat, amely aktív törődést és gyakori egészségügyi ellenőrzéseket igényel. Ha azonban nem lépsz kapcsolatba a pácienseivel, csak egyszer találkoztok, és soha többé nem térnek vissza. A helyzet az, hogy az egészségügy gyakran összefonódik az érzelmekkel. Az online egészségügyi marketing pedig egyre személyre szabottabb lett, akárcsak az egészségügy. Ezért olyan marketingstratégiákat kell alkalmaznod, amelyek növelik az elkötelezettséget és mélyebb kapcsolatokat építenek ki a betegekkel. Ha tartalommal, e-mailben, és egyéb marketingcsatornákon keresztül bevonod páciensét, az alábbiakat teheti:

  • Osztd meg a tüneteikkel és állapotukkal kapcsolatos egészségügyi tanácsokat és információkat.
  • Ösztönözd a betegeket olyan egészséges életmódra, amely elősegíti általános jólétüket.
  • Emlékeztesd őket, hogy rendszeres időközönként ütemezzenek látogatást egészségük megőrzése érdekében.
  • Ezenkívül az online felmérések és vélemények segítségével többet tudhatsz meg a betegek igényeiről, és javíthatsz a tapasztalataikon.

Mi hasznod van belőle? A jól kivitelezett online egészségügyi marketingstratégiák segítenek a betegek megtartásának növelésében, a bizalom kiépítésében és a hosszú távú hűség megszerzésében.

Keress minket bizalommal Online egészségügyi marketing



Online marketing



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.